Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-15, 11:15   #16
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Det ska vara klasskillnad mellan AIK och Linköping i år, jag tror att AIK kommer att komma sist i årets upplaga av Elitserien och dom kommer inte slå Linköping i en premiär:

Ogiltigt spel-ID: 89851



Nu när man bor i Blekinge så är det inte så långt till Tingsryd och därför har man rätt så bra koll på dom i år tycker jag. Dom har värvat tunga spelare till laget, med meriter från NHL och jag tror att i en premiär och derby borta mot Växjö så kan en skräll finnas:

Ogiltigt spel-ID: 89854



Dom senaste 5 åren så har 3 möten mellan Leksand (hemma) och Mora (borta) slutat under 5.5 mål. När man nu får ett odds på 2.20 på under så tvekar jag inte en sekund. Enligt mina bedömningar så är det en 50/50 chans att den går under:

Ogiltigt spel-ID: 89857



Snackat med en polare som bor lite längre upp än mig i landet och han sa på ett ungefär att Bofors har stor chans att knipa minst 1 pinne borta mot Västerås idag, så jag följer han då jag vet att han har stor kunskap inom hockey och lirar:

Ogiltigt spel-ID: 89862



BOL!
__________________
Twitter: @AndreasB1897

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2010-09-18 klockan 01:28.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-15, 11:58   #17
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har aik ml, nykomling, fullsatt, samt att linköping inte har med tjeckerna samt frågetecken på den nya nordatlanten. Aik vinner på ren inspiration....

Tror samma som du i Tingsryd, har dock lagt den största slanten på ett över spel. Två "darriga" målisar, derby, mycket utvisningar samt två lag som värvat en del godbitar offensivt....tror på mycket mål!

Mora Leksand avstår jag, men var också inne på samma som du, kommer bli tajt.

Bofors Vik kör jag under på. Två lag som mycket väl kan bli årets skrällar, tajt och med bra målisar tror jag på en jämn och målsnål match.
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-15, 14:17   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Ryggar bofors!
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-15, 19:01   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 533
Sharp$: 1588


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

EDIT: Leksand är nog mitt stora hatlag inom hockey. Känns som varje gång jag spelar på dom så förlorar dom och vice versa.
Mora kanske är helt värdelösa oxå!?
Och varje gång säger man att inte spela hockey, men gör det iaf haha.

hockeyn verkar gå helt åt helvete..
Leksand krossar just nu Mora.

Vsk krossar boden.

Och under matcherna ser inte bra ut.

Bara ta nya tag
Eller hoppas dom vänder
frages är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-15, 20:36   #20
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dagens spel...
1. Linköping var dom som skötte sig idag, som jag trodde var dom betydligt bättre än Gnaget. AIK åker ut!
2. Såg inte Växjö - Tingsryd men det blev tillslut 3-1 och jag tror att bolagen kommer underskatta Tingsryd rätt rejält och där kan vi nog hitta ordentliga guldkorn senare under säsongen.
3. Vad ska man säga om Leksand - Mora?? Moras andra halvlek var bland det sämsta jag sett ett allsvensk lag prestera. Man ska inte ta bort Leksands magnifika insats men Mora kunde bjudit upp på betydligt bättre kamp! Om bara Mora hade hållit emot lite så hade underspelet nog suttit.
4. Enligt vad jag hört så var tyvärr Västerås bättre än Bofors i denna matchen, får se om Bofors blir en flopp?? denna säsongen eller om det bara var lite premiär nerver.

Imorgon kommer det mera spel förmodligen eftersom det är Elitserien och lite annat smått och gott.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-15, 20:40   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 533
Sharp$: 1588


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det enda sköna var ju att aik blev uppsnurrade och överkörda på sin efterlängtade hemmapremiär.

Hoppas dom e riktigt värdelösa i år och åker ut med dunder o brak.

Skön att Åtvid vann i fotbollen oxå, bra för tabellen
så lite får vi glädjas åt Andreas!
frages är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-15, 20:44   #22
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frages Visa inlägg
Det enda sköna var ju att aik blev uppsnurrade och överkörda på sin efterlängtade hemmapremiär.

Hoppas dom e riktigt värdelösa i år och åker ut med dunder o brak.

