Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-31, 15:53   #1
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fulsprit travar vidare, ensam...


Fulsprit travar vidare i Pilkasts anda - "may peace be upon him", hehe!

Jag startar här med en dagbok där mina egna spel står i centrum. Det kommer uteslutande handla om spel på trav - ALLA spel på trav.

Denna dagbok tolererar inga diskussioner - jag lägger mina spel och sedan är de lagda, punkt slut... Den som vill rygga gör detta på egen risk. Jag kommer ibland motivera kort men oftast bara lägga ut det jag spelat - ibland tidigt, ibland väldigt sent! Ibland kommer jag kommentera annat än spel, men det kommer ändock handla om travets värld.

Går det låsa tråden för andra än mig att skriva i tråden så får någon moderator gärna göra detta.

Diskutera kommer jag göra i andra trådar på sharps - men inte här! Alla spel kommer redovisas i sheets, så ni kan se om jag är någon att följa... Vilket jag kan lova att jag är.

XXX "Här läggs sheet in när jag är klar med detta"

Ge gärna uppskattning för bra spel i form utav sharps - inte en massa tackinlägg, som kommer vara förbjudna! Här kommer även mina rekar i månadstävlingen läggas ut - ibland innan spelstopp, men oftast efter, av uppenbara skäl...

Sajter som kommer användas mest är Bet365, Expekt, ATG, Nordicbet och Unibet/888sport.

Unitsintervall jag kommer ligga emellan: 1-5

Spel kommer komma med stor ojämnhet - ibland flera per dag, ibland inga. Ni kan ej ställa krav!

Kom nu ihåg! Detta är en ego-tråd! INGEN annan har rätt att skriva minsta stavelse i den - dessa ombeds tas bort av moderators och att överträdelse beivras! Så, nu är alla informerade om vad som gäller i stort - respektera nu vad jag skrivit om att detta INTE är en diskussionstråd, så blir alla glada...

Då kör jag!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+100)

Senast redigerad av Fulsprit den 2014-03-31 klockan 16:07.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-03-31, 16:02   #2
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Färjestads Lopp 3 (H2H) - Spelstopp 19:05 (Bet 365).

Hamras One More (1.35) - Miss Shape (2.90)

Spoiler:
Hamras One More, rygg ledaren som bäst, troligtvis tredje inner och kommer sitta fast. Miss Shape spurtar förbi på upploppet...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!

Senast redigerad av Fulsprit den 2014-03-31 klockan 18:36.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-03-31, 16:11   #3
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

läste nu att du inte ville ha någon som skriver, ursäkta. Mod kan gärna ta bort denna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)

Senast redigerad av trance_error den 2014-03-31 klockan 16:16.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-03-31, 22:22   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Du får använda ett spreadsheet och lägga dina oneliner kommentarer till motiveringar under "Info" tabben till varje spel istället iom att du inte vill att någon ska kommentera här.

Tråd låst.

Vill du häva den regeln om att alla välkomnas att skriva så öppnas tråden upp igen. I annat fall förblir den låst och du hänvisas till min inledande mening. /MOD
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10), sskssk (+10), Sprite (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td