Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-04, 20:25   #1
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Exclamation

Mr.Betting - "Gör om, gör rätt" - Fotboll


Börjar på en ny speldagbok som kommer vara mycket mer seriös än den förra då den började att kännas som om det var bingolotto som vi höll på med. Kommer att spela på nästan enbart fotboll då det är den sport som jag har mest koll på. England och framför allt Premier League kommer att vara det som jag siktar in mig på och även där som vinsterna kommer att dras in. Kommer även att spela på Ligorna i Spanien, Italien och sverige.

Börjar min BR på 100 units och kommer att spela mellan 1 och 5 units per spel, ALDRIG mer eller mindre. 1 units = 1% av min BR. Höjer mina units efter varje gång som jag gått 50 units pluss. Det bolag som jag kommer att använda mig av är bet365.com. Kan även hända att det blir ett live spel och då läggs det upp så snabbt jag kan i dagboken.

Om ni har frågor angående mina spel, eller något annat så är det bara att säga till så ska jag se om jag har något svar

Glöm den förra speldagboken och fokusera på den som är nu, för det är nu det gäller och det är nu som spelen kommer att analyseras extra hårt och noggrant innan man trycker av.

God tur!
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-04 klockan 21:43.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 21:15   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Godkänner denna och önskar dig lycka till, på troligtvis din rätta väg
/MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 22:26   #3
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

nu kör vi ordentligt och inga mera urspårningar
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 16:21   #4
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Då kommer första spelen. Börjar med att testa lyckan i Premier League.

Match: West ham United - Bolton

Spel: Max ett av lagen att göra mål.
Odds: 1,83
Insats: 2U

Spel: Under 2,5 mål
Odds: 1,8
Insats: 2U

Spel: Under 1,5 mål
Odds: 3,4
Insats:1U

Mina tankar till spelen:

West ham släpper inte in mycket mål alls på hemma plan medans Bolton har så otroligt svårt att göra mål på borta mark, ser ibland ut som om dom är rädda att göra mål på fiende mark. The hammers har på sina 6 senaste matcher hemma på Upton Park hållit nollan i 4:a. I de 2 matcher som dom släppt in mål i var mot Chelsea och Arsenal, dock bara 3 mål totalt!
Vad ska man säga om Bolton då. På sina 5 senaste borta matcher har de inte gjort ett ända mål, vilket är under all kritik. Visst har det varit tufft motstånd, men att inte göra mål på 450 minuter + tillägg är något bland det sämsta jag varit med om.

Visst slutade senaste mötet med en 3-1 vinst till Bolton. Då spelade Bolton hemma på Reebok Stadium och då var det andra förutsättningar. Imorgon ska West ham som släpper in väldigt få mål på hemma mark ta emot Bolton som är raka motsatsen. Det jag hoppas på är Hammers spikar igen samtidigt som dom max gör 1 eller 2 mål frammåt.

__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 09:11   #5
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

BOL
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 16:53   #6
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

surt sa räven. i minut 89 så gör west ham 1-2 och förstör underspelet + att max 1 lag gör mål.

Match: West ham United - Bolton (1-2)

Spel: Max ett av lagen att göra mål.

Spel: Under 2,5 mål

Spel: Under 1,5 mål


Vunna: 0
Förlorade: 3
Push: 0
BR: -5
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 17:09   #7
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Försök att inte snöa in på just EN matchbild, alla dina tre spel bygger på en målsnål match.
Om jag hade spelat samma spel hade jag förutspått en matchbild av en tight match som slutar med 1-0/0-1 till något av lagen, vilket jag antar att även du gjorde.

Kör man många spel på samma match (och framförallt matchbild!) så är det stor chans alla går åt pipan om matchbilden blir annorlunda än vad man förväntat sig.

Jag är inget proffs, ingen som lever på betting, bara ville bidra med lite tips som jag själv haft nytta av.

BOL med framtida spel!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 20:49   #8
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

@ Methohwaste, så håller jag med helt och hållet. Är en ganska så stor risk att match bilden inte blir alls som man tänkt sig och om man då lirat på odds som hänger ihop med varandra så kan man då torska alla dom. Ska absolut ha med det i bakhuvudet i kommande spel

tackar för åsikten
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-07, 10:22   #9
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Dagens spel hittills, kan komma mer senare idag.

