Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-15, 15:34   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 3
Sharp$: 35

Z_tippar på fotboll
Stats: 28 - 22 - 0
ROI: 126.25%
Vinstprocent: 56.00%

Standard

Z_tippar fotboll


Hej, jag har många års erfarenhet av spel men har aldrig fört en dagbok offentligt över spelandet innan. Som ett nyårslöfte har jag bestämt mig att föra en offentlig dagbok och varför då inte på Sveriges största betting forum. Jag spelar nästan uteslutande på fotboll och alltid bara singlar. Jag lägger ut mina spel dagligen på twitter under namnet Z_tippar, men eftersom twitter är som den är så lägger jag ut bara mina spel där utan motivering. Här kommer jag däremot att lägga ut mina motiveringar framöver. Jag har en spreadsheet sedan 5 januari 2013 utlagt på min twitter och har skapat en här idag där jag fört över mina spel sedan dess.

I min tråd vill jag inte att folk frågar mig efter råd utan jag lägger ut det jag själv spelar på av en anledning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fxstc98 (+10), slindoffer (+1)

Senast redigerad av Z_tippar den 2013-01-15 klockan 15:39.
Z_tippar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 12:22   #2
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 3
Sharp$: 35

Z_tippar på fotboll
Stats: 28 - 22 - 0
ROI: 126.25%
Vinstprocent: 56.00%

Standard

Senast dessa 2 lag möttes slutade matchen 5-1 till Chelsea det var för 10 dagar sedan i FA-cupen. Båda lagen spelar en offensiv fotboll och Chelsea har förutom plumpen mot QPR spelat en strålande offensiv fotboll och gjort massor med mål. Torres/Ba vilken av de än som får start kommer att vilja stänka in ett par bollar för att vara kungen på täppen ett tag. Southampton har också väldigt vass offensiv med Lambert och Ramirez där uppe är det alltid farligt.

3 units på över 3.5 mål i matchen till oddset 2.2 på Ladbrokes

Senast redigerad av Z_tippar den 2013-01-16 klockan 12:26.
Z_tippar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 12:31   #3
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 3
Sharp$: 35

Z_tippar på fotboll
Stats: 28 - 22 - 0
ROI: 126.25%
Vinstprocent: 56.00%

Standard

Dagens andra spel är i Italienska cupens kvartsfinal mellan Fiorentina-Roma.

Lagen befinner sig i liknande situation men nedåtgående form, båda vill dock gå vidare och kommer ställa upp med starkast möjliga elva, dock så anser jag att Roma har större problem än Fiorentina för tillfället och med hela sin anfallstrio borta ( Lamela,Osvaldo ) avstängda och Totti på skadelista så är jag övertygad om att Fiorentina vinner idag.

3 units till 2 ggr pengarna hos Ladbrokes.

Senast redigerad av Z_tippar den 2013-01-16 klockan 12:34.
Z_tippar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 13:52   #4
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Z_tippar Visa inlägg
Senast dessa 2 lag möttes slutade matchen 5-1 till Chelsea det var för 10 dagar sedan i FA-cupen. Båda lagen spelar en offensiv fotboll och Chelsea har förutom plumpen mot QPR spelat en strålande offensiv fotboll och gjort massor med mål. Torres/Ba vilken av de än som får start kommer att vilja stänka in ett par bollar för att vara kungen på täppen ett tag. Southampton har också väldigt vass offensiv med Lambert och Ramirez där uppe är det alltid farligt.

3 units på över 3.5 mål i matchen till oddset 2.2 på Ladbrokes
Det här har jag också kört idag. Som du skrev så gör Chelsea en del mål och Southampton har ett snitt på 1,3/match så de bör kunna peta in en boll här också. Jag fegade lite och körde Ö 3 & 3,5. Odds: 2,075

Jag antar att man får skriva i tråden iaf?

Senast redigerad av Cazzius den 2013-01-16 klockan 13:53.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 14:11   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 86
Sharp$: 205
Standard

Jag kör BLGM till 1.90 i den matchen!

Lycka till gubbar
minibiff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td