Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-19, 16:08   #1
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Zzz - Kör 2-6 - Hockey/Fotboll


Hej!

Har nu hängt här på forumet från och till under en tid och känner att det är dags att få lite bättre ordning och reda på mina spel. Vilket bättre sätt än att starta en dagbok då liksom.

Är född tidigt 90-tal. Har alltid varit intresserad av sport både utöva och titta på. Proffskarriären blev det tyvärr aldrig något av i någon sport så nu lirar man lite i de lägre divisionerna.

Kommer köra 2-6 systemet som jag testat under en tid och det har gått väldigt mycket upp och ner. Så förhoppningsvis ska jag kunna hålla en jämnare och högre nivå än tidigare här i dagboken.

Kommer mest bli fotbolls och hockeyspel men kan ibland komma upp annat också.

Kommentera gärna vad ni tycker om mina spel, om ni har förslag på egna spel och/eller om ni vill ge tips på hur jag ska förbättra mitt spelande. Dagboken är öppen för alla helt enkelt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Forgoodnesssake (+10)
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 16:10   #2
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Rögle - Leksand 2:a 3.00

Leksand har spelat hyffsat bra hockey de inledande 2 matcherna trots 2-0 tapp borta mot Örebro. Idag går dom ut för revansch och jag tror dom har bra chans att vinna här mot Rögle som inte imponerat så mycket hittils.. Tycker det är dags för Leksand att ta steget upp i år och då är 3p här viktigt. Rögle får klara sig utan Alexander Barta som skadade sig senast och Warg skadad sen tidigare.
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 16:40   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Svalöv skåne
Inlägg: 289
Sharp$: 3097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zzz Visa inlägg
Rögle - Leksand 2:a 3.00

Leksand har spelat hyffsat bra hockey de inledande 2 matcherna trots 2-0 tapp borta mot Örebro. Idag går dom ut för revansch och jag tror dom har bra chans att vinna här mot Rögle som inte imponerat så mycket hittils.. Tycker det är dags för Leksand att ta steget upp i år och då är 3p här viktigt. Rögle får klara sig utan Alexander Barta som skadade sig senast och Warg skadad sen tidigare.
Skadeläget är väl inte det bästa och jag tycker personligen klacken i ängelholm har tappat en under åren och då har man inte samma tyngd som man hade i slutet på 90-talet. Jag hoppas ju att rögle reder ut det men jag inser samtidigt att leksand är ett bra lag och kommer taggat till ängelholm och rögle hade väl ganska mycket tur i södertälje. jag tycker också att värdet i denna match ligger på leksand och med skadeläget i rögle så är 3 ggr för mycket. Hade nog kunnat tänkt mig ner till 2,5 är den spelbar.
Kan inte låta spelen bli förhoppningar för då blir man inte rik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zzz (+1)
ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 16:46   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Norr om dalälven
Inlägg: 154
Sharp$: 574

Hockeyrekar
Stats: 4 - 5 - 0
ROI: 87.31%
Vinstprocent: 44.44%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zzz Visa inlägg
Hej!

Har nu hängt här på forumet från och till under en tid och känner att det är dags att få lite bättre ordning och reda på mina spel. Vilket bättre sätt än att starta en dagbok då liksom.

Är född tidigt 90-tal. Har alltid varit intresserad av sport både utöva och titta på. Proffskarriären blev det tyvärr aldrig något av i någon sport så nu lirar man lite i de lägre divisionerna.

Kommer köra 2-6 systemet som jag testat under en tid och det har gått väldigt mycket upp och ner. Så förhoppningsvis ska jag kunna hålla en jämnare och högre nivå än tidigare här i dagboken.

Kommer mest bli fotbolls och hockeyspel men kan ibland komma upp annat också.

Kommentera gärna vad ni tycker om mina spel, om ni har förslag på egna spel och/eller om ni vill ge tips på hur jag ska förbättra mitt spelande. Dagboken är öppen för alla helt enkelt.
Stort lycka till! Hoppas spelandet går bra!
Forgoodnesssake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 17:37   #5
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Forgoodnesssake Visa inlägg
Stort lycka till! Hoppas spelandet går bra!
Man tackar, det hoppas jag med!
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 17:40   #6
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Blev 2 spel på slutspelet Luleå+ att jag tyckte HV71 -1 såg bra ut så det blev rygg på den.
Hinner inte skriva några motiveringar nu. Kolla i spreedsheetet iaf jag lägger ut fler spel.
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 21:51   #7
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Fick inte riktigt den start jag hade hoppats men men, bara jobba vidare.