Italien:

Atalanta - Udinese; Atalanta @ 2,3 - 2 units

Sampdoria - Lazio; Sampdoria @ 2,15 - 2 units

Inter - Genoa; Över 3 mål @ 2,31 - 2 units



Spanien:

Malaga - Xerez; Under 2,5 mål @ 1,75 - 2 units


England:

Everton - Hull city; Everton -1 @ 1,7 - 5 units

Everton - Hull city; Everton -2 @ 3,4 - 2 units

Everton - Hull city; Everton @ 1,4 - 5 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-07 klockan 10:47.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-07, 13:08   #10
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting Visa inlägg
England:

Everton - Hull city; Everton -1 @ 1,7 - 5 units

Everton - Hull city; Everton -2 @ 3,4 - 2 units

Everton - Hull city; Everton @ 1,4 - 5 units
Nu la du 3 spel på samma match igen.. Väldigt riskabelt även fast det kan kännas väldigt säkert att åtminstone två eller en av dem går in. Hoppas självklart dem går in allihopa! Men inget smart att spela allt på ett kort.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-07, 15:40   #11
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Nu la du 3 spel på samma match igen.. Väldigt riskabelt även fast det kan kännas väldigt säkert att åtminstone två eller en av dem går in. Hoppas självklart dem går in allihopa! Men inget smart att spela allt på ett kort.
detta får ses som ett undantag. Hull med en del skador och endast 3 poäng på sina 10 senaste borta matcher. Everton har nyligen sänkt United och chelsea hemma så ser chansen att dra in en del units... förhoppningsvis.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 06:49   #12
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Italien:

Atalanta - Udinese; Atalanta @ 2,3 - 2 units (0-0)

Sampdoria - Lazio; Sampdoria @ 2,15 - 2 units (2-1)

Inter - Genoa; Över 3 mål @ 2,31 - 2 units (0-0)


Spanien:

Malaga - Xerez; Under 2,5 mål @ 1,75 - 2 units (2-4)


England:

Everton 5 - 1 Hull city

Everton - Hull city; Everton -1 @ 1,7 - 5 units

Everton - Hull city; Everton -2 @ 3,4 - 2 units

Everton - Hull city; Everton @ 1,4 - 5 units




Vunna: 4
Förlorade: 6
Push: 0
BR: +1,5
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 12:17   #13
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Blev en bra speldag igår och nu så kör vi en repris ikväll.

England:

Wigan - Liverpool; Liverpool -1 @ 2,75 - 1,5 units

Wigan - Liverpool; Max 1 utav lagen att göra mål @ 1,66 - 2 units

Colchester - Brighton; Colchester @ 1,85 - 2 units


Spanien:

Valencia - Racing Santander; Över 2,5 mål @ 1,72 - 2 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 21:57   #14
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

England:

Wigan - Liverpool; Liverpool -1 @ 2,75 - 1,5 units

Wigan - Liverpool; Max 1 utav lagen att göra mål @ 1,66 - 2 units

Colchester - Brighton; Colchester @ 1,85 - 2 units


Spanien:

Valencia - Racing Santander; Över 2,5 mål @ 1,72 - 2 units

Ingen vidare kväll, nya tag imorgon!


Vunna: 5
Förlorade: 9
Push: 0
BR: -3
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 09:11   #15
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

ikväll höjer vi insatserna och siktar på ett stort + när kvällen är över.

England:

Sunderland - Bolton

Under 2,5 mål @ 1,7 - 5 units

Bolton 0.0, +0,5 @ 2,03 - 5 units

------------------------------------
Portsmouth - Birmingham; Birmingham vinner minst 1 av halvlekarna @ 1,83 - 5 units

Champions League:

Arsenal - Porto; Porto +1 @ 1,63 - 5 units (dagens bästa spel enligt mig)

Fiorentina att kvalificera sig @ 3 - 2 units

Bring it
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-09 klockan 09:26.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 21:40   #16
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

England:

Sunderland - Bolton

Under 2,5 mål @ 1,7 - 5 units

Bolton 0.0, +0,5 @ 2,03 - 5 units

------------------------------------
Portsmouth - Birmingham; Birmingham vinner minst 1 av halvlekarna @ 1,83 - 5 units

Champions League:

Arsenal - Porto; Porto +1 @ 1,63 - 5 units (dagens bästa spel enligt mig)

Fiorentina att kvalificera sig @ 3 - 2 units




Vunna: 6
Förlorade: 13
Push: 0
BR: -15
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-09 klockan 21:56.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 09:31   #17
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

efter ett skönt live spel ligger skutan på rätt körl igen.

shandong - Adelaide; Adelaide att göra nästa mål @ 4 - 5 units

får ursäkta att den kommer upp så sent, men satt så sjukt nervös framför matchen så gick inte att slita sig + att man jobbar, så var svårt nog att se matchen.

