Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-22, 07:47   #1
 
wejjztrs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 73
Sharp$: 486


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Wejjztr Brunkarboll (Div 1-4 Sverige)


Hej!

Tänkte starta en speldagbok där jag delar med mig av mina spel på framförallt Div 2 Norra Svealand, Div 3 Västra Svealand och Div 4 Västmanland i fotboll. Men även andra serier också. Men främst dessa tre då jag anser mig ha bra koll på den västmanländska fotbollen.

Kommer lägga motiveringar till spelen så gott det går men då jag jobbar konstigta tider stundtals så kan det komma endast spelförslag också.

Oklart just nu hur jag kommer spela, kommer testa mig fram lite med singlar och olika storlekar på parlays, kom gärna med feedback på dom, vet att de flesta förespråkar singlar och absolut inget mer än dubblar. Vi får se vart det lider.

Vill även påpeka att jag är ingen speciellt erfaren bettare så kom gärna med feedback. Både positiv och negativ så klart.

Kommer använda mig av Betsson, Bet365 och Nordicbet(Div4)

Hoppas vi kan generera några kronor tillsammans.
__________________
Winners never quit and quitters never win
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zajkoo (+5), maddmax (+5), faremisch (+5), Kaviatar (+5)
wejjztr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 10:56   #2
 
wejjztrs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 73
Sharp$: 486


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Premiär Div4 Västmanland

Kolsva IF – Irsta IF 26/4 13.00
Förra året parkerade Kolsva sig på en 5e plats i tabellen och Irsta på en 6e. Iår tror jag knappast att vi får se dessa lag på den övre halvan. Kolsva har tappat flera nyckelspelare till storsatsande lokalkonkurrenten MD FF Köping och även Irsta IF har tappat flera viktiga spelare.
Både mötena förra året slutade med bortaseger. 2-3 till Kolsva och 1-3 till Irsta.
Tittar vi på lagens försäsongsresultat så har inte heller dom sett bra ut. Kolsva har inte vunnit en enda träningsmatch. Två lag på nedåtgående och en premiär. Då vi ofta får höga odds på kryss i dom här serierna så är det givet att testa en slant på krysset.

Spelförslag: X @ 4.75

Arboga Södra IF – Bosnisk SK 26/4 15.00
Storsatsande Bosnisk SK borde springa igenom den här serien på pappret. Men som alla vet så är det inte alltid bästa laget på pappret som vinner. BSK borde förra året ha sprungit hem Div5 men man slutade 2a. Iår har man gjort flera riktigt tunga värvningar. Man har lånat in Dennis Hansson från Västerås SK(Div1), bröderna Budur som varit nyckelspelare i Syrianska IF(Div2) och några till. Halva startelvan har spelat på Div1 nivå och får BSK ihop spelet ska man definitivt vinna över Arboga som dock är tunga att möta och har en giftig brasse i laget. BSKs försäsongsresultat är inte speciellt imponerande men jag måste ändå tro att man vinner i seriepremiären nu när det verkligen gäller. Det finns som sagt mängder med kvalitee i laget

Spelförslag: 2 @ 2.10


Norrby SK – IFK Västerås FK 26/4 15.00
IFK Västerås har fått in en av Västmanlands bästa tränare i Kalle Granath som tog upp Västerås SK till Superettan senast man var där. Man kom 2a i serien förra året och föll i kvalet till Div3. IFK lär sikta på en topplacering iår igen och i premiären åker man till Norrby SK som gör debut i Div4. Norrbys plan är riktigt liten och med naturgräs som säkert inte är av bästa kvalitee just nu, kan vara jobbigt för IFK som är vana på att spela på konstgräset på Swedbank Park. Vi kan räkna med att NSK är vråltaggade när klubben gör sin debut i Div4. Man är som sagt starka hemma på Norrbyliden och även om IFK ska vara stor favorit så känns 1,25 riktigt lågt.

Spelförslag: X @ 5.00

Surahammar FK – Hallstahammar SK 26/4 15.00
Hallstahammar klarade sig kvar med nöd och näppe för året men till iår har man gjort flera fina värvningar. Man har plockat in Västerås SK lagkapten förra året i Tobias Holmgren. Man har även plockat in trollgubben och publikfriaren Soran Safari. Lägg därtill Goran Safari senast i Västerås IK (div2) och Kamiran Safari. Alla tre bröderna har spelat i Juventus IF(div3)
Surahammar placerade sig på en sjunde plats förra säsongen, 5 poäng före HSK. Man har blandat och gett den här försäsongen. Det här är lite av ett derby och visst lockar krysset även här men jag väljer att gå på laget som spelbolaget satt som underdog i matchen då jag tror Hallsta blir ett topplag iår medans Sura placerar sig i mitten av tabellen. Krysset är inte dumt till 4.75 men jag går på Hallsta.

