|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Alla matcher kan man ju inte se
Men det låter bra det med, sen blir det väl vanlig bet365 kvalité. Verkade ju gediget utbud när man kollade livestream kalendern. Var bara ett tips. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
01.00 Troicki, Viktor - Lapentti, Nicolas Förlust
Lägger mitt på Lapentti, han slog Wawrinka så sent som i US Open över fem set i höstas. Åkte i andra rundan också i fem set. Sen efter det så har han lirat grusturneringar på hösten som är hans favoritunderlag och har tre finaler där mot ganska bra grusmotstånd så formen torde vara god trots att han börjar bli till åren. Han har definitivt spelet att slå tjurige Troicki som jag tycker inte verkar ha det mentala för en riktigt tuff uppgift. Spel : Nicolas Lapentti @ 4.42 Pinnacle Insats : 2u Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-19 klockan 06:46. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Angående Cuevas är han skadad/nyopererad och tveksam till spel, har jag läst här av en kunnig rekare: http://www.oddsnet.com/fora/view/message/42918
Som han säger kanske Lopez-spel hos en "one ball rule" bookie kan vara riktigt smart. Kan du några bookies med såna regler på rak arm? Edit: http://www.oddsportal.com/tennis/aus...-pablo-165367/ Lopez finns till 1.55 men verkar sjunka... nån av de högsta med 1 ball rule? |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja verkar kört, ingen mening att reka den då.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Spelade 3u på Lopez istället, hos Interwetten. Orkar Cuevas spela så kommer han vara försvagad, och kastar han in handduken har de 1 ball rule. 1,55 i odds på det känns rätt värt.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
01.00 Strycova, Barbora - Kulikova, Regina Förlust
Kulikova är en av de största up and coming på WTA - touren med flera turneringsvinster på lite lägre nivå, och har gått igenom kvalet här medans Strycova har sisådär form. Spel : Kulikova @ 1.82 Insats : 2u 04.00 Govortsova, Olga - Kerber, Angelique Förlust Här håller jag Olga som den bättre av dem här två. Kanske gör sig bättre inomhus vilket bevisas av finalplatsen hon har i höstas i den stora turneringen i Ryssland som var en WTA - turnering. Kerber hyffsat solid men Olga har största nivån. Spel : Olga Govortsova @ 2.19 Insats : 2u 02.30 Fedak, Yuliana - Hercog, Polona Vinst Hade den här matchen spelats på grus hade Polona suttit på 1.30. Hardcourt resultaten har inte kommit riktigt men här har hon en jättechans att ta en skalp. Spel : Polona Hercog @ 1.85 Insats : 2u Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-19 klockan 06:48. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Stepanek, Radek - Karlovic, Ivo
Bondarenko, Katerina - Olaru, Ioana Raluca Kavcic, Blaz - Odesnik, Wayne Totala odds 2,58 Insats : 3u |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
A. Rezai (-5) vs S. Mirza @ 1.794 Vinst
S. Karatantcheva vs T. Tanasugarn (+3.5) @ 1.962 Vinst K. Zakopalova (+4.5) vs S. Errani @ 1.990 Förlust S. Cirstea vs O. Rogowska (+4.5) @ 1.862 Vinst E. Dementieva vs V. Dushevina (+6.5) @ 1.763 Förlust J. Blake (-4.5) vs A. Clement @ 1.752 Vinst G. Garcia-Lopez (+6) vs S. Wawrinka @ 1.855 Förlust R. Schuettler vs S. Querrey (-5.5) @ 1.658 Förlust 2u på alla Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-20 klockan 06:57. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
E. Vesnina vs T. Garbin Vinst
Garbin är en spelar som är en jobbig första runda för en favorit som Vesnina. Garbin blir sällan utspelad, hon har rutin och ett spel med variation som kan störa Vesnina, som jag anser har lite problem med koncentration i motgång. Garbin borde inte stå högre än 2.50 här. Spel: Garbin @ 3.44 Insats : 2u M. Oudin vs A. Kudryavtseva Förlust Som oddsen säger, en jämn match. Men jag tror att AO kan fixa gnistan hos Melanie som hon saknat, och hon slipper en pusher (spelare som motar bollar) här. Oudin spelade inte dåligt mot Errani men Erranis spel neutraliserade henne. Kudry går för alla slag alltid i alla lägen och i förra matchen där jag rekade henne så blev misstagen fler och fler ju längre matchen led. Spel : Oudin @ 1.926 Insats : 2u A. Yakimova vs C. Dellacqua Vinst Yakimova har inte visat bra resultat hittills i år. Dellacqua har dragits med skador och hennes fjärderunda i AO 2008 har inte byggts på. Men nu på hemmaplan igen, tillbaka efter skador kommer vi få se en taggad hemmaspelare mot en spelare med sisådär form som under normala förhållanden Casey borde ha en väldigt bra chans mot. Spel : Dellacqua @ 1.962 Insats : 2u Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-20 klockan 06:56. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
R. Ram vs S. Koubek Förlust
Ram är 1-2 detta året men det är mot spelare lite på uppgång, Lenardo Mayer och Thiemo de Bakker. Koubek har gått igenom kvalet här i AO , sista matchen 9-7 i avgörande mot min rek Sweeting. Koubek är vänsterhänt, orakad och ser hemskt trött ut hela tiden, maken till risigare ansikte får man leta efter. Jag säger inte att Ram är bättre än Koubek här men Koubek är fan inte bättre än Ram iaf. Att spela på 1.51 på Koubek i fem set är emot allt vad spelvärde heter. Spel : Rajeev Ram @ 2.780 Insats : 2u M. Youzhny vs R. Gasquet Vinst Denna matchen kommer förmodligen att svänga lite hit och lite dit. Jag lirar emot Gasquet här pga några orsaker, dels hans fysiska status, han var trött redan efter två set i matcherna i förra veckan. Dessutom har hans spel en tendens att bli kort i banan, alltså hamna runt servelinjen och Youhzny är en spelare som gärna går på bollen och inte väntar ner den och han är inte rädd för att gå på nät heller. Youhzny en av de största kämparna ute på touren men också psykfall. Spel : Youhzny @ 2.46 Insats : 2u Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-19 klockan 18:40. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 190lassestefanz Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Lycka till!
På tal om Niko Bellic så ska jag spela GTA IV nu
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kan aldrig bli för mkt GTA IV
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
V. Zvonareva vs G. Dulko Vinst
Spel : Zvonareva @ 1.356 Insats : 4u J. Jankovic vs A. Bondarenko Förlust Spel : Jankovic @ 1.42 Insats : 4u A. Radwanska vs F. Schiavone Vinst Spel : Schiavone @ 2.57 Insats : 2u M. Cilic vs S. Wawrinka Spel : Wawrinka @ 2.25 Förlust Insats : 4u Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-23 klockan 07:07. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bondarenko, Alyona - Zheng, Jie @ 1,63 4u
Cilic, Marin - Del Potro, Juan Martin @ 1,50 4u Cilic, Marin - Del Potro, Juan Martin Bondarenko, Alyona - Zheng, Jie Dubbel @ Totala odds: 2,45 2u Kirilenko, Maria - Safina, Dinara @ 2,94 1u Petrova, Nadia - Kuznetsova, Svetlana @ 2,20 1u Roddick, Andy - Gonzalez, Fernando @ 3,04 1u Henin, Justine - Wickmayer, Yanina Under/Over Games Over 19.5 @ 1,85 3u Cilic, Marin - Del Potro, Juan Martin -3.5 games @ 1,85 3u |
|
|
|
|
|
|
|