Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-04, 18:50   #46
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ännu en 4-1 dag, och sett till Augusti månad där jag hade flera streaks (24 irad samt 16) Så tycker jag att det inte håller standard.

Jag vet inte om malmö var ett dåligt pick, men Brage var en jävla vägg den här matchen, samtidigt som Malmö dominerade hela matchen. Marginaler och marginaler.

Nu ska jag försöka njuta av den helsvenska semin i varje fall.

lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 06:30   #47
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir kanske ett eller två spel idag, jag är inte säker. Men jag editar den här posten om de blir nått...
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 07:43   #48
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Tack för tipsen igår. Uppskattar en hockeyexpert som du!
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 08:27   #49
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Instämmer med föregående skrivare. Du är verkligen vass!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 13:39   #50
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varit och spelat tennis med kusinen, stor torsk blev det (6-0, 6-1)

Aja, dags för spelen...

JYP @ 1.70, 5u

Servette @ 1.72, 5u

Spelstopp 16:00, får se om de blir något i european trophy..
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 13:53   #51
 
Primes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 65
Sharp$: 789

Innebandy 11/12
Stats: 7 - 11 - 0
ROI: 90.13%
Vinstprocent: 38.89%

Standard

Vart hitta du 1.72 på Servette?
Prime är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 17:12   #52
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

HV 71 ML @ 1.80 7.5u

Tycker detta spel är värt 7.5u. Valde att inte spela på HV igår, trots att jag trodde att de skulle vinna, HV har gått igenom denna turnering utmärkt, förlusten mot Bern var helt obetydlig och man hade 0 motivation den matchen. I slutspelet slog man Salzburg, som jag visste skulle bli den svåraste matchen på grund av att de är arrangörerna. Nu vann man rätt säkert över FBK och det lär höja stämningen rejält. Berlin har gjort det bra, de vann väntat över Bern igår, det var väl inget snack om vem som skulle vinna den matchen innan matchstart men jag tycker nog inte att Berlin spela så bra som jag hade trott att de skulle göra.

Berlin har vunnit över de svenska lagen, djurgården samt färjestad, dock har det varit på hemmaplan och svenska lag trivs inte så bra borta. 5-1 vinsten igår var det inget snack om, dock var det ett par lätta mål och deras försvarsspel var inte det bästa och offensiven såg sloppig ut. Tror att HV kommer dra nytta över det och det blir nog vinst här. BOL

Ber om ursäkt för rögle spelet, fyfan vad dåligt. Sämsta spelet denna preseason, trodde inte att man kunda vara så fel ute. Dock hade servette hela matchen, tills målet kom.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 20:19   #53
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

sitter på telen

Tackar för JYP som var det enda spelet jag ryggade, betclic at 1.65
De andra hoppade jag över som du märkte i chatten. Varför du maxar HV förstår jag inte, de möter ett lag som gått förvånansvärt bra och som krossat allt tidigare. Håller tummarna för dig.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 05:13   #54
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blev mitt sista spel för denna preseasonen i alla fall här. +46 units blev det, är inte speciellt nöjd men det får duga med tanke på marginalerna.

Startar kanske en ny dagbok när säsongen drar igång!
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 05:43   #55
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Tycker att du har all anledning att vara nöjd!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 06:06   #56
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 227
Standard

Jag håller med, tack för alla tips och vi ser fram emot att följa dig när säsongerna drar igång på allvar!
slimjim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-07, 13:24   #57
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så mycket för att hålla sig borta va...Jag spelar 3 spel idag, ta rygg eller fada, hockeyn förra gången gick kasst så håll insatserna nere...

HIFK @ 1.70 5u

HPK @ 1.95 5u

SAIPA ml @ 1.84 *Läs insats under*

Sista spelet är inte mitt, jag spelar det som ett 7.5u spel, jag har ingen info whatsoever. Fick ett samtal av en finsk kompis som bor där nere, tydligen ska det vara ett bra spel. Så ni får välja om ni spelar den eller inte. Men jag litar på spelet.

Editerade bara stavel...tillbaka till pluggandet..
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-07, 18:38   #58
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Theil Visa inlägg
Så mycket för att hålla sig borta va...Jag spelar 3 spel idag, ta rygg eller fada, hockeyn förra gången gick kasst så håll insatserna nere...

