|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Slänger in ett spel för imorgon.
Fotboll - Holland Dordrecht - De Graafschap @ 2.25 450:- (3u) De Graafschap toppar ligan efter 23 matcher spelade, +29 i målskillnad och för närvarande i fin form med fyra vinster senaste fem spelade. Dordrecht ligger sjua i tabellen med +11 i målskillnad och har vunnit två, förlorat två och kryssat en de senaste fem spelade. Tidigáre möten lagen emellan har slutat så här (senaste överst). De Graafschap 2 - 0 Dordrecht Dordrecht 0 - 1 De Graafschap De Graafschap 2 - 0 Dordrecht Dordrecht 1 - 3 De Graafschap Dordrecht 0 - 2 De Graafschap De Graafschap 1 - 1 Dordrecht De Graafschap 4 - 1 Dordrecht Dordrecht 0 - 0 De Graafschap Dordrecht kryssade i förra matchen på bortaplan mot Emmen som är placerade näst sist i ligan, dessförinnan förlorade man även mot RSC som är en bit under mittensträcket i ligan. Graafshap tog i förra matchen en övertygande vinst med 4-1 mot Helmond Sport som är precis under Dordrecht i ligan, och krossade innan det FC Zwolle med 1-4 på bortaplan. Till 2.25 måste jag testa Statistik Fotboll Serie A: 0-1 Totalt: -2U Levande: 3U
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. REVENGE! Senast redigerad av Betongbarn den 2010-02-01 klockan 09:59. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Följer med dig på denna, hoppas på bra start i februari
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jag hade tänkt hoppa med där jag också men NB erbjuder av någon anledning inte spel på just denna liga idag :(
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Fan också, typ det enda av spelvärde jag hittade idag Statistik 0-0-1 Fotboll Serie A: 0-1 Totalt: -2U Levande: 0U
|
|
|
|
#50 |
|
Dubbel
Brest Maccabi Haifa 2U @ 3.06 Kan tillägas att detta är ett rent frustationsspel då jag har haft otur med allt hela dagen kanske jag åtminstonde kan sätta en dubbeljävel. Ryggning rekommenderas ej, knappt rekad! Idag känner jag mig som playa86,med skillnaden att jag inte är arg på att fotbollen går åt helvete! (blir jag kanske sen det också!) ![]() Statistik 0-0-1 Fotboll Serie A: 0-1 Totalt: -2U Levande: 2U
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. REVENGE! Senast redigerad av Betongbarn den 2010-02-01 klockan 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Dubbel
Brest Maccabi Haifa 2U @ 3.06 WIN! Haifa & Brest svek inte, härligt med lite flyt idag, behövdes. Statistik W/L/P: 1-1-0 Totalt:: +2U *Fotboll Serie A: 0-1-0 Dubblar: 1-0-0
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. REVENGE! Senast redigerad av Betongbarn den 2010-02-01 klockan 23:23. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Snyggt. Härligt att kliva upp på plus direkt
![]() Bara en tanke ang. statistiken så skriver de flesta ut Vinst-Förlust-Push Så det blir 1-1-0 i ditt fall. Självklart gör så som du vill här men tänkte bara för att undvika missförstånd. Mvh dNa. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
...
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Fick en tanke nu, vi säger att det skulle gå jävligt fint och du når ditt mål inom 2-3 månader.
Hur gör du då? Tar du ut 20k vinst och fortsätter på 10? Kul att veta hur folk resonerar ang spelvinster bara..
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 190lassestefanz Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
betongbarn är kung, imorgon fixar han sitt mål... rik pojke kommer han att bli *jinx jinx"
|
|
|
|
|
|
|