Spelförslag: 2 @ 2.40

Tortuna SK – Fagersta Södra IK 26/4 15.00
Tortuna vann Div5 förra året och 2 år tidigare vann man Div6. Laget blir ofta beskyllt för att spela ”Västmanlands tråkigaste fotboll” Detta stämmer kanske inte fullt ut men någon sanning ligger det väll i det. Laget är iallafall otroligt stabilt defensivt och man har nu värvat in en klassspelare i Pontus Bodin, tidigare i Västerås IK(Div2). Tortunas spel har fungerat i dom lägre divisionerna men när man nu möter bättre lag tror jag dom kan börja få problem. Fagesta har Div4s målfarligaste spelare i skyttekungen Johan Adamsson(28 mål 2013). Man får även hem Sergeh Kebbe från collegespel i Usa och Fagersta lär hamna bättre till än sin åttonde placering 2013.
Trots att Tortuna som är kända för sin solida defensiv så tror jag som sagt att man blir synade iår och Fagersta löser det tack vare Johan Adamsson.

Spelförslag: 2 @ 1.70

Västerås BK 30 – Assyriska FC 26/4 15.00
Assyriska har inte imponerat på försäsongen då man förlorat mot flera rättså mediokra div5 lag, man har även tappat sin skyttekung i Mauro Quinones till Surahammar. Man vann Div6 2011 för att sedan vinna Div5 2012, första säsongen i Div4 slutade men en nionde plats, tror att man kommer tillhöra bottenträsket iår. BK30 är seriefavorit hos många men jag tror inte att man vinner serien. Man kommer absolut tillhöra toppen men jag tror inte det räcker hela vägen iår heller. Har gjort 2 meriterade värvningar i Chris Cuevas från Västerås IK(div2) och Robert Damberg Rynninge IK(Div2). Inte heller Bollklubben har imponerat nämnvärt på försäsongen men man ska slå Assyriska i en premiär hemma på Ringvallen tämlingen enkelt.

Spelförslag: 1 @ 1.60

Spelen:
Dubbel1: Bk30 & Fagersta @ 2.72 3u
Dubbel2: Bk30 & Bosnisk @ 3.36 3u
Dubbel3: Bk30 & Hallstahammar3.84 2u
Norrby – IFK Västerås X @ 5.00 1u
Kolsva IF – Irsta IF X @ 4.75 1u
__________________
Winners never quit and quitters never win
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+2), grymmer (+10)

Senast redigerad av wejjztr den 2014-04-24 klockan 15:38.
wejjztr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 13:29   #3
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Du får gärna lägga upp datum och matchtider i fortsättningen. Utöver det, kör hårt
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-24, 15:38   #4
 
wejjztrs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 73
Sharp$: 486


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Serj Visa inlägg
Du får gärna lägga upp datum och matchtider i fortsättningen. Utöver det, kör hårt
Det ska jag tänka på i fortsättnigen
__________________
Winners never quit and quitters never win
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
wejjztr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-24, 15:48   #5
 
wejjztrs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 73
Sharp$: 486


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Div3 Västra Svealand

IFK Kumla - Ludvika FK Spelstopp: Lördag 26/4 15.00

Topptippade Kumla har inlett serien med 1 vinst och 1 kryss mot två stycken lag som är tippade att hamna i mitten av tabellen. Nu tar man emot det förmodade strykgänget Ludvika FK som inlett med två stycken 0-3 förluster. Inget talar för en vändning här och jag spelar IFK Kumla.

MD FF Köping - Munktorps BK Spelstopp: Lördag 26/4 15.00

Derby för storsatsande MD FF Köping som har inlett serien på bästa sätt. Det enda som talar emot en ny MD FF seger här är den berömda klyschan "ett derby är alltid ett derby"
Här ska det vara klasskillnad och Munktorp kommer få kriga för sin existens hela säsongen medan MD FF kommer kriga för avancemang.

