|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#781 |
|
Kvällens tävling inställd pga regn,nytt försök imorgon kl 12.00
Svt Play direktsänder. Eftersändning med alla heat kl 13.00 i Svt 2. I vanliga fall sänds GP-serien i Svt 24 med start kl 20.00,eller direkt i Svt Play kl.19.00.
|
|
|
|
|
|
|
#782 |
|
Kunde inte motstå den här när det nu förhoppningsvis blir lite mer fäste i banan,tack vare regnet.(spelstopp 12.00)
F.Lindgren vs K.Bjerre @ 2.00 B365 2 u |
|
|
|
|
|
|
#783 |
|
LIVESPEL!!!
Winner C.Harris @ 6.00 B365 2 u |
|
|
|
|
|
|
#784 |
|
Tack för G.Hancock vs H.Andersen @ 1.58 Unibet!
|
|
|
|
|
|
|
#785 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#786 |
|
LIVESPEL IGEN!!!
Winner Hancock @ 3.00 1 u |
|
|
|
|
|
|
#788 |
|
Inte nöjd med dagen.
![]() Skulle ha utnyttjat min feeling för Hancock bättre,samt min diss av Pedersen.Synd också att Woffinden slarvade bort två poäng i sina heat.Han tog sex poäng,lika många som Watt så push på den h2h;en.Sju poäng hade räckt till semifinal. Totalt + 2,64 u |
|
|
|
|
|
|
#789 |
|
Tack för Hancock
|
|
|
|
|
|
|
#790 |
|
Synd bara att man inte hade en sudd på vinnarspelet.17 gånger pengarna hade smakat fågel.
![]() Skönt dock att maxspelet vs Andersen satt,det verkar vara den som folk ryggade mest. ![]() Det är ju dock så att man aldrig ska vara missnöjd så länge man går plus.Såg att en annan "känd" speedwayrekare hade 6/23 i dag. ![]()
Senast redigerad av eddieh den 2010-08-29 klockan 18:33. |
|
|
|
|
|
|
#791 |
|
England spelstopp 20.30 Coventry vs Belle Vue
Chris Harris över 11,5 poäng @ 1.80 Expekt 3 u Viktig match i kampen om de sista play-off platserna.Räkna med en heltaggad Harris här efter gårdagens succe i Kroatien.Han tog 12 poäng i senaste hemmamatchen,och fick då stryk av F.Lindgren tre gånger.Belle Vue har ingen Lindgren i sitt lag,deras stora stjärna heter Hans Andersen,samme Andersen som i går wobblade runt i GP;t med brutna fingrar. Chris ska ha stora möjligheter att komma upp i den här totalen,matchen sänds dessutom direkt på Sky Sports,lita på att engelsmännens fixstjärna vill visa upp sitt bästa inför tv-publiken. Coventry -15,5 vs Belle Vue @1.80 Unibet 3 u Bästa laget som Coventry kommer till start med på länge i kväll tycker jag,att kunna ha Pawlicki på reserven är guld.Det är ju som jag nämnt också stora frågetecken för Andersens fysik i bortalaget.Belle Vues andra stjärna är svenske Peter Karlsson,han brukar dock inte trivas på Brandon-ovalen.Jag brukar inte tycka om minushandikappen i engelska matcher,men nog ska väl ett heltaggat Bees kunna klara av den här linan? Edit;bet365 har höjt sin lina från -15 på Coventry till -17. Senast redigerad av eddieh den 2010-08-30 klockan 18:51. |
|
|
|
|
|
|
#792 |
|
Ser riktigt bra ut för Coventry. HIttar dock ingen sida där man
kan följa förarpoängen. Någon som vet? thanks.
|
|
|
|
|
|
|
#793 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#795 |
|
Here you have boys;
updates - Coventry Vs Belle Vue (ELB) 30/08/2010 7.30pm Harris har 10 på 4 Heat,tyvärr så åkte han på en smäll i sitt först heat så han kommer förmodligen inte köra i sista heatet. ![]() Edit;Harris är en stud,han kör i sista heatet.Nu måste han vara sämst tvåa för att spelet ska sitta. Senast redigerad av eddieh den 2010-08-30 klockan 22:24. |
|
|
|
|
|
|
|