Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-08, 13:03   #1
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 22

Trav och diverse sportspel
Stats: 7 - 11 - 0
ROI: 229.79%
Vinstprocent: 38.89%

Standard

Dossan - HÖG ROI - Trav


Tjena! Har skapat en spreadsheet för mina travspel där jag främst vill hålla koll på mina egna spel men även ge tips. Jag spelar framförallt V4, V65, V64, V75, V86 vid streckspel och V,V/P och Dubblar. Jag baserar mina spel på en speciell statistik som jag har skräddarsytt för vissa typer av lopp, och det bästa är att hästarna nästan alltid faller inom ramen för denna statistik. Hur jag utformar detta är något jag inte talar om. Jag har inte spelat på trav särskilt länge och snappar upp mycket idéer, tips och dylikt fortfarande från andra mer erfarna spelare.

Spelbolag som spelas är
(V,V/P,DD,LD) = Travnet
(Streckspel) = ATG

Jag började min spelkassa med 100 kronor. Jag kommer skriva in hur många kronor jag lägger på varje spel då jag inte har förstått unitsystemet. Tips på hur jag kan förbättra min spreadsheet uppskattas.

Välkomna att ställa frågor. Nu kör vi!

Senast redigerad av dossan den 2012-06-08 klockan 13:05.
dossan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 14:20   #2
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Vore framförallt bra om du skriver in i ditt spreadsheet vilka hästar & vilket lopp du lirar på! För övrigt ska det bli kul att följa dig, nu har du mycket att leva upp till...Lycka till
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 14:55   #3
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 447
Sharp$: 1051
Standard

Ska följas. Lycka till!
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 15:06   #4
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dossan Visa inlägg
Tjena! Har skapat en spreadsheet för mina travspel där jag främst vill hålla koll på mina egna spel men även ge tips. Jag spelar framförallt V4, V65, V64, V75, V86 vid streckspel och V,V/P och Dubblar. Jag baserar mina spel på en speciell statistik som jag har skräddarsytt för vissa typer av lopp, och det bästa är att hästarna nästan alltid faller inom ramen för denna statistik. Hur jag utformar detta är något jag inte talar om. Jag har inte spelat på trav särskilt länge och snappar upp mycket idéer, tips och dylikt fortfarande från andra mer erfarna spelare.

Spelbolag som spelas är
(V,V/P,DD,LD) = Travnet
(Streckspel) = ATG

Jag började min spelkassa med 100 kronor. Jag kommer skriva in hur många kronor jag lägger på varje spel då jag inte har förstått unitsystemet. Tips på hur jag kan förbättra min spreadsheet uppskattas.

Välkomna att ställa frågor. Nu kör vi!
Lås gärna dina lir när du väl lagt in dom i ditt spreadsheet...det blir mest trovärdigt då för att se om du kan hålla denna ROI som du ligger inne med! Lycka till med liren!!!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 15:06   #5
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 22

Trav och diverse sportspel
Stats: 7 - 11 - 0
ROI: 229.79%
Vinstprocent: 38.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Vore framförallt bra om du skriver in i ditt spreadsheet vilka hästar & vilket lopp du lirar på! För övrigt ska det bli kul att följa dig, nu har du mycket att leva upp till...Lycka till
Känns det mer gästvänligt nu?
dossan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 15:08   #6
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 22

Trav och diverse sportspel
Stats: 7 - 11 - 0
ROI: 229.79%
Vinstprocent: 38.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Lås gärna dina lir när du väl lagt in dom i ditt spreadsheet...det blir mest trovärdigt då för att se om du kan hålla denna ROI som du ligger inne med! Lycka till med liren!!!
Ja, jag ska hinna med det. På vinnare är det ju oftast värmningarna som avgör vem man får feeling för inför loppen. Så det blir ju att man väljer mellan 3-4 hästar precis innan startbilen rullan, men ska hinna skriva in o låsa spelen här hädanefter.
dossan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 15:26   #7
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Dossan: kanon att dina lir nu syns i spreadsheetet!

