Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-12, 15:56   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 3847
Standard

Echo NHL-filosoferar (Ishockey)


Tanke med den här dagboken är främst att jag ska ha nånstans att skriva ner mina tankar om intressanta spelobjekt i NHL. Framförallt för min egen skull. Men kanske kan jag hitta nått objekt som intresserar även er?

Jag kommer föra statistik över spelen jag lägger här i dagboken. Redovisningen kommer se så här: vinst-förlust-push.
För tillfället spelar jag bara på Nordicbet så alla odds kommer där ifrån.

Mina första tankar kommer om några minuter.

Senast redigerad av KP den 2010-01-13 klockan 01:22.
Echo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 15:58   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Echo Visa inlägg
Tanke med den här dagboken är främst att jag ska ha nånstans att skriva ner mina tankar om intressanta spelobjekt i NHL. Framförallt för min egen skull. Men kanske kan jag hitta nått objekt som intresserar även er?

Jag kommer föra statistik över spelen jag lägger här i dagboken. Redovisningen kommer se så här: vinst-förlust-push.
För tillfället spelar jag bara på Nordicbet så alla odds kommer där ifrån.

Mina första tankar kommer om några minuter.

Glöm inte att lägga dina spel i en separat REK-tråd för varje tillfälle också, lättare att ta rygg.

Lycka till med spelen!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 17:08   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 3847
Standard

NYR-NJ Över 5 odds 1.90

Bra odds och bra lina. Jag gillar att linan är satt på 5 vilket innebär att jag får tillbaka insatsen vid exakt 5 mål.
På dom senaste 7 matcherna i MSG har lagen gått under 1 gång och då slutade matchen 3-0 till Rags. 2 gånger har resultatet gett pengarna tillbaka och således har dom gått över 4 gånger.
Statistiken för dom 11 senaste mötena är 7-3-1.

Så senast det blev ett resultat under linan i MSG så höll alltså Rags nollan det kommer inte hända inatt. Det är en enorm skillnad på försvarsspelet i årets upplaga av Rangers jämför med förra årets. Förra året spelade man ett riktigt bra försvarsspel över hela banan, i år har man Lundqvist i målet som räddar dom match efter match och håller ner siffrorna. Jag har svårt och se Rangers släppa in mindre en 2 mål mot ett Devils med många bra skyttar i laget.
Rangers offensiv är inte heller den bästa, man har i princip bara Gaborik som gör mål. Men fler spelare har vaknat till liv dom senaste matcherna och har uppåtgående form. Både Kotalik och Christensen har ett par mål dom senaste matcherna även Avery och Dubinsky spelar bra nu på senaste tiden och gör en del poäng.
Man har även gjort 3 mål eller fler i 3 av dom 4 senaste matcherna är positivt.

Devils har ligans klart bästa defensiv man släpper in ca 2,2/match, förra säsongen släppte man inte ca 2,5/match, och man producerar rätt bra offensivt med ett bra PP. Devils har inte hållit nollan i MSG sen slutspelet 06 och jag har svårt att se dom göra det i natt mot ett Rangers med bra resultat senaste tiden och många spelar med uppåtgående form.

Jag skulle tror att vi får se mellen 5-7 mål i natt. Så minst pengarna tillbaka.

Andra matcher som ser intressant ut så härpå förhand utan närmre koll är:
Canes borta mot Leafs
Flyers hemma mot Stars
Echo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 17:09   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 3847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Glöm inte att lägga dina spel i en separat REK-tråd för varje tillfälle också, lättare att ta rygg.

Lycka till med spelen!
Jag kommer lägga ut vissa spel, dock inte alla.

Danke!
Echo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td