Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-10, 09:02   #241
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Kräftgången fortsätter med att Blue Jackets tar ledningen 16:10 in i 3e perioden och jag blir överlycklig (nu får vi åtminstone övertid tänkte jag) men tji fick jag.. 17.24, 17.41, 18.41 och ställningen är 2-4.

Hade också ett privat spel på Blackhawks O2.5 Reg. Time för att se om det är "Offentlighetsjinxen" som slår mig i ansiktet men Blackhawks gör 3-2 i OT och det är uppenbart att jag drabbats av kronisk negativ varians. Anpassar unitstorleken efter spelkassan idag och kör på över helgen! Vägrar ge upp mot statistikens djävulska nyckfullhet

Hörs senare
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 16:38   #242
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Så jag tog ledigt en helg. Faktum är att tiden inte riktigt räckte till ändå så hade ingenting med spelläget att göra. Kommer att komma tillbaka imorgon med eventuella spel!

Hoppas er helg var trevlig och att ni inte misst förtroendet för mig efter den knaggliga starten

Lutar åt att eventuellt spela X i Ducks - Arizona till en liten peng. Arizona har visat upp rätt bra spel medan Ducks inte riktigt har visat sig alls särskilt många matcher på grund av spelschemat. 4.40 som Nordicbet/Betsson erbjuder är lite för högt men inga möjligheter att spela där just nu så får se hur oddsen rör sig.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 18:22   #243
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Tycker det är dags för Habs svit att brytas. De har inlett mot ganska värdelöst motstånd och nu väntar ju ändå en ganska tuff match. Var och kikade på den frivilliga träningen idag och kanske tar mig dit imorgon också, så får vi se om mina icke-existerande hockeyögon kan utröna något.




Senast redigerad av Slurf den 2015-10-14 klockan 18:28.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-15, 06:21   #244
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Anaheim Ducks - hittills årets flopp?
Arizona Coyotes - Hittills årets raket..

Coyotes vinner 4-0 efter att Duclair gör sitt första hattrick i karriären. Det som gör mig lite fundersam är att Anaheim inte alls visar tendenser till att vara kandidater till Stanley Cup. Jag såg en del av matchen och Perry-Getzlaf fungerade inte alls utan det var väldigt mycket egoistiskt tänkande från dessa två att man själv ville vara den som avgör. Det är något som måste fixas om Ducks ska kunna ta hem cupen
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-15, 20:43   #245
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2843253



Blir ett spel idag på Sabres ML. Panthers har emligt mig inte visat sig riktigt så fräcka som vissa trott innan säsongsstart då man mött lag i lägre klass och Sabres såg ut att ha fått igång kemin lite bättre i senaste matchen mot Blue Jackets. Jag tycker att 2.75 är alldeles för bra för att motstå (finns högre på Pinnen tror jag, men inget löst kapital där just nu).

BOL allihopa
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-16, 08:16   #246
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Faller på marginalerna igen. Sabres får två halvkonstiga utvisningar mot sig i 3e där man i det ena blir helt fastlåsta och alla vet att det kommer bli mål. 3-1. Utvisningarna "förkortar" också 3e perioden för Sabres som ändå lyckas med ett PP-mål med 7.5 minuter kvar. Detta hjälper föga då man trots några kvalificerade målchanser inte riktigt lyckas sätta 3-3.

Nya tag framöver men är inte missnöjd med detta spel iallafall, 2.75 var alldeles för högt och om en av puckarna gått in och vi fått se OT så vet alla att där kan vad som helst hända
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-16, 18:55   #247
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Tror på Flames idag till 2.32 på unibet. Tyvärr håller jag på att cleara en bonus på redbet så det blir 2.18 där istället. Karri Rämö behöver visa upp att han skall vara kvar i laget då Flames har 3 målvakter i sitt roster (Hiller, Ortio och Rämö)

Idag möter man Jets som spelar som en bergochdalbana i mina ögon och jag tror som sagt att Flames unga energiska lag ska visa att man är så bra som många av oss tror (mig inkluderat)
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 10:22   #248
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Nu har jag bara sett sammanfattningen från NHL.com men det sgå verkligen ut som att Flames hade i princip allt spel och misstänkt offside på 1-2 målet från Jets också men domaren videogranskade och friade. Dåligt ingripande av Rämö i samma målsekvens och Jets avgjorde sedan i tom bur.

Spelmässigt tycker jag att Flames borde vunnit som sagt, men nyckfull äro hockeyn och Jets går vinnande ur striden.

-2 units till
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-16, 13:50   #249
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Gillar din ranking i stort men du rankar Dallas och Senators alldeles för högt upp, visst är Dallas spännande men dom är inte i närheten av 1a i Central. Senators bör inte kunna upprepa förra årets mäktiga spurt och ta sig till slutspel, får nog ett mycket tufft år. Canucks är löjligt mycket bättre än Arizona i botten.

Stryklag blir: Arizona, Toronto, New Jersey.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-17, 10:40   #250
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
? Dallas bättre än jag trodde. Senators värdelösa och stryklagen blev stryklag?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-17, 14:08   #251
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
? Dallas bättre än jag trodde. Senators värdelösa och stryklagen blev stryklag?
Inlägget var menat som ett skämt och inte någon kritik, men jag tycker du var ganska off. Hockey är inte mitt expertområde och jag begriper att det är mycket svårare att förutsäga än många andra sporter.

Att de lagen du listade som stryklag inte skulle gå så bra var ganska uppenbart, men två av dem tycker jag inte alls att man kan kalla för stryklag. Toronto som sämsta lag på 69 poäng är förövrigt inte heller någon total katastrof, det är den bästa poängskörden för NHLs sämsta lag sedan 07/08.

Det är som att du hade påstått att megajumbotippade Darmstadt i Bundesliga skulle göra en värdelös säsong men ändå lyckas knipa en 12e plats. Säger man att ett nederlagstippat lag skall bli ett stryklag och de lyckas placera sig i mitten av tabellen så har man i alla fall haft fel enligt mitt sätt att se på saken.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-17, 14:35   #252
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
? Dallas bättre än jag trodde. Senators värdelösa och stryklagen blev stryklag?
Kan väl även tycka att "Canucks löjligt mycket bättre än Arizona" också var en miss, men jag tänker inte påstå att jag är bäst
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-17, 20:44   #253
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Kan väl även tycka att "Canucks löjligt mycket bättre än Arizona" också var en miss, men jag tänker inte påstå att jag är bäst
Tror det skulle stå "i grunden" men var så längesen så jag inte ens minns
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td