Men en fundering har jag allt: om du väljer din vinnarhäst när startbilen går hur ska vi "andra" hinna med att rygga dina ideer då???
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 15:55   #8
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 22

Trav och diverse sportspel
Stats: 7 - 11 - 0
ROI: 229.79%
Vinstprocent: 38.89%

Standard

Nja, överdrev lite möjligen med att jag spelade PRECIS när bilen går. Men 2-3 minuter innan som senast brukar det bli, och då finns det ju gott om tid o rygga om man är på alerten
dossan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 15:59   #9
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 93
Sharp$: 2412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dossan Visa inlägg
Nja, överdrev lite möjligen med att jag spelade PRECIS när bilen går. Men 2-3 minuter innan som senast brukar det bli, och då finns det ju gott om tid o rygga om man är på alerten
Men inte du behöver du vara på alerten med det tidsperspektivet. 2-3 är ju helt klart alldeles för mycket tid!
travinsider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 16:08   #10
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 22

Trav och diverse sportspel
Stats: 7 - 11 - 0
ROI: 229.79%
Vinstprocent: 38.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travinsider Visa inlägg
Men inte du behöver du vara på alerten med det tidsperspektivet. 2-3 är ju helt klart alldeles för mycket tid!
Haha, men aa, jag ser enskilda lopp lite mer som ett livespel där de hästarna som ser piggast ut på min ranking får en liten peng på sig. Ser ingen pigg ut avvaktar jag till nästa lopp o.s.v. Det som är bra med trav är att hästen man tror mest på och ligger högst på min egna specialranking kan ha 5-15 ggr i odds, även om 15 är ytterst ovanligt.

Streckspelen däremot kommer det finnas GOTT om tid att rygga, men det dröjer nog innan folk vill rygga mig där innan man har fått in någon hyfsad vinst iaf.
dossan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 16:18   #11
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Att följa ett spreadsheet handlar ju inte bara om att rygga blint utan även att själv kunna få en bekräftelse & en värdering om det lagda liret är spelvärt...din statistik som du använder dig av är troligtvis streckfördelning kontra V/P-odds iom att du lämnar in dina lir så sent.

Frågan är dock hur många som orkar följa ditt spreadsheet när liren läggs in så sent...ibland (oftast!) kommer det annat som familj, jobb mm emellan som gör att man inte kan sitta vid datorn/mobilen varje minut för att bevaka om du har lagt till något lir i ditt spreadsheet

Dock så har du så här långt ett imponerande ROI & om det vill sig väl så håller du denna höga siffra konstant även framöver...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-08, 16:47   #12
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 22

Trav och diverse sportspel
Stats: 7 - 11 - 0
ROI: 229.79%
Vinstprocent: 38.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Att följa ett spreadsheet handlar ju inte bara om att rygga blint utan även att själv kunna få en bekräftelse & en värdering om det lagda liret är spelvärt...din statistik som du använder dig av är troligtvis streckfördelning kontra V/P-odds iom att du lämnar in dina lir så sent.

Frågan är dock hur många som orkar följa ditt spreadsheet när liren läggs in så sent...ibland (oftast!) kommer det annat som familj, jobb mm emellan som gör att man inte kan sitta vid datorn/mobilen varje minut för att bevaka om du har lagt till något lir i ditt spreadsheet

Dock så har du så här långt ett imponerande ROI & om det vill sig väl så håller du denna höga siffra konstant även framöver...
Ja, jag ser detta som en bekräftelse att mina spel fungerar och ha bra koll på mitt spelande. Men min statistik bygger på en mycket mer komplex statistik där jag allt som oftast får fram 1-2 favoriter, någon halvskräll och fler skrällar än favoriter. Därav mina höga odds. Tycker själv det ska bli intressant att följa mig själv om man kan säga så.
dossan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td