![]() |
Fuzzy, angående ditt spel på Gremio igår kväll. En liten sak gick upp för mig, och det är väl att det är "ditt lag" i Brazil? :D
Var det ett litet "patriot-bet"?! ;) |
Citat:
Tack, ser fram emot en spännande kväll med sydamerikansk fotboll och pokerturneringen. ;) |
Citat:
Jag spelar en del på Gremios matcher faktiskt men det är för att jag kan dem väldigt bra. 1.85 på dem igår var värde det vet du om du såg matchen ;) |
Citat:
Jodå, jag såg matchen! Var ju klasskillnad faktiskt. Satt lugn när Paranaense fick straffen för kvittering i första. Rätt säker på att domaren skulle ge tillbaka straffen till Gremio under 2H och vad hände? :cheers: Hoppas på en FIN kväll med Sydamerika, behöver det! |
Min far tipsade mig om Colon -1 till 3.10 på bwin imorgon. Independiente har ju copa sudamericana. Någon åsikt om den matchen?
|
Ständigt dessa parlays. Botafogo utspelade mot Internacionals reserver som nu hjälper Gremio,tjena :ful:
Skulle liva Aurora i Paus då det alltid är 1 av 2 som kukar ur i mina parlays men naturligtvis gör de 1-1 på övertid i första och kommer nu vinna med 5-1 el något sånt. Real Potosi har 9-0 i hörnor men står 0-1 i HT och Quindio gör 0-1 på sin första målchans. Blir att jobba lite nu annars blir det nattsvart :gun_bandana: |
ingen bra dag idag, ska man köra in mer pengar på monterrey eller vad.........
|
Citat:
Kommer alltid komma dagar när allt går åt helvete trots att spelen kändes hur bra som helst på förhand. Håller man sitt MM och satsar förnuftigt och inte börjar jaga efter förluster så klarar man det även om det svider varje gång det händer. |
OT RENSAT
Rapportera inläggen nästa gång är ni snälla. Så vet vi att något ska rensas. Att kommentera hjälper inte oss mods. /Mod |
Vlad, är detta skit på riktigt eller?! :lol: :whoco5:
|
Citat:
Epic Fail idag,kan ta ett tag att bygga upp igen :hurt: |
Detta är ju inte sant :( 3-1 tapp till 3-3 sista 10 minuterna :/ ni får ursäkta men detta va en riktig jävla SKIT DAG !! halv tilt, men får försöka hålla humöret uppe.....
|
Fan va hardcore. Gillar din attityd, jag lipar som en femåring och hävdar motrigg och att jag är otursförföljd på riktigt (vilket jag förmodligen är). Nåja, vartenda slag i magen stärker psyket på sikt. Bryt ihop och kom igen.
|
Citat:
Citat:
|
Palmeiras-Goias ?
|
2010-11-26 Club America - Santos Laguna (Primera)
Datum: 2010-11-26
Tid: 02:00 Sport: Fotboll Land: Mexico Liga: Primera Match: Club America - Santos Laguna Spel: Club America Insats: 3.00 Odds: 2.160 Bolag: Motivering: Semifinal nu i Mexikanska slutspelet. America imponerade när de lätt slog ut San Luis i kvarten efter 4-1 hemma på Estadio Azteca i Mexiko City där de är starka. Inga nya problem med laget och siktar på att uttnyttja hemmafördelen här. Santos Laguna levde lite farligt mot Jaguares men tog sid vidare tillslut. Mycket snack i Santos-lägret om att de kommer vara väldigt nöjda med ett kryss i den här matchen då de är högre rankade och således går vidare vid oavgjort även i hemmamatchen. Har sett Santos en del i år och de är som bäst när de anfaller och pressar högt så tror inte det gynnar dem att spela försiktigt som de verkar inställda på att göra. Ordinarie högerbacken Estrada har en lårskada och kommer testas sent. 4-0-1 9-5 de 5 senaste ligamötena med hemmafavör till America och America vann även 3-1 hemma mot Santos i Interliga (Libertadores-Kval) i våras. Ger America runt 48% till seger så kör raka men America -0.25 är också bra vid över 1.85. |
America fick stryk 1-2, ingen som helst orättvis seger. Tycker hemmalaget var väl sega och hamnade även i tidigt underläge men kvitterade snabbt.
För övrigt, Laguna spelade inte försiktigt inatt, tycker de var väl så bra offensivt som defensivt. :) Nya tag, Vladdie! |
Citat:
Tack för recapen homie. Blir att "get it together no matter the weather" nu,kan inte fortsätta vara oduglig för alltid :) |
Ska suga på en Ecuador-match under dagen men tar den här nu.