Vunna: 7
Förlorade: 13
Push: 0
BR: +/- 0
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-10 klockan 09:47.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 18:05   #18
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

då kommer kvällens spel, fegar lite på champions league matcherna och kör bara 1 spel där.

Champions League:

Manchester united - Milan; dnb Milan @ 3,40 - 5 units

England

Burnley - Stoke; dnb Stoke @ 2,0 - 5 units

Burnley - Stoke; Under 2,5 mål @ 1,7 - 5 units

Reading - Derby; Reading @ 1,80 - 5 units


__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 21:46   #19
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Champions League:

Manchester united - Milan; dnb Milan @ 3,40 - 5 units

England

Burnley - Stoke; dnb Stoke @ 2,0 - 5 units

Burnley - Stoke; Under 2,5 mål @ 1,7 - 5 units

Reading - Derby; Reading @ 1,80 - 5 units


3/4 spel. Fortfarande inga bra resultat från champions league, blir nog inga mer 5 units spel däirfrån.


Vunna: 9
Förlorade: 14
Push: 1
BR: + 2,5
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 15:41   #20
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Blir bara en trippel ikväll då EL känns svårt spelat.

Juventus, Hamburg, Panathinaikos @ 4,2 - 2,5 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 21:47   #21
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Juventus, Hamburg, Panathinaikos @ 4,2 - 2,5 units

Juventus och Hamburg mossade medans de jäkla sketna grekerna inte kunde prestera, fy fan! Nya tag till helgen.

Vunna: 9
Förlorade: 15
Push: 1
BR: +/- 0
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 16:43   #22
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Blir ett live spel på
CSKA Moskva - Amkar Perm; Amkar Perm +1 @ 1,8 - 5 units

Moskva har fina chanser men känns som om dom saknar skärpan i avsluten och Amkar Perm försvarar sig bra. Senast vann CSKA med 1-0 och målet kom i minut 90. Matchen innan det slutade 0-0, så får se hur det här går.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 17:54   #23
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

CSKA Moskva - Amkar Perm; Amkar Perm +1 @ 1,8 - 5 units

surt som fan, i minut 93 så kommer ett turligt mål som ger CSKA vinsten.

Vunna: 9
Förlorade: 16
Push: 1
BR: -5
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-12 klockan 18:31.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 10:18   #24
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Burnley - Wolvs; Dnb Wolvs @ 2,16 - 5 units

Hull City - Arsenal; Arsenal -1 @ 1,65 - 5 units (start 18.30)

Bolton - Wigan; Bolton @ 2,10 - 5 units


Sheff. Utnited - QPR; Båda lagen att göra mål @ 1,75 - 5 units

Uppdaterar dagens fotbolls spel, lägger ut hur jag ligger med min BR efter Arsenal matchen eller när melodifestivalen är avgjord, om jag har läge då.

__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-13 klockan 17:15.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 12:20   #25
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Har gjort en grundlig analys inför melodifestivals finalen i kväll för att kunna skaffa mig ett försprång emot spelbolagen och göra mig en hacka.

Ni som inte orkar läsa hela långa inlägget kan kolla längst ner direkt och se vad jag kommit fram till, ni andra som vill ha lite mer kött på benen kan bara börja njuta!

Har analyserat de 3 senaste åren och sen dragit paralleler med årets upplaga. Då det är svenska folket som röstar + en jury i olika städer som ger poäng så är det mycket svårt att skaffa sig någon bra fakta, men tycker jag har lyckats fått fram en hel del av värde. Som sagt så kan det gå precis hur fan som helst i en sån här tävling, så inga tråkiga miner nu om min "vinnare" hamnar sist, eller näst sist om det nu skulle kännas lite bättre.

Vi börjar med REN fakta(!!) från 2007 till 2009;

2007:

De 3 tävlande som fick mest röster i "kvalet" 2007 var The Ark, Måns Zelmerlöw och Andreas Johnson. Då jag inte tycker det är relevant analysera de som fått lägst röster och slänga i väg tid på det så börjar vi med att gå igenom dessa 3 så länge (åter kommer med andra chansen deltagarna senare).

The Ark:

The Ark fick totalt 185 000 röster i sin delfinal. Dessa 185 000 röster motsvarade 36% av alla de röster som kom in den kvällen. The Ark fick både mest röster i sin deltävling och även mest % av de totala rösterna. Om vi kollar lite närmare på The Ark som band så är det ett band som de flesta känner till och som gör låtar som de flesta gillar. Deras Bidrag år 2007 var en så kallad 'up tempo' låt.

