|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Ogiltigt spel-ID: 2569721 Mets möter idag ett Yankees som kan ses som riktigt heta, men när man ställer Jacob deGrom, som var förra årets Rookie of the Year och som just nu har en streak på 18 innings utan att tappa en run mot Michael Pineda som för första gången möter Mets så kan jag verkligen tycka att 2.19 är i högsta laget på 1st 5. Yankees har bättre batters enligt mig, men om deGrom fortsätter storspela så spelar det ingen roll, då kan det bli 1-0 efter 1st 5. Om streaken vänder totalt så är det självklart risk att det smäller rejält och Yankees vinner med 15-0 lika gärna. Tycker ändå att det är ett bra spel med tanke på förutsättningarna! Edit: Pinnen höll verkligen inte med mig utan höjde ganska snart efter mitt spel till 2.31, så dom kanske vet något som jag inte vet, men men..
Twitter: @EmanresuSharp Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-28 klockan 07:28. |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Ett sista spel för natten blir på något av ett utstick hos Unibet
Ogiltigt spel-ID: 2569728 Shane Greene har chansen att vara först i Tigers att vinna 4 första starterna på säsongen men han har haft svårt för vänsterslagmän och möter idag Indians som kan ställa upp med några riktigt duktiga sådana. Pinnen ligger just nu på 2.05 efter att ha droppat från 2.30. Men att få 2.15 då känns ganska bra skulle jag vilja säga! BOL om någon ryggar, nu ska jag sova
Twitter: @EmanresuSharp Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-28 klockan 07:29. |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Hittade ett till spel som verkar intressant.
Ogiltigt spel-ID: 2569737 Att rockies inte är favoriter hemma på Coors field mot Giants med Heston i fronten är konstigt.. Heston är inte van vid högre höjd vilket kan förstöra vissa pitches eftersom det är tunnare luft = mindre spin på finesskasten. Butler hade i förra starten bättre command än tidigare och hade bara 1 walk vilket verkar lovande och Rockies brukar ställa upp en riktigt bra lineup när dom spelar hemma. Detta blir garanterat sista spelet för natten! BOL
Twitter: @EmanresuSharp Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-28 klockan 07:29. |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
2-3 , -73 slutar natten på. Räddad av Rockies och Indians!
Braves förlorar 1-0 efter en run i bot 9, dvs sista inning innan extrainnings. Detta på grund av en error vilket kändes rätt onödigt.. Mets torskade både 1st 5 och FT mot Yankees som fortsätter se farliga ut. Orioles förlorar 1st 5 med 4-3 efter att ha tappat 4 rund i Top 5. Lite snedstudsar och några riktigt snea skott räddades som sagt ändå av att Rockies slog Giants med 6-4. Inte övertygande men vinst är vinst. Årets mest berg- och dalbanelag är Tigers, vinner stort någon gång och kollapsar helt nästa match och så fortsätter det. Indians vinner idag med 13-1 med 9 runs i 1st 5. Shane Greene hade det tufft som väntat
|
|
|
|
#185 |
|
Ogiltigt spel-ID: 2573601 Tätt inpå spelstopp idag igen, har haft en fullsmockad helg så inte blivit så mycket baseball. Det här spelet grundar sig på inbördes statistik mellan pitcher vs team, där Twins pitcher har 1 ER på 57 AB förra säsongen och Mariners Pitcher har 9 ER på 43 AB. Gibson har tidigare inte varit något superskarp bortaplanspitcher, men jag tror ändå på spelet samtidigt som jag håller ner insatsen
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#187 |
|
Ogiltigt spel-ID: 2574857 Ett spel idag också. Dock ingen längre motivering utan jag tror helt enkelt att Nelson är en stabilare pitcher än vad Marquis är. Har haft fullt upp idag med att försöka lösa skolarbete och leta efter tradingmöjligheter för min bonus hos mobilbet men så fort jag är klar med dessa två så kommer jag lägga lite mer tid här igen (förhoppningsvis onsdag kväll med skolan iallafall) BOL
Twitter: @EmanresuSharp Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-28 klockan 07:30. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Tänkte bara studsa in och tacka för en vettig dagbok och bra spel
Vågar man fråga vad herrn har för ROI sedan serien startade? Är det några spel som går bättre/sämre eller är det stabilt rakt igenom?
|
|
|
|
#189 | |
|
Citat:
Faktiskt sett till 2015 regular season är just nu ROI runt 97% vilket enkom beror på att jag har spelat mycket 1st 5, och denna säsongen verkar jag ha tappat känslan helt för 1st 5.. FT+OT ROI 108% 1st 5 ROI 77% Så jag får helt klart försöka fixa till mina 1st 5, eller ge sjuttsingen i att spela det
|
|
|
|
|
#190 |
|
Hinner inte lägga in i spread just nu men Mets FT+OT 2.05 insats 200 på pinnen spelas. Ingen riktig motivering dock
|
|
|
|
#191 |
|
Ogiltigt spel-ID: 2582509 Minuten innan matchstart!
Twitter: @EmanresuSharp Senast redigerad av Emanresu den 2015-05-03 klockan 03:42. |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Ogiltigt spel-ID: 2582512 Ogiltigt spel-ID: 2582513 Två till spel precis innan matchstart Kan lägga till också att jag har bonushorat också så insatserna har ökat, så se inte dessa 250kronorsspel som mer "säkra" än tidigare 100-150 kronors, utan rullen har ökat helt enkelt!
Twitter: @EmanresuSharp Senast redigerad av Emanresu den 2015-05-03 klockan 02:37. |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
1st 5 satt som en smäck, 4-2 till Cincinnati!
Ber om ursäkt att spelen kom så tajt på spelstopp, men har inte haft tid att kika igenom matcherna förrän vid 1-tiden idag..
|
|
|
|
#194 |
|
Baltimore - Tampa 4-0 och underspelet sitter också!
Nu blir det garanterat natten, sov så gött!
|
|
|
|
|