|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Kirilenko rekar du med de nedre regionerna antar jag? TV-peng på hennes matcher är ett måste =)
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kirilenko har varit riktigt bra i AO hittils, kanske därför spelet spelas... Spelar hon som hon gjorde mot Sharapova, så kommer hon att mosa!
![]() Edit: Oddset besitter alltså ett RIKTIGT fint värde. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zheng mosade ju Alona, kinesiskan är galen. Potro tog första nu och hoppas han kan balansera det lite, Petrova tog en fin skalp också till 2.20.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wozniacki, Caroline - Li, Na
Over 21.5 games @ 1.85 3u Zvonareva, Vera - Azarenka, Victoria Zvonareva @ 2,1 1u Verdasco, Fernando - Davydenko, Nikolay Over 37.5 games @ 1,85 3u |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Några tankar inför nattens tennis?
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Ja, tror det kan svänga en del i Na Li - Wozniacki, Na Li vann i tre set veckan innan AO och brukar ofta lira tre settare, hon är lite ojämn i sitt utförande. Så kör överspelet där.
Zvonareva sitter på 4-0 h2h och är bättre enligt mig. 2.10 (du får mer på andra ställen än min bookie) anser jag vara bra, hennes fot är en riskfaktor men det verkar som om hon skött om den bra hittills. Verdasco - Davydenko kan bli en lååång match, grym fysik på båda. Verdasco bättre serve, Davydenko lite bättre i spelet men en grymt jämn match. Kan inte välja sida så kör överspelet. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Låter intressant. Hur värderar du spelen? Tänkte på hur många units du spelar på dom?
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Det har jag ju skrivit ut, kör bara 1u på Zvonareva med tanke på hennes fot.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Na Li mosade ju Wozniacki 6-4 6-3, Överspelet hos Verdasco-Davydenko lär ju gå in nu iaf.
Såklart valde jag mellan att lira Na Li eller överspelet kanske bäst att inte välja och lira båda i fortsättningen.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Dags att uppdatera nu, Boone har mobbat mig så hårt att jag inte vågat lägga ut några spel
![]() 19:30 Crivoi, Victor - Brzezicki, Juan Pablo VINST Challenger Bucaramanga Spel: Brzezicki Odds : 1,91 Insats : 2u Resultat : 6-1 7-5 Brzezicki 19:30 Schwank, Eduardo - Mello, Ricardo VINST Challenger Bucaramanga Spel : Schwank Odds: 1,70 Insats: 3u Resultat : 6-3 6-1 Schwank 22.30 Russell, Michael - Sweeting, Ryan VINST Challenger Honolulu Spel : Russell Odds: 1.65 Insats : 4u Resultat: M. Russell 4-6 7-5 6-3 Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-30 klockan 07:10. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Sö jan 31 09:35 Federer, Roger - Murray, Andy VINST
Games Handicap ATP Australian Open Spel : Federer, Roger -3.5 Odds: 1,90 Insats : 5u Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-31 klockan 12:38. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
LIVE Serena Williams - Justine Henin To Win Match Förlust
Tennis WTA Australian Open Spel : Henin Insats : 3u Odds: 2.30 Lirade pga hennes 3-1 stats när matcherna går till tre set mot Serena, men gick inte denna gången
Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-30 klockan 11:51. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
19:20 Schwank, Eduardo - Giraldo, Santiago VINST
Challenger Bucaramanga Spel : Schwank Odds: 1,85 Insats : 3u Senast redigerad av NikoBellic den 2010-01-30 klockan 21:39. |
|
|
|
|
|
|
|