Måns Zelmerlöw:

I sin delfinal fick Måns totalt 141 000 röster. Detta motsvarade 23% av de röster som kom in på denna delfinal. Precis som The Ark så känner de flesta till Måns. Värt att nämna är att Måns är en av de "tjej idoler" som de flesta tror att alla små tjejer lägger sin röst på.

Andreas Johnson:

Vi avslutar med att gå igenom Andreas Johnsons röster. Han fick totalt 208 000 röster, vilket även var det mesta som någon fick i hela kvalomgången. Imponerande kanske vissa av er tänker, men ack så fel ni har. Kollar vi hur många % hans röster motsvarade den delfinalen så är det 32%. Andreas Jonhson är väl mest känd bland de lite äldre personerna i Sverige (rätta mig om jag har fel).

ANDRA CHANSEN:

VI kör en snabb genom gång av den och konstaterar att de 2 som gick vidare till finalen var Sonja Alden och Sanna Nielsen.

Finalen:

Finalen vinner som bekant The Ark. De får mest röster av svenska folket.
Andra chansen deltagarna slutade på plats 6 respektive 7.

Sammanfattning 2007:

The Ark fick näst mest röster av alla i delfinalerna, men de fick bäst % av rösterna i alla deltävlingar. De fick även mest röster i finalen. Slutsats = mest % av folkets röster i sin delfinal ger även mest röster i finalen.

Andreas Jonhson som fick nest mest % av rösterna totalt sett i delfinalerna kommer på en andra plats. Måns kom på plats 3.

Nu när vi vet detta om år 2007 så fortsätter vi med 2008 för att se om sambanden håller i sig.

2008:

De 3 som fick flest röster detta året totalt i delfinalerna var inga mindre än Amy Diamond, Sanna Nielsen och Charlotte Perrelli. Vi går igenom dom en för en och ser vad vi hittar för något intressant.

Amy Diamond:

Amy Diamond lyckades dra ihop 175 000 röster i sin delfinal och detta motsvarade 29% av de totala rösterna denna delfinalen. Amy är mer känd bland den yngre genreationen.

Sanna Nielsen:

Sanna fick 228 000 röster (mer än alla 2007) och nu så kanske ni även tycker det här imponerande, men tråkigt att ni har fel igen. Hennes 228 000 röster motsvarade 30% av de totala rösterna den kvällen, får se om det räcker för att ta hem tävlingen.

Charlotte Perrelli:

Perrelli som är väldigt känd både bland unga och fick 237 000 röster i sin delfinal och detta motsvarade 33% av rösterna denna kvällen. Charlotte Perrelli fick alltså mest % av folkets röster totalt i hela "kvalet", nu ska vi se om det räckte till att vinna allt.

ANDRA CHANSEN:

De som tog sig till final från andra chansen detta året var Nordman och Sibel.

Finalen:

Finalen vinns av ingen mindre än Charlotte Perrelli. I finalen får hon mycket poäng av juryn + näst mest röster av svenska folket. De som kom via andra chansen slutade även denna gången på plats 6 respektive 7.

Sammanfattning:

Den som fick mest % av folkets röster i delfinalerna vinner även finalen detta året. och de som gick via andra chansen hade inte en chans denna gången heller. Sanna Nielsen kommer tvåa!

Börjar ta och se ett tydligt mönster nu. MEST % AV RÖSTERNA I SIN DELFINAL = VINNARE AV HELA FINALEN!!!!

För att detta inte ska vara en ren slump så kör vi även igenom 2009 års upplaga innan vi ger oss in på årets tävling och kommer till det ni flesta väntat på: vem tar det i år?

2009:

Vi fortsätter i samma spår som tidigare. De 3 i deltvälingarna som fick mest röster av folket var detta året Måns Zelmerlöw (igen), E.M.D (tjej idolerna) och Malena Ernman. Vi granskar dom 1 och 1.

Måns Zelmerlöw:

Måns drar ihop 205 000 röster denna delfinal och får 37% av de totala rösterna i sin delfinal, vilket får ses som väldigt högt, har vi vinnaren redan här?

E.M.D:

Kill bandet/små tjejs idolerna drar bara ihop 193 000 röster (hade små tjejerna slut på pengar på mobilen). Deras 193 000 röster motsvarade dock HELA 44% av rösterna den kvällen. Nästan varannan röst läggs alltså på E.M.D. Detta blir svårslaget.

Marlen Ernman:

Marlen med sin opra (?) sång drar in 151 000 röster och detta motsvarar 38% av folkets röster. Om sambandet med den som får mest % av rösterna i sin delfinal fortfarande ska hålla så tar alltså E.M.D hemm detta, vi kollar.