Skön att Åtvid vann i fotbollen oxå, bra för tabellen
så lite får vi glädjas åt Andreas!
När man inte kan glädjas själv så glädjs man när råttorna och skansen får stryk!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-15, 22:15   #23
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bara ut med gnagarsvinen! lycka till i fortsättningen candan, roligt att följa dig
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-16, 07:37   #24
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av studsmatta Visa inlägg
Bara ut med gnagarsvinen! lycka till i fortsättningen candan, roligt att följa dig
Man tackar
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-16, 09:20   #25
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inget + igår direkt. Men ibland kan man ändå le när hjärtat får som det vill.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-16, 15:41   #26
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Idag vänder vi till plus grabbar!

Förstår absolut inte varför Brynäs är så stora favoriter i premiären. MoDo har många intressanta nyförvärv och har absolut inte ett sämre lag än det nya "unga" Brynäs. Därför liras:

Ogiltigt spel-ID: 90724



Mellan DIF - Hv 71 tror jag det kan rassla till rätt rejält i kassarna idag, 2 vrål taggade lag i en premiär i Globen kan inte annat än sluta med över 5.5:

Ogiltigt spel-ID: 90725



Måste även lira Luleå mot Södertälje borta idag. Jag tror att Södertälje kommer åka ur tillsammans med packet från Solna. Tycker oddset på ML borde stå på ca. 1.90 för Luleå, så därför liras:

Ogiltigt spel-ID: 90727



Som sagt, idag vänder det.

BOL!
__________________
Twitter: @AndreasB1897

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2010-09-18 klockan 01:28.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-16, 15:44   #27
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Hallsberg
Inlägg: 190
Sharp$: 241
Standard

Ursäkta mig, men jag står helt och hållet på andra sidan av dina spel. Södertälje är ruskigt starka och kommer att ha bland de starkaste laget de första omgångarna, enligt mina meningar i alla fall, I alla fall om man jämför med Luleå. Över i HV Djurgården spelade jag för länge sen. Men ditt odds på den matchen skulle jag ALDRIG att ta. Jag fick 2.02 på de spelet, oddset är slashat. Modo - Brynäs, Brynäs har varit starka, och deras premiär matcher har verkligen inte varit dåliga. Tror brynäs kommer glida ifrån MoDo..

Vi märker i efterhand hur det hela slutade, hoppas dock att du sätter Överspelet Då jag har samma spel.
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-16, 15:47   #28
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muRum Visa inlägg
Ursäkta mig, men jag står helt och hållet på andra sidan av dina spel. Södertälje är ruskigt starka och kommer att ha bland de starkaste laget de första omgångarna, enligt mina meningar i alla fall, I alla fall om man jämför med Luleå. Över i HV Djurgården spelade jag för länge sen. Men ditt odds på den matchen skulle jag ALDRIG att ta. Jag fick 2.02 på de spelet, oddset är slashat. Modo - Brynäs, Brynäs har varit starka, och deras premiär matcher har verkligen inte varit dåliga. Tror brynäs kommer glida ifrån MoDo..

Vi märker i efterhand hur det hela slutade, hoppas dock att du sätter Överspelet Då jag har samma spel.
Alltid kul med andra tankar, det är mer än välkommet! Tycker dock fortfarande att över i DIF - Hv 71 är ett bra spel till det oddset. Luleå är bättre än på flera år i min mening och jag tror att dom kommer sluta på 6-8 placering.
Sen tycker jag att Brynäs har blivit lite överskattade och MoDo riktigt underskattade. Men vi får se efter matcherna vem som har rätt!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-16, 15:49   #29
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Hallsberg
Inlägg: 190
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Alltid kul med andra tankar, det är mer än välkommet! Tycker dock fortfarande att över i DIF - Hv 71 är ett bra spel till det oddset. Luleå är bättre än på flera år i min mening och jag tror att dom kommer sluta på 6-8 placering.
Sen tycker jag att Brynäs har blivit lite överskattade och MoDo riktigt underskattade. Men vi får se efter matcherna vem som har rätt!
Ja det får vi se, nu skriver jag det här inlägget endast för att få reda på hur man lägger till sina spreadsheet spel i inläggen här som du har gjort
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-16, 15:50   #30
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muRum Visa inlägg
Ja det får vi se, nu skriver jag det här inlägget endast för att få reda på hur man lägger till sina spreadsheet spel i inläggen här som du har gjort
Du kopierar spel ID i en match som finns i ditt spreadsheet och sedan klistrar du bara in det i inlägget.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td