Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-25, 18:25   #1
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 28
Standard

Nybörjare gör ett försök på att bygga upp rulle


Hej. Mitt namn är Erik jag har 1000 kr på Unibet som jag tänkte göra ett försök till att bygga upp.

Jag kommer göra lite chansningar och även köra försiktigt.
Kommer även att följa endel andra bettare som lägger upp spel som jag tycker verkar intressanta nog.

I början kommer jag köra för väldigt lite pengar för att se om de går bra eller inte.


Kommer göra en liten analysering per match jag bettar och kommer även att lägga upp tillfälligt saldo efter varje omgång.


Som topic säger så är jag nybörjare och jag skulle råda er till att inte följa mig till en början.

Jag är en helt vanlig kille på 21 års åldern som gillar sportsbetting.




Tillfälligt Saldo 1012 kr.

Senast redigerad av klafen den 2013-03-25 klockan 21:35.
klafen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 18:26   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av klafen Visa inlägg
Hej. Mitt namn är Erik jag har 1000 kr på Unibet som jag tänkte göra ett försök till att bygga upp.

Jag kommer göra lite chansningar och även köra försiktigt.
Kommer även att följa endel andra bettare som lägger upp spel som jag tycker verkar intressanta nog.

I början kommer jag köra för väldigt lite pengar för att se om de går bra eller inte.


Kommer göra en liten analysering per match jag bettar och kommer även att lägga upp tillfälligt saldo efter varje omgång.


Som topic säger så är jag nybörjare och jag skulle råda er till att inte följa mig till en början.

Jag är en helt vanlig kille på 21 års åldern som gillar sportsbetting.




Tillfälligt Saldo 1028 kr.
Önskar dej lycka till, & välkommen in i spelträsket
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 18:32   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Lycka till! Se till att tänka långsiktigt för att nå framgång.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 18:40   #4
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Välkommen, till en särdeles nyttig/givande sida...
fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 18:46   #5
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 28
Standard

Tack robfri!

Jag kan även säga att jag kommer endast köra singlar och 50 kr bets i början tills jag ökat min bankrulle.



OMGÅNG 1.

Brasilien - Ryssland
Spel: 1X2
Odds: 1.55

Analys: Ganska dåligt bett och jag är inte alls säker på denna då Brasilien har spelat väldigt dåligt den senaste perioden. Jag drar en slant på Brasilien för att magen säger de.


England U21 - Österrike U21
Spel: 0-1 HCP
Odds: 1.90

Analys: England bara vinner denna.




Efteranalys: Skulle inte varit så vrång och satsat på en sådan svår match som Brasilien - Ryssland på så dåligt odds. Englands matchen däremot är jag nöjd med och de var enkla pengar.

Tillfälligt Saldo: 1008 kr

Senast redigerad av klafen den 2013-03-25 klockan 21:49.
klafen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 19:20   #6
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Tycker att BLGM till 1.80 är ett fint spel i Brasilien matchen. Båda lagen har väldigt bra offensiv medan det läcker bakåt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 21:33   #7
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 28
Standard

Kungklave sant. satt och tänkte ett tag på de spelet. tänkte även sätta en mindre slant på Ryssland som i mina ögon spelat bättre än Brasilien de senaste. Men ibland är man bara för vrång


Kan även tillägga att jag kommer göra efteranalys på alla omgångar. Jag kommer kanske inte ta med alla matcher men kommer försöka klargöra vad som gjorde att jag vann/strök på vissa matcher.
klafen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 11:06   #8
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 28
Standard

OMGÅNG 2.

Slovakien - Sverige
Spel: 1X2
Odds: 2.45

Analys: Sverige har mycket att bevisa efter matchen mot Irland. Slovakien är inte de lättaste motståndet, men Sverige vinner denna.


Albanien - Litauen
Spel: 1X2
Odds: 1.70

Analys: Albanien har ett bättre lag + att dom är på hemmaplan. Litauen kan dock skrälla, dom gjorde en bra match mot Slovakien senast. Men trotts de vinner Albanien


Danmark - Bulgarien
Spel: 1X2
Odds: 1.65

Analys:Lika i förra mötet. Men nu har Danmark hemmaplan och kniper denna i jakt på andraplatsen.


Turkiet - Ungern
Spel: 1X2
Odds: 1.70

Analys: Turkiet har bättre trupp och ska vinna denna utan problem.


Irland - Österrike
Spel: 1X2
Odds: 2.20

Analys:Irland är underskattade och spelade bra mot Sverige sist. Hemmaplanen avgör detta mötet.