ANDRA CHANSEN:

De 2 som tog sig till finalen detta året var Sahra Dawn Finer och Caroline af Ugglas.

Finalen:

Finalen vinns av Marlen Ernman. Hon fick NÄST bäst % av folkets röster totalt i alla delfinaler. De som gick via andra chansen hamnade på plats 2 respektive 6. E.M.D får nöja sig med en tredje plats.

Sammanfattning:

I de 2 tidigare åren så har den som fått MÄST % av folkets röster i "kvalet" vunnit finalen. Detta året vinner den som fått NÄST MÄST röster i kvalet. Tycker dock fortfarande sambandet med den som får mest % av folkets röster verkar gå segrande ur striden. Anmärkningsvärt är att fortfarande har ingen från andra chansen vunnit.

Nu har vi en hel del kött på benen och borde alltså vara hur lätt som helst att kunna tippa vinnaren i årets tävling, eller iallafall vem som kommer att komma på topp 3! Den som får mest eller näst mest % av rösterna i sin delfinal vinner (oftast vinner den med mest %)

2010:

När jag kommit så här långt så blev jag jäkligt ledsen ska ni veta. Känslan går att beskrivas som om tomten inte kommer på julafton! ÅRETS ANTAL RÖSTER FRÅN DELFINALERNA SLÄPPS INTE FÖRRÄNS EFTER DEN STORA FINALEN!!!
Ingen ide att hänga läpp för detta då vi helt enkelt får jobba lite hårdare + att vi vet en hel del som de flesta andra inte vet.

Det som följer nu är fortfarande inga personliga åsikter, utan helt enkelt fortfarande ren fakta!

Vi vet att de som går vi andra chansen inte har en chans att vinna, så vi kan stryka dom får vårat finalfält. 10 stycken blir till 8!

I årets delfinaler så går den som fått mest röster i varje delfinal direkt till final! vi tackar SVT för denna vacka information och vet nu att de som fått mest röster från varje delfinal är; Salem Al Fakir, Timoteij, Eric Saade och Anna bergendahl. 8 stycken är nu bara 4 och detta börjar se väldigt ljust ut!

Vi får ta och se på lite andra fakta och sen kunna se om vi kan utesluta någon.

RIX FM är sveriges största radiokanal med flest lyssnare! Deras lyssnare är i ALLA åldrar i stort sett! vi ser vad vi kan få fram av detta!

MEST SPELADE LÅTARNA PÅ RIX FM VECKA 9!!

Salem Al Fakir = plats 14!

Eric Saade = VECKANS HITVARNING (GRAND SLAM MED ANDRA ORD)

Anna Bergendahl = inte med.

Timoteij = inte med.

Salem och Eric tar tag i ledarpinnen direkt!

VI fortsätter:

Vad sägs om antal visningar på YOU TUBE?! (har tagit det klipp som hade mest visare när jag kollade tidigare i veckan, kan ha ändtars nu)

Salem Al Fakir = 96 000

Eric Saade = 131 000
( HAN TAR HEM GRAND SLAMEN ÄVEN DENNA GÅNGEN)

Timoteij = 92 000

Anna Bergendahl = 49 000

Eric Saade är den som toppar alla listor hittils. Sallem är inte långt efter men stackars lilla Anna och Timoteij går det tungt för!

Några siffror som släppts i årets delfinaler är HUR MÅNGA SOM RÖSTATE TOTALT VARJE DELFINAL. Med detta så kan vi se vilken delfinal som var populärast iallafall!

Salems deltväling = 447 000 röster

Erics deltävling = 461 000 röster

Timoteij deltävling = 521 000 röster


Annas deltävling = 400 000 röster


Vi nöjer oss med detta som vi vet nu och ser hur läget ligger till.


Salem = topp 14 på RIX FM vecka 9 + 3 sist på YOU TUBE listan och antal röster per delfinal listan.

Eric = VECKANS HITVARNING på RIX FM + MEST VISNINGAR PÅ YOU TUBE + ATT HANS DELTÄVLING RÖSTADE NÄST MEST FOLK PÅ!!!!!

Anna = kommer sist på alla listor (och hon skulle vara favorit ikväll!)

Timoteij = kommer sist eller näst sist överallt förutom att deras delfinal fick mest röster. Dock tävlade dom mot DARIN, ALCAZAR, ELIN LANTO som nog drog lite röster den kvällen.