Har hittils hittat 3 spel för natten i NHL.
Los Angeles Kings -1.5 vs Coyotes
Kings har kommit igång efter en dålig säsongstart och spelar bra på hemmaplan. 8 av de 10 sensate hemma matcher har de vunnit med 2 mål eller fler. Vann senaste matchen mot detta Coyotes med 4-0. Coyotes har nu 3 raka matcher utan gjort mål och har svårt att se att dom ska få in mer än 1 mål mot Kings inatt. 4-1 känns som ett troligt resultat.


New Jersey devils vs Rangers 1:a
Derby, Devils hemmaplan, Rangers lirade igår och är förhoppningsvis lite slitna. 2 lag som inte har någon speciell form för tillfället men känns som att Devils vänder detta nu när Hedberg slutat spela uselt som han gjorde några matcher när svackan startade. Förhoppningsvis så visar man upp det försvarspel man hade i början av säsongen, då tror jag Rangers kommer få det tufft. 2-1 Devils.


Carolina -1.5 vs Panthers
Florida är fortfarande skadedradde. Dålig form med 7 raka förluster och enligt mig NHLs kanske sämsta lag. Carolina har inte bra form heller men detta tror jag dom ska lösa. Det som talar emot är att dom lirade så sent som igår borta mot Rangers. 4-2.
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 22:42   #8
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Blev 2 spel till för natten.

Pens -1.5
Dom går som tåget och har nu 9 raka vinster. Har svårt att se att Caps ska förstöra den på bortaplan. Caps har en hittils misslyckad säsong och hoppas kunna vända säsongen och få den att gå i rätt riktning men det tror jag dom får vänta med till nästa match. 5-2 Pens



Ottawa Senators ML
Trots att Ottawa saknar flera av sina viktigaste spelare så fortsätter de att vinna och ligger på en imponerande femte plats i Eastern Conference. Dom spelar allt som oftast jämna, tajta matcher och det tror jag nattens match också kommer bli. 50/50 match ser jag detta som och då är 2.25 ett bra odds. 3-2 Senators.
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 21:38   #9
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Extremt svåra matcher i nattens NHL och hittar inga spel som är värda högre än B1/B2.

U5.5 Ducks-Blackhawks + Blackhawks ML
NHL:s kanske 2 bästa lag möts inatt i en seriefinal. Spännande minst sagt. Tror det kommer bli tillknäppt och målsnålt. Hiller mot Crawford i målvakt duellen. Tror lagen kommer dominera i sina egna zoner och framförallt fokusera defensivt och ta vara på motståndarens misstag vilket jag inte tror kommer bli många. Båda lagen saknar viktiga offensiva spelare, Perry för Ducks och Sharps och (Troligtvis?) Hossa för Hawks. Tror Chicago har mer bred och tar det efter straffar. 2-2 fulltid, Chicago 2-3 SO.


Toronto- Tampa, Tampa -1.5
2 offensiva lag som ofta spelar målrika matcher. Båda lagen ser tidvis virriga ut i defensiv zon samtidigt som dom offensivt har fina kvaliter. Tampa verkar ha kommit igång och har nu 2 raka vinster och går för 3dje raka inatt. -1.5 tycker jag det finns mer värde i än raka då Tampa vinner de flesta matcher med 2 mål eller fler, 11 av 13 vinster har varit med 2 mål eller fler denna säsong. 2-4 Tampa.


Detroit- Minnesota 1:a
2 lag som har kommit in på vinnarspåret och har 2 respektive 3 raka vinster. Minnesota är väldigt starka på hemmaplan men på bortaplan är dom inget speciellt och jag tror hemmastarka Detroit vinner denna match om dom fokuserar på att inte göra misstag och tappa puck i mittzon och därmed låta Minnesota kontra. 3-2 Detroit hoppas jag på.


Två frågor. Hur lägger man in spelen här i dagboken? Vet att jag läst det i någon dagbok men hittar det inte. Och hur gör man så att sitt spreedsheet visas under mitt namn osv?

Tack på förhand för svar.

Senast redigerad av Zzz den 2013-03-20 klockan 21:42.
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 22:57   #10
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Kom hem sent så hinner tyvärr inte motivera alla spelen för nattens NHL.

Tror hårt på att det blir favoriternas natt inatt.

Boston -1.5 och Los Angeles -1.5 blir nattens 2 tyngsta spel.
Senators fortsätter spela bra och fortsätter vinna men inatt tror jag det tar stopp mot ett Boston som har 2 raka förluster och känner att det är dax att ändra på det. Boston är så mycket bättre på alla positioner nu när Senators saknar flera av deras viktigaste spelare, Boston nöter ner Senators och vinner med 4-1.

Hemmastarka Kings mot B2B Stars som senast förlorade borta mot Colorado. Kings har 5 raka hemmavinster och 4 av dessa har varit med 2 mål eller fler. Har svårt att se att Stars ska orka stå emot här... 5-2 Kings.


