|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 |
|
Ser onekligen starkt ut på pappret även fast spelare som Martins och Odemwingie saknas.
|
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3088Krilles Fotbolls Bok Stats: 101 - 131 - 16 ROI: 114.70% Vinstprocent: 43.53% |
Citat:
Ska ju bara vara en hemmavinst,planerna är dock snustorra så kan bli riktigt chansrikt! |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Wedinovic den 2013-01-21 klockan 19:05. |
||
|
|
|
|
|
#260 |
|
Va fan! Var inte Nigeriamatchen uppgjord så vet inte jag. Nigeria hade ju fullt upp att ge bort bollen sista 5 min. Försvarsspelet vid målet var då tafatt att det inte kunde vara på riktigt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eventours (+10) |
|
|
|
|
|
|
#261 | |
|
Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1005Hoppas att du har lämnat Stats: 173 - 153 - 18 ROI: 101.86% Vinstprocent: 53.07% |
Citat:
I samma veva krashade min dator så måndagen kunde ha slutat på ett bättre sätt. Tur dock att lönen lurar runt hörnet så man kan fynda sig en ny.
|
|
|
|
#262 |
|
Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 106Mot toppen Stats: 19 - 26 - 2 ROI: 97.22% Vinstprocent: 42.22% |
Någon som vet om de hände nåt med Nigeria matchen?
Mitt spel annulerades och fick även mail om att det hade gjorts idag (lirar på Unibet)
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS! |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Sharp$: 1005Hoppas att du har lämnat Stats: 173 - 153 - 18 ROI: 101.86% Vinstprocent: 53.07% |
Ingen aning då jag inte lirar på Unibet. Men det måste väl stått i mailet varför ditt bett inte togs emot?
|
|
|
#264 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Brukar normalt sätt inte kasta ut så här många tidiga spel, men som sagt så har datan min kraschat och det blir en hel del jobb i helgen så vet inte när jag kommer ha tid för detta annars. Men spelen är studerade och klara och vissa tror jag oddsen kommer droppa på.
Vin är för dom som tror... Öl är för oss som vet! Senast redigerad av Rojiblanco den 2013-01-23 klockan 13:06. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#265 |
|
Har också tänkt lite på underspel i Betis - Atletico men har du nån aning om vilken elva som kommer starta eller enklare sagt, kommer Falcao att starta?
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Falcao är väl skadad?
|
|
|
|
|
#267 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Citat:
Courtois Juanfran/Manquillo Godin Miranda Feilpe Gabi Surez Arda Adrian Koke Costa Frågan är om Cholo chansar med Juanfran då man inte vet om han är riktigt återställd från skadan. Manquillo fick starta sist och jobbade in sig riktigt bra i matchen. Hans förmåga att inte sluta springa och stressa motståndaren är riktigt bra och det ledde även till att det blev assist då han pressade Levantes försvar och bollen hamnade hos Koke som kunde skruva in 2-0 målet senast. Gabi är avstängd mot Bilbao i helgen så tror han kommer blida centralt mittfält i morgon med Mario Suarez. Hoppas Koke får chansen igen då han är i bra slag. Vidare så hoppas jag att Adrian får stiga upp och byta med Costa och få spela renodlad anfallare, dels för att Costa är en mycket bra bollhållare och dels för att Costa står på 4 gula kort i ligan och han är även avstängd i Euro Leauge det närmaste 4 matcherna(!) och då Falcao är skadad så känns det viktigt att få igång Adrian.
|
|
|
|
|
#269 |
|
Tanken är inte helt fel angående underspelet där på at.m, just för att man har sett hur atlectico uppträder i returmatcherna plus att en viss falcao inte är med.
själv får jag någon slags känslan att de blir 3-4 mål (1-2?) då betis självklart måste trycka på och jag tror de reuslterar i en skön kontringsfotboll. där adrian och arda är dem man får se upp med, såg även lite statistik som pekar mot att båda lagen gör mål, ATM gör i snitt 1.11 mål på bortaplan och där betis släpper in 1.18 mål per match,
|
|
|
|
#270 | |
|
Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077Fotboll 13/14 Stats: 30 - 32 - 6 ROI: 107.28% Vinstprocent: 48.39% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
|