Kungsörs BK - Juventus IF
Juve har inlett serien på bästa sätt och toppar serien efter 2 omgångar med 6 poäng och 8-3 i målskillnad. 7 av dessa mål kommer från jättetalangen Mohamed Buya Turay. Bakom sig har han Västerås största artist Sebastian Sallanto. Jag törs lova att det här är Div3s överlägest bästa radarpar alla serier inräknat. Buya har på 9 matcher i Div3 gjort helt sinnessjuka 27 mål.
KBK har inlett med 2 kryss och är tunga att möta, men vi kan nog räkna med att Buya skjuter hem en ny seger till Juve!

Spel
Trippel: Juventus, Köping & IFK Kumla @ 2.80 5u
__________________
Winners never quit and quitters never win
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av wejjztr den 2014-04-24 klockan 15:50.
wejjztr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 10:58   #6
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Snygga enkelkryss, 4,75 och 7 gånger fick jag
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 11:02   #7
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Snygga enkelkryss, 4,75 och 7 gånger fick jag
Är det inte dags att lägga upp ett spreadsheet nu sirlarsson istället för att hela tiden efteråt kommentera i olika inlägg att du går plus på dina lir oavsett om det gäller Oddsare eller Kamelrace...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 11:04   #8
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Är det inte dags att lägga upp ett spreadsheet nu sirlarsson istället för att hela tiden efteråt kommentera i olika inlägg att du går plus på dina lir oavsett om det gäller Oddsare eller Kamelrace...
Varför ska jag lägga upp ett spreadsheet för ryggade spel? Du kan ju ta del av spelen här istället och rygga själv, skulle jag ha ett spreadsheet skulle det vara för mina egna spel och det är endast en marknad som inte räcker till för att dela, jag tar hela limiten själv nämligen så det finns inget att dela.

Det hör till god sed att tacka för rekade spel därför jag gjorde detta.

Sen förstår jag inte varför du hackar på mig när jag slänger in mellan 400-1000kr i ditt travbolag varje lördag.

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-04-27 klockan 11:06.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 11:13   #9
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Varför ska jag lägga upp ett spreadsheet för ryggade spel? Du kan ju ta del av spelen här istället och rygga själv, skulle jag ha ett spreadsheet skulle det vara för mina egna spel och det är endast en marknad som inte räcker till för att dela, jag tar hela limiten själv nämligen så det finns inget att dela.

Det hör till god sed att tacka för rekade spel därför jag gjorde detta.

Sen förstår jag inte varför du hackar på mig när jag slänger in mellan 400-1000kr i ditt travbolag varje lördag.
Nä, det var inget hackande ifrån min sida men nog tycker jag att det är både kul & intressant om det finns duktiga rekare på sidan som man kan följa!

Sen förstår jag faktiskt inte det här med att marknaden inte räcker till?

Du lägger väl liret först till det oddset som gäller just då & sen om man så vill så lägger man liret i ett (synligt?) spreadsheet isf...då har du ju redan fått ditt odds & det lär ju inte förändras om det blir mycket spel på ditt spelobjekt efteråt...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 11:17   #10
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Nä, det var inget hackande ifrån min sida men nog tycker jag att det är både kul & intressant om det finns duktiga rekare på sidan som man kan följa!

Sen förstår jag faktiskt inte det här med att marknaden inte räcker till?

Du lägger väl liret först till det oddset som gäller just då & sen om man så vill så lägger man liret i ett (synligt?) spreadsheet isf...då har du ju redan fått ditt odds & det lär ju inte förändras om det blir mycket spel på ditt spelobjekt efteråt...
Marknaden räcker inte till för att volymen är för liten, jag spelar direkt när oddsen kommer ut och slashar oddset enormt med mina och en polares spel, det är helt omöjligt att spela efteråt. Jag jobbade som punter under något år och är helt enkelt trött på att reka, jag kommer lägga ut endel spel genom året här givetvis men inget aktivt rekande.

Tex i VM-trupptråden la jag ut alla jag hade spelat, bara rygga om oddsen är kvar.

Tex har Williamhill 1,61 på Henderson till VM, bara bonka, Sneijder till VM 1,64 och Podolski 1,50 dom två sista betsson. alla tre är MYCKET troliga.

Nu slutar vi kladda ner hans tråd, vill du något så är det bara PMa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-01, 23:57   #11
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 199


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul med spel på lägre ligor. Kommer följa.
Kaviatar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td