Montreal -1.5 medelinsats, Rangers -1.5 låg insats, Rangers+Kings dubbel låg insats och Devils låg insats.
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 14:29   #11
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

VM-kval ikväll. Nu jobbar vi Sverige!

Ogiltigt spel-ID: 1501425



Ogiltigt spel-ID: 1501418



Om Sverige ska ha någon chans att utmana Tyskland om förstaplatsen så är detta en måstematch. Man har börjat Vm-kvalet bra poängmässigt med 7 poäng, 2 vinster och 1 oavgjort. Spelmässigt har man kanske inte fått ut det allra bästa men man har fortfarande tagit poängen vilket är det viktiga. Idag spelar man mot irland som är 1 poäng bakom Sverige och trea i gruppen, 2 vinster och 1 förlust har dom hittils samlat på sig.

Sveriges offensiv har varit bra på träningsmatcher där man vunnit mot Finland med 3-0, mot England med 4-2 och förlorat mot Argentina med 2-3. Man har alltså gjort 9 mål på dessa tre träningsmatcher+ 8 mål de 3 kvalmatcherna dom spelat hittils och jag har svårt att se att dom inte går ut och gör minst 2 ikväll mot Irland och jag tror inte att Irland ska klara av att göra mer än 1. 3-1 är min gissning.



Ett tidigt spel för nattens NHL.

Ogiltigt spel-ID: 1501436



Pittsburgh Penguins har 10 raka vinster och ska inatt möta Islanders för sin 11 raka. Islanders lirade inatt och förlorade med 5-2 hemma mot Montreal. Senaste matchen mellan lagen slutade 6-1 till Pittsburgh men då hade dom hemmaplan så inatt blir det nog bra mycket jämnare. Islanders har släppt in 10 mål på deras 2 senaste matcher och nu går man ut mot NHLs kanske bästa offensiv. 4-2 till Pittsburgh känns som ett troligt resultat, att Malkin kanske är tillbaka är ännu ett plus för spelet.


Ogiltigt spel-ID: 1501450



Kval till hockeyallsvenskan. Hemmastarka Vita Hästen mot Björklöven. Mitt spel går till Björklöven ikväll, går mest på känsla här. Björklöven ska vara det bättre laget här och jag tror matchen slutar 4-2 till Löven.
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-23, 12:32   #12
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Dagens spel. Kommer nog ett par NHL spel senare. Har inte tid så blir inte mycket till motiveringar här.

Ogiltigt spel-ID: 1502608



Ogiltigt spel-ID: 1502597



Leksand går som tåget. Spelar väldigt bra just nu och det har gått bra hittils när jag spelat på dom. Så känns rätt att fortsätta lira på dom. 3-1 Leksand.


Ogiltigt spel-ID: 1502615



Luleå känns helt klart som det bättre laget här. Tror dom går ut idag och stänger matchserien. 2-1 tror jag matchen slutar.
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-23, 18:02   #13
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Några spel för kvällens NHLmatcher.

Ogiltigt spel-ID: 1503113



Ogiltigt spel-ID: 1503152



I denna match tror jag på en målsnål tillställning där Minnesota drar det längsta strået. Starkt hemmalag mot svagt bortalag, bra form på hemmalaget, ingen vidare form på bortalaget. Tycker det är ett för högt odds här på Minnesota. Minnesota går för femte raka, 2-1!


Ogiltigt spel-ID: 1503120


Starkt hemmalag mot svagt bortalag. Ottawa stod upp bra senast mot Boston men lyckades inte riktigt ta några poäng vilket jag tror Tampa kommer få betala för ikväll. 3-2 Sens


Ogiltigt spel-ID: 1503138

Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-23, 18:30   #14
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1503138



Los Angeles Kings är väldigt starka på hemmaplan. 12-3-1. Canucks är ett ok bortalag med 7-4-3. Kings förlorade sin senaste hemmamatch mot Dallas med 2-0, innan dess hade dom 5 raka hemmavinster (varav 4 av dem slutade med vinst med 2 mål eller fler) och ikväll går dom för att påbörja en ny streak. Fördel av hemmaplan avgör och matchen slutar 4-1 Kings.
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-23, 22:26   #15
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Detta blir nattens spel. Inga motiveringar...

Ogiltigt spel-ID: 1503485


Gissning: 5-1

Ogiltigt spel-ID: 1503502


Ogiltigt spel-ID: 1503535


Gissning: 4-2

Ogiltigt spel-ID: 1503538


Gissning: 5-2

Ogiltigt spel-ID: 1503543


Gissning: 3-1


Nattens bästa enligt mig är iallafall Boston borta mot Toronto!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+2)
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td