DEN STORA SAMMANFATTNINGEN:

Eric Saade ligger bra till på alla listor. Han är även den som man hör mest om inför finalen. Läste igår att hans bidrag ligger TVÅA på singel listan (dock bakom ANNA BERGENDAHL)! Med den statistik jag fått fram så känns Eric som om han kan hota att vinna allt. Sen att han ger HELA 6 GÅNGER degen så blir man bara ännu mer sugen på att avlossa! Dock har jag inte sån is i magen, utan spelar istället;

ERIC SAADE ATT SLUTA TOPP 3 @ 1,9 - 5 UNITS

Då detta känns så jäkla vatten tätt så har jag även spelat en hel del ur egen ficka på en topp 3 placering + en mindre peng på att han ska vinnna allting. Eric ska betala mina semester till sommarn!

Uppskattar ni som orkade läsa hela och hoppas ni vågar ta rygg, för ikväll går det inte att misslyckas!

God Tur Fuckers / Mr. Betting
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 13:00   #26
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Ja jistanes. Det var en grundlig rek!
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 13:07   #27
 
johannesvs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 119
Standard

Det va ingen liten rek Starkt att lägga ner så mycket tid. Inte omöjligt att det blir en slant på detta då jag inte tror Timoteij kommer hålla lika bra ikväll som på deras deltävling.

Senast redigerad av johannesv den 2010-03-13 klockan 13:12.
johannesv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 13:20   #28
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

blev en jäkla rek, men när man ändåså hade faktan framför sig och några timmar lediga i veckan så kändes det lika bra att köra, kul att ni verkar uppskatta det!
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 20:35   #29
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Rättar gårdagens spel nu och kan konstatera att det gick på tok för fint

Burnley - Wolvs; Dnb Wolvs @ 2,16 - 5 units

Hull City - Arsenal; Arsenal -1 @ 1,65 - 5 units - PUSH

Bolton - Wigan; Bolton @ 2,10 - 5 units


Sheff. Utnited - QPR; Båda lagen att göra mål @ 1,75 - 5 units

ERIC SAADE ATT SLUTA TOPP 3 @ 1,9 - 5 UNITS


Vunna: 13
Förlorade: 16
Push: 2
BR: + 14,5
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 19:42   #30
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

lägger bara 1 spel ikväll innan match start, kan bli något live spel.

Liverpool - Portsmouth; Portsmouth +2 @ 1,58 - 4,5 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 21:57   #31
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Pools förlösande 1-0 mål var nog veckans blunder!

Liverpool - Portsmouth; Portsmouth +2 @ 1,58 - 4,5 units

Vunna: 13
Förlorade: 17
Push: 2
BR: + 10
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 19:31   #32
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

testar 2 högoddsare ikväll då jag känner att det inte är så pjåkiga spel trottsallt!

Sevilla - CSKA Moskva; Dnb CSKA Moskva @ 4,5 - 5 units

Wigan - Aston villa; Aston villa -1,5 @ 4,30 - 5 units.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 19:39   #33
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Kan du definera din "Gör om, gör rätt" ?

Står i början av din dagbok
Citat:
Börjar min BR på 100 units och kommer att spela mellan 1 och 5 units per spel, ALDRIG mer eller mindre. 1 units = 1% av min BR.
Nu sätter du 5u på en högoddsare?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 19:52   #34
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

kan hålla med om att 1 eller 2 unit per spel hade varit bättre med tanke på oddset, men tycker det är bra spel så vågar chansa.

snabb bakgrund till spelen: CSKA gjorde 3 mål borta på united, vinna eller försvinna gäller och måste gå frammåt, samtidigt som sevilla inte gjort allt för bra i ligan senast 2 matcherna. Helt klart spelvärde på Dnb Moskva då sevilla är vidare på 0-0 och förlängning vid 1-1.

wigan föll mot bolton med 4-0 om jag inte minns fel nu, dock spelar dom hemma ikväll men tror inte självfötroendet är bra nog att ta emot Villa ikväll. wigan har historiskt sett svårt mot Aston villa.

men förstår din reaktion.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 21:48   #35
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting Visa inlägg

Sevilla - CSKA Moskva; Dnb CSKA Moskva @ 4,5 - 5 units

Wigan - Aston villa; Aston villa -1,5 @ 4,30 - 5 units.
Snyggt att sätta CSKA iaf, Aston villa var inte alltför långt borta att gå in heller... blev en fin vinst för dig ändå trots 1-1 i bettingen
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 22:01   #36
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Sevilla - CSKA Moskva; Dnb CSKA Moskva @ 4,5 - 5 units (1-2)

Wigan - Aston villa; Aston villa -1,5 @ 4,30 - 5 units. (1-2)

Moskva satt fint och håller med sharp om att Villa var fan inte långt ifrån. Trodde sista skottet i sista sekunden av matchen skulle fumlas in av målvakten, men blev jag som fira för tidigt... men + idag igen, känns bra.


