Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-01, 22:38   #31
BOK
 
Reg.datum: sep 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 12
Sharp$: 11
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Juvefarmer Visa inlägg
Helt ärligt så blir jag så jävla trött på alla dessa översittare på forum.

Jag skiter i detta.

Hoppas det var någon som följde iaf.

Over and out
Jag förstår dig och tycker det är synd att de nötterna skall få förstöra...de gnäller på mig med även MOD för att jag blev glad att jag hittade ett ställe med bättre odds på några matcher o ville dela med mig av detta

Jag satsade på dina tips och vann en stor påse pengar, så jag tackar dig för att du delade med dig av dina kunskaper

Kan vara så att de som gnäller ångrar att de inte satsade o är avundsjuka...

Skicka PM till mig med din mail så kanske vi kan hålla kontakten utanför detta forumet
BOK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 23:03   #32
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Komiskt detta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 23:26   #33
BOK
 
Reg.datum: sep 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 12
Sharp$: 11
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Komiskt detta.
Men du är ändå inne och läser på hans tråd... så lite nyfiken är du...du kanske vann som jag gjorde också...fattar mig inte på er
Lägg din tid på sånt du tycker att du har nytta av istället då...gå genom Juvefarmers tips o kolla historiska resultat ser du hur säker han var.

Ni snackar om att MOD skall stänga trådar, tycker de borde stänga av er som fördärvar trådarna med era tomma ord...

Förresten så om du hade läst hela tråden hade du sett att BET365 nämns flera ggr också, skall du/ni inte gnälla ang det också...

SIRlarsson, du borde kalla dig MISSlarsson som är sån gnällkärring
BOK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-02, 07:01   #34
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 21
Sharp$: 116
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOK Visa inlägg
Men du är ändå inne och läser på hans tråd... så lite nyfiken är du...du kanske vann som jag gjorde också...fattar mig inte på er
Lägg din tid på sånt du tycker att du har nytta av istället då...gå genom Juvefarmers tips o kolla historiska resultat ser du hur säker han var.

Ni snackar om att MOD skall stänga trådar, tycker de borde stänga av er som fördärvar trådarna med era tomma ord...

Förresten så om du hade läst hela tråden hade du sett att BET365 nämns flera ggr också, skall du/ni inte gnälla ang det också...

SIRlarsson, du borde kalla dig MISSlarsson som är sån gnällkärring
Såja BOK lugn nu. Att slåss löser inget.

Låt dem ha sitt lilla forum istället. Jag går över och kör genom twitter istället.

https://twitter.com/tipsforallking

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BOK (+10)
Juvefarmer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-02, 08:40   #35
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Hur kan du kalla folk för översittare när de rättar dig? Om du rekar offentligt får du väl för fan ha koll på det du skriver om..
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-02, 10:39   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOK Visa inlägg
Jag förstår dig och tycker det är synd att de nötterna skall få förstöra...de gnäller på mig med även MOD för att jag blev glad att jag hittade ett ställe med bättre odds på några matcher o ville dela med mig av detta

Jag satsade på dina tips och vann en stor påse pengar, så jag tackar dig för att du delade med dig av dina kunskaper

Kan vara så att de som gnäller ångrar att de inte satsade o är avundsjuka...

Skicka PM till mig med din mail så kanske vi kan hålla kontakten utanför detta forumet

Nu var det ju iofs inte bättre odds hos playros, så den där stora påsen pengar kunde ju varit en sopsäck med pengar istället.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-02, 22:33   #37
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 21
Sharp$: 116
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Nu var det ju iofs inte bättre odds hos playros, så den där stora påsen pengar kunde ju varit en sopsäck med pengar istället.
Ok ber om ursäkt fel av mig.

Men du hur går det för SSK i div 1?
Juvefarmer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-02, 22:34   #38
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 21
Sharp$: 116
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Hur kan du kalla folk för översittare när de rättar dig? Om du rekar offentligt får du väl för fan ha koll på det du skriver om..
Haha ok men jag försökte bara ge lite speltips. Men visst kör du ditt race vem fan bryr sig.
Juvefarmer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td