Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-10, 11:51   #106
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 87
Sharp$: 268

Jambo #1
Stats: 110 - 124 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 47.01%

Standard

Spelande har rullat på helt ok, har kommit upp i neutrala siffror ett par gånger. Ska försöka se till att stanna där permanent i och med min "comeback". Märkte imorse att man kan låsa sina spel, något jag ska börja med. Tror inte att jag som förut kommer att lägga upp alla spel i dagboken utan om jag inte har tid att skriva motivering dyker det bara upp i sheetet.

Börjar med att promota det här spelet:
2013-01-10 15:00FriendliesStandard Liege vs Wolfsburg 1X 1X FT 4 1.820
2013-01-10 15:00FriendliesStandard Liege vs Wolfsburg 1 FT 1 3.600


Standard Liege som är med i toppen av belgiska ligan ska dra igång igen innan säsongen tar fart igen. Det är första träningsmatchen i år och man förväntas komma med ordinarie lag. Wolfsburg däremot har spelat träningsmatch den sjätte och nu senast igår mot Bremen i någon tysk vänskapscup. Man förlorade med 2-1 och mönstrade ett starkt lag. Med bara en dags vila lär inte det starkaste laget mönstras. Matchen spelas på neutral mark i Turkiet.

Det är inte Wolfsburgs sista match innan ligan drar igång utan de ska möta Hertha Berlin hemma i Tyskland. Är det någon match de ska komma igång är det den, inte nu i Turkiet utan vila. När jag läser runt på deras hemsida verkar det som att de bara tycker att den här matchen är kul för att göra något annat än att träna. Så tolkade i varje fall jag det.

Standard verkar drivas proffsigt och som sagt verkar de spela med bästa laget. Ezekiel (ursäkta för stavningen, har inte tid att kolla upp) utgick skadad ifrån en träning i måndags läste jag men det verkar ofarligt. De vill komma igång och bör gör det emot Wolfsburgs b-lag/trötta a-lag är min tanke. Fegspelar och satsar hårt på 1X och en liten unit på raka 1an.
JamboJones är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 13:22   #107
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JamboJones Visa inlägg
Spelande har rullat på helt ok, har kommit upp i neutrala siffror ett par gånger. Ska försöka se till att stanna där permanent i och med min "comeback". Märkte imorse att man kan låsa sina spel, något jag ska börja med. Tror inte att jag som förut kommer att lägga upp alla spel i dagboken utan om jag inte har tid att skriva motivering dyker det bara upp i sheetet.

Börjar med att promota det här spelet:
2013-01-10 15:00FriendliesStandard Liege vs Wolfsburg 1X 1X FT 4 1.820
2013-01-10 15:00FriendliesStandard Liege vs Wolfsburg 1 FT 1 3.600


Standard Liege som är med i toppen av belgiska ligan ska dra igång igen innan säsongen tar fart igen. Det är första träningsmatchen i år och man förväntas komma med ordinarie lag. Wolfsburg däremot har spelat träningsmatch den sjätte och nu senast igår mot Bremen i någon tysk vänskapscup. Man förlorade med 2-1 och mönstrade ett starkt lag. Med bara en dags vila lär inte det starkaste laget mönstras. Matchen spelas på neutral mark i Turkiet.

Det är inte Wolfsburgs sista match innan ligan drar igång utan de ska möta Hertha Berlin hemma i Tyskland. Är det någon match de ska komma igång är det den, inte nu i Turkiet utan vila. När jag läser runt på deras hemsida verkar det som att de bara tycker att den här matchen är kul för att göra något annat än att träna. Så tolkade i varje fall jag det.

Standard verkar drivas proffsigt och som sagt verkar de spela med bästa laget. Ezekiel (ursäkta för stavningen, har inte tid att kolla upp) utgick skadad ifrån en träning i måndags läste jag men det verkar ofarligt. De vill komma igång och bör gör det emot Wolfsburgs b-lag/trötta a-lag är min tanke. Fegspelar och satsar hårt på 1X och en liten unit på raka 1an.
Jag fick bara 3,00 på Standard nu, så oddset går "åt rätt håll".
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 14:27   #108
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Ser tyvärr inte så bra ut

Hoppas det vänder
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 14:33   #109
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 87
Sharp$: 268

Jambo #1
Stats: 110 - 124 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 47.01%

Standard

Såg också att oddsen droppade ganska snabbt. Det får det att kännas som att jag var lite rätt ute i varje fall. Men nej man önskade sig väl en bättre första halvtimme
JamboJones är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td