HIFK @ 1.70 5u

HPK @ 1.95 5u

SAIPA ml @ 1.84 *Läs insats under*

Sista spelet är inte mitt, jag spelar det som ett 7.5u spel, jag har ingen info whatsoever. Fick ett samtal av en finsk kompis som bor där nere, tydligen ska det vara ett bra spel. Så ni får välja om ni spelar den eller inte. Men jag litar på spelet.

Editerade bara stavel...tillbaka till pluggandet..
1 av 3.... Min kontakt i finland var helt rätt ute, 4-0 efter första...Oddsen rasa från 2.3 till 1.85. AIK lyckades vinna i finland, grattis. HIFK lyckas tappa 3-1 till 3-4, Ingen ursäkt om man har fel så har man fel.

Min form är verkligen usel just nu och jag vill inte att ni ska förlora pengar, fortsätter lägga upp spel här tills säsongsstarten om det finns intresse, bra fadematerial i varje fall.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-08, 05:33   #59
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ak Bars Kazan @ 1.75 7.5u

Editar denna post under dagen..
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-08, 06:49   #60
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Theil vet du vad som gäller här? UHC dynamo är det dom möter.
Dynamo moscow existerar ju inte längre. Laget gick ihop med förra årets finalister hc mvd och har bildat en ny klubb, uhc dynamo så i år har de en ny tränare, ny coach ny allting. Därför finns inga stats att hitta heller emellan lagen. Utan man får slå upp 2 separata för EX lagen.

Vad som talar för det här spelet? Jo UHC har ett nytt lag blandat med spelare från både MVD och Dynamo, därmed har dessa också fått lite speltid med varandra. Ser man till preseason så har inte de nya laget imponerat alls precis som du säger i din blogg.
Denna känns lite utav en flipcoin då ingen vet vad de kan och inte kan prestera. Men ett lag med nytt allt ska man inte underskatta. Antingen blir det en hit eller en flopp. Det kommer vi märka av årets KHL.

Google Översätt
Citat:
Spoiler:
Some days remain until such time as the Dynamo Moscow as the successor to HC MVD, Gagarin Cup finalists, will be released on the ice Tatneft Arena with a desire to challenge a champion of Russia Ak Bars Cup Opening CHL. Помнится, на прошлой неделе мы с вами говорили о том, что команда не совсем готова к стартующему сезону? I remember last week we talked about that team is not quite ready for the upcoming season? Что же изменилось за столь короткий срок? What has changed in such a short time? Давайте разложим небольшой пасьянсик. Let us expand a little pasyansik.

Переменой мест слагаемых ситуацию, произошедшую в «Динамо», назвать вряд ли можно. Change of place of terms a situation that unfolded in "Dinamo", can hardly be called. Уж слишком много неизвестных в этом уравнении. Too many unknowns in this equation. Костяк серебряного призера прошлого чемпионата пополнился несколькими динамовцами, а также новичками, пришедшими из других клубов. The backbone of the last championship silver medalist added several Dinamo, as well as newcomers who came from other clubs. И уже сейчас понятно, что основная нагрузка выпадет на Майкла Гарнетта, лучшего голкипера предыдущего розыгрыша Кубка Гагарина. It is already clear that the main burden falls on Michael Garnett, the best goalkeeper of last Gagarin Cup.

На Кубке мэра Москвы Гарнетт показал солидную игру, в отличие от большинства своих партнеров. At the Cup of Moscow Mayor Garnett showed a solid game, unlike most of its partners. Так в проигранном стартовом матче против ЦСКА именно благодаря стараниям североамериканского вратаря динамовцы оставались в игре до финальной сирены, уступив с минимальным счетом 1:2. So losing the opening match against CSKA is due to the efforts of the North American goalie Dynamo remained in the game until the final siren, yielding a minimum score of 1:2. А что было, если б Гарнетт не «потащил», не выручил своих партнеров? And what happened if Garnett does not "dragged" not saved by their partners? У полевых игроков мало что получалось в этот вечер, а происходившее на льду нагоняло зевоту. In the field of players that turned out a little this evening, and happened on the ice catching up with a yawn.