Montenegro - England
Spel: 1X2
Odds: 1.85

Analys:Montenegro har spelat bra i gruppspelet och leder gruppen utan förlust. England ligger på andra plats och har bättre spel. Denna tar dom enkelt.


Bolivia - Argentina
Spel: 1X2
Odds: 1.75

Analys:Fick fina odds på Argentina denna matchen. En säker 2:a på Argentina


Holland - Rumänien
Spel:Över 2.5 mål
Odds: 1.75

Analys: Förra mötet 1-4 till Holland och då var de bortaplan. Denna gång hemma och då görs de mer mål ändå tror ja.


Efteranalys: Lite för vågat att gå in på vänskapsmatcher så som jag gjorde. Annars är jag skaplig nöjd med mitt spel. Hade 3 matcher som strök på de sista 10 minuterna. Lite surt men nästa gång går dom in ist.

Tillfälligt Saldo: 780 kr

Senast redigerad av klafen den 2013-03-27 klockan 20:39.
klafen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 11:19   #9
 
lordagspippis avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 568
Standard

Hiva upp en spreadsheet. Det blir lättare att bokföra osv.
__________________
Den mätta dagen, den är aldrig störst. Den bästa dagen är en dag av törst.
lordagspippi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 11:29   #10
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Ett tips är att läsa på lite mer om skador, trender, hur stämmningen är i truppen osv.
Just nu känns dina analyser som spontana tankar utan starkare grund och det kommer visa sig i slutändan när du summerar.

Och du måste leta oddshögst för att lyckas.

Tex England finns till 1.97 på pinnacle just nu och det är en enorm skillnad i längden.
Jag har även mycket svårt att se hur de ska åka till montenegro och vinna lätt, det kommer även att vara riktigt ruskväder ikväll.

Just my 2 cents,
Lycka till.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 12:00   #11
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 1
Sharp$: 16
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av klafen Visa inlägg
OMGÅNG 2.



Bolivia - Argentina
Spel: 1X2
Odds: 1.75

Tillfälligt Saldo: 608 kr

Underværdera inte Bolivia hemma! Deras hemma-stadion ligger vældigt høgt øver havet, vilket gør att motståndarna ofta har problem med den tunna luften. Ær sjælv halv-argentinare så hoppas ditt spel sitter .

Från wikipedia:
"Bolivia play their home games at Estadio Hernando Siles, which has an altitude of 3637 metres above sea level, making it one of the highest football stadiums in the world. Many visiting teams protest that the altitude gives Bolivia an unfair advantage against opponents. On May 27, 2007, FIFA declared that no World Cup Qualifying matches could be played in stadiums above 8,200 feet (2,500 m) above sea level. However FIFA raised the altitude limit after months of campaigning against the ban, thus allowing the stadium to continue holding World Cup qualifying matches."
jizzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-27, 20:36   #12
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 28
Standard

Jensw Yes de har jag tänkt mig lite senare då min rulle blivit större. känns lite som att jag kan använda detta som prov. lyckas jag inte bygga upp inom en tid ska jag inte ägna mig åt sportsbetting mer än jag gjorde förr.

Och jag ska börja läsa på lite mer innan spelen. Men som sagt nybörjare och jag tackar för tipsen
klafen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-27, 21:13   #13
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av klafen Visa inlägg
Jensw Yes de har jag tänkt mig lite senare då min rulle blivit större. känns lite som att jag kan använda detta som prov. lyckas jag inte bygga upp inom en tid ska jag inte ägna mig åt sportsbetting mer än jag gjorde förr.

Och jag ska börja läsa på lite mer innan spelen. Men som sagt nybörjare och jag tackar för tipsen
...fast är det inte just nu du ska ta in dessa råd och se till att bygga upp rullen? Att inte ta detta i beräkningarna är detsamma som att ge upp på förhand.

DU kan ju inte bygga upp en rulle UTAN att ta in detta i beräkningarna, varför skulle du då ta in dem senare? Om du inte tar in dem nu kommer du inte att behöva ta in dem senare då du inte kommer att ha någon rulle.

Ta in Jens råd, kolla över alla intressanta matcher, läs på alla, ta bort de flesta och betta på de du tror på. Tro mig, om du följer råden du fick innan kommer du att veta vilka matcher du ska betta på och då gör det inte heller lika ont om de inte sitter; du vet att du bettade rätt.

Detta kommer säkert gå bra om du läser på lite om matcherna du är intresserad av. Det är oftast de matcherna man går vinnande ur, de man blir intresserad av. De gör en intresserad och man ser saker ur ett annat perspektiv och man sätter sig in på ett annat sätt. Precis som allt annat i livet, man förstår allt mycket bättre om man är intresserad och nyfiken.

Lycka till
/M

messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td