Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-18, 07:50   #1
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Softpojk spelar trav & annat ibland.


Hej, tänkte börja bokföra lite öppet, detta är mest för personligt minne och lägga spel på. även nästa gångare o.s.v. huvuddelen kommer bestå av trav och mer trav, lite galopp kanske. kanske lite sport också, men det blir det mindre av.
Även humor är viktigt, så ska försöka få in det så gott det går

Väl mött. / Softpojk
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5), sune86 (+5), bokis29 (+5), doob (+5), dado (+5), MikaF (+5), mackpeter (+5)

Senast redigerad av softpojk den 2015-01-18 klockan 07:52.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-18, 17:41   #2
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Idag var det en relativt tråkig omgång. Finns inte mycket att säga mer än att jag lämnade in ett reducerat system & föll på kraven.

Men nu är det smått otroliga, jag sitter i soffan och tänker fram och tillbaka att spela bingolotto, kommer överens med sambom att öppna konto vi köper tre lotter via sms, och vinner en resa värd 20.000 från Fritidsresor. Alltså, jag är helt i chock. Jag har aldrig spelat bingo. Is this a fucking joke?!

Nog för ikväll, måste smälta.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-18, 17:45   #3
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3838
Standard

Grattis...............
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-18, 17:52   #4
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

No...Its just Bingolotto.
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-18, 17:57   #5
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Tack.

Ja bingolotto. Stört ändå, trodde allt som hade med lotteri att göra var påhitt & bluff.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-18, 23:47   #6
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Idag var det en relativt tråkig omgång. Finns inte mycket att säga mer än att jag lämnade in ett reducerat system & föll på kraven.

Men nu är det smått otroliga, jag sitter i soffan och tänker fram och tillbaka att spela bingolotto, kommer överens med sambom att öppna konto vi köper tre lotter via sms, och vinner en resa värd 20.000 från Fritidsresor. Alltså, jag är helt i chock. Jag har aldrig spelat bingo. Is this a fucking joke?!

Nog för ikväll, måste smälta.
Fritte har direktflyg till Jamaica. Nu är vädret 26-28 grader fram till april.
Kontakta mig om du vill veta mer.

GRATTIS!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 12:36   #7
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Nästagångare: Golden League.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 13:20   #8
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Fått lite känsla för ZORRO IDZARDA. Tycker den inte visat något på resultatbrädan, men presetationsmässigt helt ok. Möter lite sämre löss nu.

Testar ett vinnarspel & plats till 100 kronor i kommande avd

V5-3. V3-1. Lopp 8. Romme.


EDIT: Behövde loppet, och kusken behöver väl en lektion i att bli man
__________________
Trav är kul.

Senast redigerad av softpojk den 2015-01-19 klockan 13:33.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 14:34   #9
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

V64 Färjestad

Spännande omgång med Jackpot som inte behöver betyda någonting, men jag höjer ögonen lite och ser att det är bff idag. då kanske det kan ändra några förutsättningar.

Avd 1:

Favorit i Only in its class. Befogad favorit, som alltid gör brutala tider. gick med dojor sist, och var seg i starten imponerade inte speciellt tycker jag. Redén ligger lågt med formen + så utgår jag från att skor är ett minus. men nu är ju Nearly Nine Feet struken som var värsta motbudet(?). Iaf enligt procenten. Jag tycker 5 Quantum Sailor är ett bra motbud och kan smyga med, även 7 pina colada ska inte glömmas, då den kommit tillbaka från uppehåll nu och gjort det helt okej, inte visat så mycket. men kan inte begära mycket mer. Idag kanske det kan klaffa då den kan gå med dojor, med flax så kan den plocka detta måste med till 2% just nu. Kanske även plockar med 8 Just me. Men plånboken kanske får avgöra, då åker den inte med.


Avd 4: Monté lopp

Befogad favorit igen i Nobile Di Poggio, störs inte av skor mer än någon annan. dock 40 meter bakom den farliga 2 Hurricane Häss. Kusken Jenny B är bra men brukar ofta kunna köra slut på sin häst innan mål (oftast från tillägg) Nu i volten som hon klarar bra i princip alltid, står hon utan tilläg, och kan kanske smita utan och räcka ända i mål., hästen har kapacitet. brukar gå bra med Jenny och klarar av skorna. måste med just nu spelad på 5% annars ett givet platsspel till kvällen.

Även 4-12-13 plockar jag med.
Innan bff så var 10an med istället för 4. Nu ändrar dom plats.

Avd 5:

Fossens Bonus 11. Går bara med skor. Vann snyggt i sin comeback senast. Vinner väl bara idag igen? Jag spikar!

-------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------

Obs. Jag är ny inom trav, så att försöka spekulera hur ett lopp ska gå, eller vem som vinner är extremt svårt för mig. Men jag försöker och gör det öppet, kanske har jag helt fel. Men detta är för mig att minnas och se tillbaka, ta misstagen med lärdom och gå vidare. Därav så är inte alla lopp analyserade eller vad man ska kalla det, man måste ju börja nånstans.

Mvh Softpojk


Lycka till ikväll.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 14:41   #10
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Nästagångare: Golden League.
Har du en egen sida och anger en NG:are vore det ju passande om du motiverar varför.

Snyggt, då den satt som en smäck!
Motståndet var dock riktigt skralt, så dra inte för stora växlar bara.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 14:44   #11
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Fotbollslandskamp idag 19.30 Sverige - Finland. På Bettson står Sverige i 1.91. Dock Träningsmatch & Januariturné. Inte så insatt i fotboll, men det är väl här dom mindre etablerade vill visa att dom ska få chansen att etablera sig, och Finland är väl inte det bästa inom fotboll.


Spelar Sverige vinnare till 1.91. Spelar även slutresultat 2-0 som ger 7.10
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lars (+1)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 14:48   #12
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Har du en egen sida och anger en NG:are vore det ju passande om du motiverar varför.

Snyggt, då den satt som en smäck!
Motståndet var dock riktigt skralt, så dra inte för stora växlar bara.
Jo jag vet att motiveringar uppskattas på Shaprs. Men ibland får jag inte fram det i ord. Men den enkla idén att loppet kördes perfekt av kusk, och häst svarade bra på körningen och var ju totalt överlägsen. ovasett lös eller inte, är man så överlägsen så är man inte långt efter i bättre motstånd heller.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 19:51   #13
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Livespel. Sverige ligger under med 0-1 emot Finland. Spelar vinst Sverige till 10x Betsson.

Nära att göra 1-1 direkt, synd. Hamrén du är världens bästa!
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 22:51   #14
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Nu vet jag varför jag avskyr oddset, jag är sämst på det. Men att vinna mot ett stjärnspäckat Elfenbenskusten med 2-0 sen torska med 0-1 mot Finland. Vad missade jag?

Hamrén lämna med flaggan i topp, iofs där det försent men du hajar.

Lirar lite poker nu, går sådär. är skit kass på det me, men kvällsfilmén var katastrofal. Kommer med lite idéer ang lunchen imorgon.

Väl mött.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 20:06   #15
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad skönt! käkar lite mozarella med tomat + extremt saltat, små full på rödtjut som smakar skit. Detta är i efterhand men finns i förhand på tråden V64 Axevalla.

Skönt att studsa tillbaka, satte ett härligt vinnarspel + V4 och DD. Mitt drag Usain Colt infriade mina förväntingar och vart en BRA kväll tillslut. Fan vad skönt!

Nu ska jag ha sex och bli fullare, väl mött.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td