Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-02, 21:39   #586
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tnx för alla kommentarer.

Dagen slutade som sagt med minus. 2-5, -7.35, (3-5, -4.57 med Roanne-liret som jag glömde lägga i boken).

Ang. att jag ibland har lagt ut en del stresslir, så stämmer det. Finns vissa spel som jag efteråt har tyckt varit dåliga, medan vissa har jag tyckt känts som ett bra lir, trots att resultatet visat det motsatta.

Kommer som sagt fortsätta lira eurobasket säsongen ut (bara ngr veckor kvar), dock i mindre omfattning. Kommer också som sagt ev. lägga ut ngn rek i basketsektionen. Te x går finalen i BBL kommande helg, jag vet redan vilket håll jag lutar åt, men sedan om det blir ngt spel och i sådana vad det blir för spel är helt beroende av vad bolagen lägger spreaden på. Men känns det bra så lägger jag ut ett lir i BBL-finalen i helgen.

Sedan får jag se om jag startar ngt nytt ang eurobasket till kommande säsong i höst. Lira kommer jag definitivt göra, men får se om jag startar ngn dagbok eller liknande. Ska även fundera om jag ska lägga lite extra kraft på ett par-tre ligor istället för att lira allt (även om det säkert kommer att bli spel i andra ligor också). Sedan vore det kul -om intresse finns- om vi, papak detta är främst riktat till dig, kunde köra "helgens eurobasket" redan när säsongen börjar i höst.
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-02, 21:43   #587
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
Sedan vore det kul -om intresse finns- om vi, papak detta är främst riktat till dig, kunde köra "helgens eurobasket" redan när säsongen börjar i höst.
Såklart fixar vi det!

Låst på trådskaparens begäran
//mod
papak är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td