Vunna: 14
Förlorade: 18
Push: 2
BR: + 22,5
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-17, 15:44   #37
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

lägger ett chans spel idag som jag inte räknar med att vinna, utan vill lägga mig på +21 units jämt. Blir även kvällens tv-peng och den känns inte helt pjåkig! så KP klaga inte på oddset nu hehe

Barcelona - Stuttgart; Slutresultat Barcelona 3-0 @ 8 - 1,5 units.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-17, 20:10   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

....
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-18, 07:25   #39
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Barcelona - Stuttgart; Slutresultat Barcelona 3-0 @ 8 - 1,5 units.

3-0 stod sig i 89 minuter, men bara att tacka bojan för underhållningen!

Vunna: 14
Förlorade: 19
Push: 2
BR: + 21
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-18 klockan 09:01.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-18, 08:06   #40
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting Visa inlägg
Barcelona - Stuttgart; Slutresultat Barcelona 3-0 @ 8 - 1,5 units.

3-0 stod sig i 89 minuter, men bara att tacka bojan för underhållningen!
Så nära men ändå så långt bort, snyggt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-18, 09:04   #41
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Så nära men ändå så långt bort, snyggt
hehe, bra sammanfattat
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-18, 16:41   #42
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Europa league känns svår spelat, kan hända att det blir ett live spel ikväll. Testar en dubbel till 1 unit som känns riktigt bra, sen tar vi på oss läderhandskarna lagom till lördagen och börjar spela hårdare på singlar.

Wolfsburg + Panathinaikos @ 4,8 - 1 unit.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-18, 20:36   #43
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Wolfsburg + Panathinaikos @ 4,8 - 1 unit.

lördagens spel kommer upp imorgon och då kommer vinsterna igen

Vunna: 14
Förlorade: 20
Push: 2
BR: + 20
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-19, 15:18   #44
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Blir 5 spel för morgondagen, 4 i England och ett i Italien.

Portsmouth - Hull City; Dnb Hull city @ 2,5 - 5 units

Portsmouth - Hull City; X i HT @ 2,1 - 5 units

Everton - Bolton; Everton -1 @ 1,9 - 5 units

Stoke City - Tottenham; Tottenham @ 2,1 - 5 units

Palermo - Inter; Inter @ 2,2 - 5 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-19, 15:33   #45
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Tänker nog själv spela Stoke +0.5...har du nån fin info som fått dig att spela Spurs? Dela gärna med dig isf...
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 14:59   #46
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Tänker nog själv spela Stoke +0.5...har du nån fin info som fått dig att spela Spurs? Dela gärna med dig isf...
går enbart på tottenhams fina form som dom visat senaste tiden. Stoke måste göra en dålig hemmamatch någon gång
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-21, 07:11   #47
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Portsmouth - Hull City; Dnb Hull city @ 2,5 - 5 units

Portsmouth - Hull City; X i HT @ 2,1 - 5 units

Everton - Bolton; Everton -1 @ 1,9 - 5 units

Stoke City - Tottenham; Tottenham @ 2,1 - 5 units


Palermo - Inter; Inter @ 2,2 - 5 units

England räddade dagen där 3/4 satt och BR stiger i värde.


Vunna: 17
Förlorade: 22
Push: 2
BR: + 25,5
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-21, 07:22   #48
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Då jag är i idre och åker bräda denna veckan så får jag se hur många spel som hinner spelas. Idag litar jag på att portugisen har läst på sin läxa ordentligt om Fulham och ryggar han på den och lägger till att Milan vinner sin match och närmar sig inter ytterligare.

Manchester City + Milan @ 3,99 - 2,5 units.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-21, 20:38   #49
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Manchester City + Milan @ 3,99 - 2,5 units.

1-1 i Milano satte krokben för spelet, men nya tag i veckan.

Vunna: 17
Förlorade: 23
Push: 2
BR: + 23
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-23, 11:10   #50
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Blir ett spel idag i England. West ham i dålig form och ett Wolvs som gjort bra ifrån sig. uddamåls förlust mot united, borta vinst mot burnley och 2-2 mot Aston Villa.

West ham - Wolverhampton; Dnb Wolverhampton @ 3,05 - 1 units.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 07:36   #51
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Formkurvan på Engelsk fotboll fortsätter uppåt.

