Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-22, 10:43   #1
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 218
Standard

Fujibananas, svävande tankar, hjärta och ingen struktur


En dagbok för de som spelar med hjärta och magkänsla, för oss som gillar att ha lite extra spänning när man ser grabbarna springa i solen och sparka boll! Har en svag sötsur känsla att denna blogg eller dagbok över mina spel inte kommer hjälp någon rutinerad Sharp här på denna förövrigt bra hemsidan, då mina tankar ofta svävar iväg och hamnar på allt möjligt.

Hur som helst började min "karriär" här på Sharp bra då jag ryggade skubb14´s handbolls spel på kärra +17,5, men som sagt så kände jag för att slänga in lite fotboll på kupongen också för att höja värdet spelade även på real Madrid vinst och Man C -2 vilket gick in så glad när man segade sig iväg till jobb en ruskig morgon som denna!

Dagens ryggande känns bra men lite spänning i vardagen så slänge in en trippel på lite fotboll och ryggade inestaones tennis tips! Ryggar också kmets handbolls tips på Skövde.

Tennis singlen

Michael Berrer till oddset 1,4

Handbollsingel

Skövde till oddset 1.68

Tripplen (fått lära mig av nedanstående kommentarer att detta är varning för rekatochklart)

Man Utd till ett odds på 1.29
Ac Milan till ett odds på 1.40
Sociedad till ett odds på 1.21

Mitt totala odds är som sagt bara 2.22 men som sagt bara favorit spel och ingen direkt motivation till varför utan bara att de borde vinna!

Som sagt magkänsla och inget för er Sharps!

Senast redigerad av Fujibananas den 2014-01-22 klockan 11:58.
Fujibananas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-22, 11:03   #2
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 17
Sharp$: 440
Standard

Om dina tips inte är något för Sharps, varför startar du då en speldagbok på sidan? Känns det inte som om rekatochklart vore en mer passande plats för den typen av trippel?
bettingmaster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-22, 11:30   #3
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 218
Standard

okej, inte ett sort fan av rekatochklart men får vell hålla mina icke ryggande borta!

Senast redigerad av Fujibananas den 2014-01-22 klockan 11:33.
Fujibananas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-22, 11:35   #4
 
iniestaones avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Att du ens vågar spela på United är ju beundransvärt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-22, 11:35   #5
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Är väl mer inspirerande att ge det ett seriöst försök istället för att "skämta till det" med att spela utan struktur och bara med magkänsla? Känns inte speciellt utbildande, men det är upp till dig.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-22, 11:40   #6
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 218
Standard

tack för tipsen, men som sagt är det ryggandet som står i fokus i dagsläget och inte ett motiverat spel!
Är här för att lära av er som kan!

Senast redigerad av Fujibananas den 2014-01-22 klockan 11:59.
Fujibananas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-22, 12:30   #7
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 17
Sharp$: 440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fujibananas Visa inlägg
okej, inte ett sort fan av rekatochklart men får vell hålla mina icke ryggande borta!
Nej bra att du inte gillar rekatochklart men att spela favorittripplar på magkänsla ger ju oundvikligen vissa vibbar...
Om du är här för att bli bättre varför läser du inte spelskolan och tar det därifrån?
bettingmaster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td