Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-11, 07:21   #1
 
Embas avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 4
Sharp$: 15
Standard

Emba - Rookie - (Hockey)


Hej bröder och speltorskar!

Tänker nu starta min första speldagbok någonsin. Har i några år bettat sporadiskt via SVS, med blandade resultat. Har alltid varit intresserad av hockey och har supportat HV71 sedan 1995, det klassiska guldåret. Med tiden har det blivit allt mer NHL, då jag finner den transatlantiska hockeyn betydligt sexigare. Brutna näsben, spräckte knogar och uppercuts, love it!

Alla mina bett kommer uteslutande spelas via Unibet då jag finner designen helt underbar. Inte dem bästa oddsen (som ni vet), men det skiter jag i.

*Rygga gärna, men kom ihåg att det är mitt första år.

*Kommer inte använda mig av uttrycket Units, utan i stället (låg,medel,hög).

*Diskutera gärna. Varför eller varför inte, etc.

Emba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 07:38   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Du måste verkligen älska Unibets design för att kunna stå ut med deras irriterande jävla laddningstider.

BOL
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 07:51   #3
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Sedan Unibet gjorde om designen är den (tillsammans med PAF såklart) en av de sämsta man skådat. Plus dock att man kan söka spelobjekt vilket man inte kan på t.ex. Bet365 som också kandiderar att vara bland de sämsta
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 08:02   #4
 
Embas avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 4
Sharp$: 15
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Du måste verkligen älska Unibets design för att kunna stå ut med deras irriterande jävla laddningstider.

BOL
Hehe, tycker den är underbar. Mjuk och lättnavigerad. Gillar Betsson också. Har inte märkt av sega laddningstider faktiskt.

Kanske inte är något man märker av om man inte livebettar?

Vad betyder BOL förresten?


Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
Sedan Unibet gjorde om designen är den (tillsammans med PAF såklart) en av de sämsta man skådat. Plus dock att man kan söka spelobjekt vilket man inte kan på t.ex. Bet365 som också kandiderar att vara bland de sämsta
Som sagt. Tycker den är underbar.

Bet365, vet jag många rekommenderar. Men som du säger, den är sämst. Så jävla köttig och ful!
Emba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 08:42   #5
 
Embas avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 4
Sharp$: 15
Standard

Almtuna har verkligen inte imponerat i år. Man är jumbo med 5 poäng på 10 matcher. Kommer senast från en 0-3 torsk hemma mot Malmö. Har släppt in hela 35 mål på 10 matcher och endast producerat 17 framåt.

Södertälje ligger på 10:onde plats med 12 poäng på 10 matcher. Kommer senast från en torsk mot ett på uppåtgående Djurgården med 0-4.

Det som talar för SSK är att dem i grund och botten är det ett bra lag.

***Robert Carlsson
**Johan "Gnagarn" Andersson (Som är tillbaka efter skada)
*Damien Fleury

Jag tror SSK är riktigt riktigt revanschsugna efter plattmatchen mot DIF.

Egentligen hade jag velat spela en rak tvåa men jag tycker oddset var helt okej för ett ML-spel.

Odds: 1.68

Prediction: 1-4


Obs. Jag försökte göra en "riktig" rek, men det gick inte att posta? Själva knappen var inaktiv. Vad är Spel:ID?

Senast redigerad av Emba den 2013-10-11 klockan 08:44.
Emba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 08:49   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

BOL = Best of luck
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 09:18   #7
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Du behöver inte fylla i spel-id, du kan manuellt fylla i lag, odds osv. Spel-id tror jag är om man vill importera ett spel från sitt spreadsheet.
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-11, 12:44   #8
 
Embas avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 4
Sharp$: 15
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av limeburn Visa inlägg
BOL = Best of luck
Ah! Tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Serj Visa inlägg
Du behöver inte fylla i spel-id, du kan manuellt fylla i lag, odds osv. Spel-id tror jag är om man vill importera ett spel från sitt spreadsheet.

Ok! Jag uppfattade det som att det var därför jag inte kunde posta. Pga att det saknades ID.

Men, det går väl lika gärna att posta som jag gjorde nu?
Emba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td