West ham - Wolverhampton; Dnb Wolverhampton @ 3,05 - 1 units.

Blir nog en del spel ikväll så La Liga, Serie A och Premier League har en hel del matcher ikväll.


Vunna: 18
Förlorade: 23
Push: 2
BR: + 25
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 18:31   #52
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

2 spel ikväll, City och Blackburn som ska fixa degen.

Manchester City - Everton; Manchester City @ 2 - 5 units

Blackburn - Birmingham; Blackburn @ 2,05 - 5 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-25, 15:02   #53
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Manchester City - Everton; Manchester City @ 2 - 5 units

Blackburn - Birmingham; Blackburn @ 2,05 - 5 units

+/- 0 igår och ikväll testas en dubbel till 1 unit då ja inte har mycket tid att kolla upp lagen på.


Atletico Madrid - Athletic Bilbao; Båda lagen gör mål + Napoli - Juventus; Över 2,5 mål @ 3,45 - 1 unit


Vunna: 19
Förlorade: 24
Push: 2
BR: + 25
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-25, 21:45   #54
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

Juventus machen satt ju fint nu är det bara hoppas på Aletico matchen
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-26, 18:39   #55
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Atletico Madrid - Athletic Bilbao; Båda lagen gör mål + Napoli - Juventus; Över 2,5 mål @ 3,45 - 1 unit

Saknade ett mål från Bilbaos sida för att den skulle gå in.

Lördagens spel blir bara i PL.

West ham - Stoke; Dnb Stoke @ 2,42 - 5 units

Hull city - Fulham; Dnb Fulham @ 2,13 - 4 units

Wolverhampton - Everton; Everton @ 2,1 - 5 units

Wolverhampton - Everton; Everton -1 @ 3,10 - 5 units

Trippel; Chelsea + Arsenal + Man. United @ 3 - 5 units.



Vunna: 19
Förlorade: 25
Push: 2
BR: + 24
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-26, 18:54   #56
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

+24 är bra resultat men tror du inte att du ökar profiten genom att spela mindre högoddsare och låt säga fler 1.7-1.9 ?... Träff % ökar nog rätt ordentligt.

Just a thought, keep it up!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-26, 19:31   #57
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
+24 är bra resultat men tror du inte att du ökar profiten genom att spela mindre högoddsare och låt säga fler 1.7-1.9 ?... Träff % ökar nog rätt ordentligt.

Just a thought, keep it up!
det skulle nog öka träff%, håller med dig på det. Men har börjat bokföra alla spel i alla ligor (inte gjort det förr) och jag "slänger" bort pengar på framför allt spel i Europa League och dubblar. Ska hålla mig borta från dom och se om det blir någon förändring, ska även tänka över att sänka oddsen på spelen ytterligare lite. Tackar för åsikten
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-26, 20:53   #58
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

Imorn vill ja se en dubbel bakåt volt minst av dig mr.betting så du har nått att komma med i backen
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-27, 16:53   #59
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sharp Visa inlägg
Imorn vill ja se en dubbel bakåt volt minst av dig mr.betting så du har nått att komma med i backen
hehe, ordnar vi
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-27, 16:58   #60
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

birmingham stoppade trippeln i minut 90+ som kunde räddat dagen.


West ham - Stoke; Dnb Stoke @ 2,42 - 5 units

Hull city - Fulham; Dnb Fulham @ 2,13 - 4 units

Wolverhampton - Everton; Everton @ 2,1 - 5 units

Wolverhampton - Everton; Everton -1 @ 3,10 - 5 units

Trippel; Chelsea + Arsenal + Man. United @ 3 - 5 units.




Vunna: 20
Förlorade: 29
Push: 2
BR: + 12,5
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 16:34   #61
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Då jag har startat ett projekt vid sidan om bettingen, som kräver en del pengar, så har jag valt att ta ut 75 units från mitt bettingkonto och lägga på det nya projektet. Kvar att spela för är 37,5 units.

kommer att göra om mina 37,5 units till 100 units och fortsätta spela därifrån. Kommer nog inte att ha någon tid att leta efter matcher i veckan, utan fortsätter spelandet till helgen igen
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 19:40   #62
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Berätta om projektet, eller det är något helt fristående från sportens värld?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 20:11   #63
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

det som det har gemensamt med sportens värld är att man måste analysera innan man trycker av och att man inte får vara för feg. Är aktier vi pratar om nu.

sorry för oftopic, men om du sysslar/är intresserad av aktier så kan jag skicka dig ett pm med mer info.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-03-29 klockan 20:17.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td