Победа над «Крыльями Советов», представляющими Высшую хоккейную лигу, получилась и волевой, и не слишком уверенной, пусть на табло и горели цифры 4:1. The victory over the Soviet Wings ", representing the Higher hockey league, turned and strong-willed, and not too confident, even on the scoreboard and burning figures of 4:1. Хотя именно такой спарринг и был необходим команде. Although it was a sparring was required command. По крайней мере, радость динамовских руководителей после матча была велика. At least, the joy of the Dynamo heads after the game was great. Пусть с трудом, но «Крылышки» были повержены. Let difficult, but "Wings" were defeated.

– Конечно, говорить о том, что мы довольны результатами предсезонных игр, нельзя. - Of course, to say that we are satisfied with the results of pre-season games, can not. Но у тренерского штаба есть кредит доверия. But the coaching staff have credibility. Мы знаем, чего они хотят добиться, к чему хотят в итоге придти. We know what they want to achieve, what they want in the end come. Поэтому пока особых волнений у нас нет. So while the particular emotion we have. В прошлом сезоне Олег Знарок вместе со своими подопечными уступил лишь в седьмом матче финала Кубка Гагарина, и мы полны решимости сделать еще один шажочек для того, чтобы взойти на вершину. Last season, Oleg Znarok along with their wards yielded only in the seventh game Gagarin Cup, and we are determined to make another shazhochek to climb to the summit. Сейчас же никаких скоропалительных решений руководство принимать не собирается: посмотрим, что будет через пару месяцев. Now, any hasty decisions executives make is not going: let's see what will happen in a couple of months. Тогда можно будет говорить и об определенных мерах по выходу из возможного кризиса. Then we can speak about certain measures to resolve the potential crisis. В том числе и об усилении состава, – заявил в минувшие выходные президент клуба Михаил Тюркин. In including the strengthening of the composition, - said at the weekend club president, Mikhail Tyurkin.

Воскресная игра против «Спартака» стала настоящим лакомством для хоккейных гурманов. Sunday game against the "Spartacus" was a real treat for hockey connoisseurs. Лихо закрученная интрига матча, в котором бело-голубые умудрились вырвать победу, проигрывая в три шайбы за восемь минут до конца основного времени, придала дополнительной уверенности команде. Entangled intrigue of the match, in which white and blue managed to escape with a win, losing in three goals in eight minutes before the end of normal time, gave more confidence the team.

Стоит отметить, что в колоде Знарка появился свой джокер. It is worth noting that the deck Znarka now has its own joker. Юрай Колник забил три шайбы – в том числе и победную – в самый нужный для команды момент. Juraj Kolnik scored three goals - including a victory - at just the right moment for the team. Именно звено, в котором словацкий легионер играет с хоккеистом финской сборной Лео Комаровым (на фото) и двукратным чемпионом мира Константином Горовиковым, способно стать ударным в нынешнем «Динамо». That link, in which the Slovak legionnaire played with the Finnish hockey team Leo Komarov (pictured) and two-time world champion Konstantin Gorovikovym, can become a shock in the current "Dynamo". В занятом втором месте на Кубке мэра их заслуга едва ли не наибольшая. In the occupied second place in the Mayor's Cup to their credit almost the greatest. Если не брать в расчет Гарнетта, конечно же. If you do not take into account Garnett, of course.

Впрочем, наш карточный домик, основанный на домыслах и сторонних наблюдениях, может быть разрушен после парочки случайных рикошетов. However, our house of cards, based on hearsay and third-party observations, may be destroyed after a couple of random ricochets. В конце концов, между предсезонкой и официальных матчами даже не две большие разницы, а существенно больше. In the end, between predsezonkoy and official matches even two big differences, but much more. Сколько именно – судить вам. Exactly how much - to judge you. И пусть пока по уровню совокупного мастерства на бумаге «Динамо» смотрится слабее «Ак Барса», все решится на площадке And if still at the aggregate level of skill on the paper "Dinamo" looks weaker "Ak Bars", everything will be decided on the court

Det känns som flopp för mig, men oddset är inte tilltalande alls. 1.71 @ bet365
Avvaktar din editerade post för att se om jag lyckas övertygas.

edit: Eftersom vissa verkade missförstå min post här i chatten så förtydligar jag det. Jag är för spelet och med flopp menar jag att Dynamo kommer att floppa med sitt nya lag. Dock är oddset som jag har tillgång till dåligt och sämre lär det bli.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td