Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-11, 12:37   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fangtastic - en gång för alla


Hej på er! Tyckte de var dags att fixa en dagbok. Och nu är den här. Vill få ordning på mina spel så kassan kan börja växa stadigt. Alldeles för mycket "swings" med ogenomtänkta spel i form av egna/ryggningar.

Kommer först och främst spela på elitserien i hockey där jag har rätt bra koll i överlag sen blir de nog en del bandy, samt längdskidåkning/skidskytte som e mina främsta sporter. Har själv spelat bandy i många år därav intresset, och hockeyn har jag följt med länge är ganska nyfiken av mig så kunskaperna e de inget fel på förutom i bettingen som jag behöver bli vassare på. Sharps?

Utesluter inte andra spel men här lägger jag ut mina egna spel tänkte jag vilket jag ska försöka komma ihåg och få med här. Ge gärna kritik och saker jag bör tänka på. Är här för att utvecklas och dela tankar.

Hoppas jag kan hjälpa till om inte annat e ni naturligtvis välkomna att hjälpa mig. Tillsammans e vi starka. Då tycker jag vi sätter igång

Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 17:37   #2
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Trevligt! fixa en spread också så man får en överblick över dina spel
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 18:02   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack! Så där. Nu var de bara spelen som fattas Ska kolla igenom torsdagens matcher i elitserien men har hittat några spel jag tror på. Finns en hel del intressant men ska försöka sålla.
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 22:01   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu har jag lagt in 2 spel. Följande:

Ogiltigt spel-ID: 114324


Ogiltigt spel-ID: 114323



Kan skriva motivering om nån vill ha. Ville egentligen ha Saik +0.5 @ 1.68 men tyckte inte oddset jag hittade var jämförbart med hela @ 3 på bwin så fick bli lite mindre insats då istället. Börjar med de här så får vi se, är ju ett par dagar kvar tills dess.
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-14, 20:19   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Där satt den! Skönt att få gröna ut. Blev 2-0 på spelen bra start på dagboken hoppas någon ryggade!
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-14, 20:27   #6
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Ryggade inte men det var bra spel, kommer kika in här lite och följa dig hur det går.

Keep it up!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-14, 20:49   #7
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tog bara Luleå ,Men jävligt kul att äntligen få in 1 match. Bra start du fick
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-14, 22:42   #8
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snyggt!
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-15, 12:18   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tackar! Kul hoppas de håller i sig.

Har lagt ett spel idag på Kalix - Clemensnäs 2, 3u. Jag spelade till 2.70 rak men finns på betsson ml 2.37 och rak 2.85 som marknadshögst. Kan rekommendera annars och köra lite mindre insats då de är lite ovisst men känns inte som att jag är helt fel ute.
http://www.oddsportal.com/hockey/swe...ensnas-407167/

har skrivit i hockey tråden, div1... här är min post därifrån om nån vill läsa https://www.sharps.se/forums/68254-post1.html

Kalix fick sig en rejäl kalldusch senast med 0-12 i baken på hemmaplan mot Kiruna som e flera snäpp bättre nu möter dom istället Clemensnäs och de bör bli jämnare då dom ligger båda långt ner i tabellen men Clemensnäs vann senast borta mot boden med 2-5 vilket lär ha stärkt deras självförtroende och som talar för dom.

De jag spelar på är att de är överodds, får se hur de går. nedsläpp 19.00. lycka till med spelen om nån hakar på!
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-15, 13:13   #10
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
Tackar! Kul hoppas de håller i sig.

Har lagt ett spel idag på Kalix - Clemensnäs 2, 3u. Jag spelade till 2.70 rak men finns på betsson ml 2.37 och rak 2.85 som marknadshögst. Kan rekommendera annars och köra lite mindre insats då de är lite ovisst men känns inte som att jag är helt fel ute.
http://www.oddsportal.com/hockey/swe...ensnas-407167/

har skrivit i hockey tråden, div1... här är min post därifrån om nån vill läsa https://www.sharps.se/forums/68254-post1.html

Kalix fick sig en rejäl kalldusch senast med 0-12 i baken på hemmaplan mot Kiruna som e flera snäpp bättre nu möter dom istället Clemensnäs och de bör bli jämnare då dom ligger båda långt ner i tabellen men Clemensnäs vann senast borta mot boden med 2-5 vilket lär ha stärkt deras självförtroende och som talar för dom.

De jag spelar på är att de är överodds, får se hur de går. nedsläpp 19.00. lycka till med spelen om nån hakar på!
Jag ryggar
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 18:05   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äsch måste rannsaka mig själv och mina spel ordentligt. Har ryggat lite olika och senaste dagarna har varit rena döden har spelat bort x antal pengar på massa onödigt tjafs. De går inte att rygga flera personer under en kort period för de har ätit upp min kassa. Och börja jaga förluster är ingen idé. Men de är lätt hänt att falla i fällan. Och spelar man dåligt brukar de straffa sig, haft sjukaste oturen förvisso men nu är jag på den hårda vägen förhoppningsvis lär man sig nånting. De vet jag. Väntar bara på bättre tider!

Hur har ni gjort och vad ni har för erfarenheter i såna här situationer? Tråkigt nog har jag kommit till detta stadiumet igen. Blir nog att sätta in nya pengar men måste sköta BRM och inte mixtra med insatserna. Efter att ha gått +- jämnt och slutat med att gå minus sakta men säkert och i stort sett gulat på dumma spel men de vet man ju inte på förhand utfallet om än att de är en illa strategi, vilket har fått mig att tröttna på detta. Så nu vänder jag mig till er, gott folk vad göra?
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 18:21   #12
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 86
Sharp$: 524
Standard

Färre spel per dag, försöka att verkligen hitta russinen
Motarbeta actionjunkien inom dig.
kropotkin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 20:30   #13
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
Hur har ni gjort och vad ni har för erfarenheter i såna här situationer?
Hade ett långt inlägg på G innan jag insåg att mina egna issues tog överhanden.

I mitt tyckte, var noga med ryggandet. Jag själv träffar alltid alla röda så jag kan aldrig få några 110% eller vad nu folk har om jag inte spelar på allt de spelar.
Missar jag en dag här och var är det garanterat det gröna jag missar.

0-6 fotbollen idag då jag inte hade tid och ryggade halvhjärtat med normala insatser. Kan lova att jag aldrig går 6-0, kanske 4-2 på det här sättet.
Detta istället för att spela på matcher i de ligor jag kan och kan plocka ut bra leans på ett par minuter och spela dem till låga insatser, 7-3 hade inte varit orlimligt idag med ett lillplus istället för jätteminus. Korkat
sox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td