Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-08, 12:14   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 598
Standard

airbus - kollar SBR forumet..


Här kommer jag lägga upp lite bra cappers från SBR och förra lite dagbok över vilka spel som verkar vara mest på "g" så att säga.

nu ska det tilläggas att min kunskap inom området sträcker sig lika långt som att jag vet vad en run är , inte längre, men jag är väldigt villig att lära mig och har följt sharps (mest boone innan) baseball spel tidigare.

jag kommer att välja ut div. cappers och detta kan innebära fler sporter än baseball men för det mesta inte.

jag spelar givetvis själv på delar av objekten, men följer först och främst olika cappers på detta forumet såklart

nu gör vi lite pengar.. .
airbus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 13:22   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Kör på!
Gör gärna en spreadsheet med där du noterar vem rekarna är. För då kan man enkelt följa upp.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 14:30   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 598
Standard

ja det kan jag säkert ordna. ska börja med det så småningom. man kan se till att den hänger med som en signatur va.. ?

första och enda spelet för capri (som har betalservice för en del spel) är:

LA Angeles odds: 2.18 (pinnacle) units: 2
airbus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 14:53   #4
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av airbus Visa inlägg
ja det kan jag säkert ordna. ska börja med det så småningom. man kan se till att den hänger med som en signatur va.. ?
För att få dina stats att visas bredvid dina foruminlägg gå till Kontrollpanel->Redigera dina uppgifter så hittar du längst ner ett fält där du kan skriva in adress-ID på ditt spreadsheet som du vill visa stats för.
Är din adress www.sharps.se/spreadsheet/airbus så skriver du bara in airbus och inte hela länken.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td