Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-15, 17:46   #1
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NikoBellic rekar tennis (Tennis)


Ja så var det då dags, första dagboken som jag kör, lite struktur, inga undanflykter, allt är naket hur obehagligt det än må vara för oss alla. Nakenbild skickas vid förfrågan.

Eftersom många vill veta hur jag lirar tennisen och eftersom den är en liten mörk gränd för de flesta, så ska jag göra mitt bästa för att upplysa folket lite

Målet för min egen del är att fortsätta bygga rullen, slow and steady. Även om jag bara kommer släppa spelen i dagboken så kommer dem vara analyserade och inte bara utkastade. Värdespel, felodds är nyckelord när jag rekar tennis.

Min erfarenhet inom tennisen sträcker sig bakåt ungefär 6 år nu. Kom in på tennisbettingen genom en polare, började snacka med honom lite. Jag gjorde som så många andra och lirade på favoriterna nästan enbart. Dem såg ju fina ut, 1.3 - 1.5 på de flesta, det borde väl vara enkelt, eller ? Njae så var det inte, då blev jag jävligt intresserad av att analysera sporten vidare, med hjälp av polaren började jag läsa in mig på sporten, med underlag, spelstilar, humör, fördelar/nackdelar, motivation, psykiskt instabila lirare, hur reagerade dem under vissa väderförhållanden. Grävde ner mig jävligt djupt i skiten. Marginalerna i tennis är mindre då man i grunden bara har två utfall vinst eller förlust.

Vidare så hade jag uppskattat om ni som följer dagboken inte börjar fråga vad jag tycker om den eller den matchen, det finns alltid en anledning till att jag skippar att reka vissa matcher. Men jag har gjort detta innan och fick spendera största tiden med att svara på frågor som en chatsupport och inget jag vill göra igen. Anledningen till detta är att det aldrig finns ett enkelt svar. Hoppas vi kan alla respektera detta, jag är egentligen en trevlig person men detta är för att jag ska kunna fortsätta orka.

OM vi ska börja snacka spelbolag kör jag just nu på betsafe för dem har full refund på retirements, alltså pengarna tillbaka när en spelare ger upp en match, vid alla tillfällen. Bet365 har samma regler. Expekt har one ball rule, alltså efter en boll har spelats och din spelare bryter så räknar expekt motståndaren som vinnare. Betfair har all bets stand after first set, bryter din spelare matchen i första set blir det full refund, bryter din spelare matchen efter första set är färdigspelat så förlorar du spelet, om du inte säkrat upp vill säga Tennistrading är en helt annat kapitel. Men kolla upp reglerna för din bookie innan du lägger tennisbets för dem varierar stort.

Ett slutord till alla som vill bli bra i betting, det finns inga genvägar, man måste läsa allt, och jobba hårt om man vill komma någonstans. Businessmen sliter 16h per dag för sina investeringar, hårt jobb kommer betala sig i slutändan.
------------------------------------------------------

Startrulle : 2000:- ( Målet är att öka kassan med 30% under 30 dagar, i snitt alltså 1% om dagen, för att sen ha nytt mål nästa månad, många små mål är min melodi)


Startrulle: 2000:-
Antal spel: 5
Hitrate: 25%
Utveckling: -10u

Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-16 klockan 12:20.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 17:49   #2
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Lycka till - ryggar dina singlar!
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 17:49   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Gött med en tennisdagbok.
Har du några tidigare %ROI's att dela med dig utav?

Lycka till

edit: om du bokfört dina spel seriöst tidigare såklart
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 17:53   #4
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jess jess, vamos! Ingen som vill ha nakenbilderna?
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 18:02   #5
 
gustns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 513


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Detta uppskattas Blir nog rygg på dom två första.
gustn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 18:23   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tycker också det är kul med en tennisdagbok, ett härligt spel hängde på dubbeln fast på pinnacle till 2,0 och singeln på ilhan.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 19:08   #7
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Lite off topic men hoppas det accepteras, en snabb fråga bara.
Vilket sida är bäst att spela tennis då?
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 19:16   #8
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Beror på vilka regler du vill ha . Bet365 funkar, bäst är väl att några stycken, betsafe kör ju australian open qualies, vilket inte bet365 gör t.ex. Men pinnacle blir nog bäst om dem kör med full refund. Jag vet inte pinnacles reger, jag kör betsafe så länge, men sen blir det mer betfair för min del och lite trading. Men mitt australiensiska konto är inte öppnat så skippar det just nu.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 19:52   #9
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kommer köra en sorts rek till. Det är när jag hittar ett annat värdeodds där det gäller totals. Alltså över/under. Nu kommer jag inte köra den så länge inte spelarna har ett h2h på minst fem matcher, annars blir det ingen statistikrek utan bara en gissningslek.

Så detta gäller då inatt: Matchen jag lirar är Alona Bondarenko mot Shahar Peer, dem har möts fem gånger totalt och snittet på spelade games är 23, linan ligger på 21.5 så värdet borde ligga på över 21.5 här. Första gången jag kör ett sådant statistikrek, så vi får se vad som händer, men jag tycker det finns värde i det, för det är ganska jämnt dem emellan.

Spelstopp: lö jan 16 02:00
Turnering: WTA Hobart
Match: Bondarenko, Alyona - Peer, Shahar
Typ av spel : Under/Over Games
Val: Över 21.5 (betsafe)
Odds: 1,85
Insats : 1u
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 19:59   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

är du vamosrafa tro?
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 20:14   #11
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

nej jag är inte vamosrafa
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 22:19   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

har matcherna redan spelats eller något? :o
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 22:20   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 830
Standard

Nej, startar mellan 00:00-01:20.
Tennis > Grand Slam > Australian Open Qualifiers
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 22:27   #14
 
suburbanracers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Värmland
Inlägg: 63
Sharp$: 6
Standard

Provar att rygga samtliga spel här, dock med otroligt små summor då jag inte kan jota om tennis.. Hoppas du kan istället
suburbanracer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 22:33   #15
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ryssfemman Visa inlägg
Nej, startar mellan 00:00-01:20.
Tennis > Grand Slam > Australian Open Qualifiers
Finns inte på 365 konstigt nog.. Nåja hoppas det går bra jag spelar Gasquet inatt.

Turnering: ATP Australian Open qual finns inte på 365 tyvärr, inte på expekt heller.. Eller så är jag och sökfunktionen helt blinda.

Senast redigerad av Lemasive den 2010-01-15 klockan 22:43.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td