Ogiltigt spel-ID: 177270 Santo Andre har kämpat och spelat bra på slutet trots att de åker ur och vill avsluta snyggt hemma så kör ett bra lag. Nautico har släppt en hel del spelare på semester under veckan bla toppstrikern Bruno Meneghel och några ordinarie Mf och Df. Har 4-1-13 14-39 borta och då intresset för den här matchen inte verkar på topp bör det bli hemmaseger. Finns 1.95 hos Bwin och Betsafe. |
Kör Ecuador också så jag kan släppa spelandet sen. Är illa om jag sorterar bort vinnare pga svackan som med Independiente igår så kör på och hoppas det vänder inatt.
Ogiltigt spel-ID: 177306 Cuenca krisar nu mot slutet av säsongen och har ekonomiska problem. Coachen har tagit beslutet att inte använda sig av en del av sina bästa spelare under de sista omgångarna då de gått ut med att de lämnar klubben efter säsongen. Skyttekungen Escalada 40/16mål,Playmakern Matamoros 30/8mål,Anf Mena 30/5mål och även Mf William España och Anf Jefferson Najera är därför utanför truppen. Dessa spelare har saknats i de 2 sista matcherna och Cuenca har varit väldigt dåliga och förlorat mot två bottenlag,4 raka förluster totalt nu. En del spänningar i laget och stök i styrelserummet och motivationen är låg Sun 14/11/10 PRA Deportivo Cuenca 0 - 2 Macará Sat 20/11/10 PRA Independiente 3 - 0 Deportivo Cuenca Deportivo Quito har 2 matcher kvar efter detta då de ska spela kval till Copa Libertadores mot Barcelona så vill hålla igång och kommer med ett starkt lag. Sommarförvärvet Anf Nestor Ayala 14/6mål som satte 2 mål i 5-0 segern mot Universidad näst senast är tillbaka efter att ha vilat mot LDU senast och inga nya problem. 3 möten tidigare i år där nämnda Escalada och Matamoros gjort samtliga Cuencas mål. Deportivo klart bättre just nu och ska kunna vinna här tom,lurade på +0 men tog tillslut +0.25. |
Upp med huvudet Vlad, hade en riktigt skit vecka förra veckan. Det går upp och ner. Säker på att du kommer igen :popcorn:
|
Hmm.. Quito har droppat som fan.. finns det värde till 1.90 på DNB?
Med på Santo Andre, tack! |
Citat:
Deportivo Quito får fan ta och vinna nu,alltid extra surt när man får riktigt fint värde och de bränner ändå. |
Vlad, vad falls, här kan man inte vara borta för länge innan päron blir äpple, vad har hänt med min ludne broder :ohmy:
Är nog bäst så ändå så man slipper massa frågor om sydamerikansk fotboll i chatten :lol: |
Tar nog en paus på sydamerikansk fotboll från och med nu. Väääldigt opålitligt. Spelar ingen roll om något lag har något att spela för eller om det är kris, skador avstängningar.
Coinflip för tillfället enligt mig. Lycka till allihopa i fortsättningen, hoppas det går bättre för er. Ciao |
Quito torskade, imponerade inte alls av det jag kikade på matchen.
Skönare då att Borebi hängde in 1-0 för Santo André på stopptid och slut där nu. Tack för 1/2 och hoppas på mycket fint utfall i helgens matcher, Vlad! :cheers: :hattenav: :popcorn: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hoppas flytet har vänt iom Santo Andre. Såg sista 25 av den matchen och Nautico hade en straff som slogs över och en stolpträff med 3 min kvar och sen avgjorde Santo på hörna i 90:e med ett skitmål. Kanske spelgudarna har bestämt sig för att sluta straffa mig. Tack för din support som alltid :) |
Ogiltigt spel-ID: 178515 Ogiltigt spel-ID: 178499 Ogiltigt spel-ID: 178502 Ogiltigt spel-ID: 178506 Vet ej om det är fortsatt fade-material eller bra picks men de flesta vet väl om att de ryggar på egen risk. |
Citat:
Klart, supportar alltid dig. Både i med- och motgång, utan tvekan! Citat:
|
tror dom flesta vet vilka kunskaper du har inom sydamerikanska fotbollen!
bol!:cheers: |
Jag är med även om jag är tyst ibland så litar jag på dig Vlad!
|
Jag respekterar dig och dina spel Vlad , mena inget illa. Men känner för att satsa på andra ligor. Du har vart helt otrolig innan, ingen snack om saken. Lycka till :) ill be back
|
Jag tycker det var picksen ganska långt i förhand på bwin som gick allra bäst, när de öppnar 1.70 som innan matchstart ger 1.40 och sånt.
Men ä med på allt o tack för Santo Andre, låt det vända nu! |
Ogiltigt spel-ID: 179408 Nästan en vinna eller försvinna match för Goianense då de har Vitoria borta i sista omgången och de är ett klart hemmabetonat lag,måste ha 3 poäng. Sao Paulo utan motivation och coachen Carpegiani säger att de hellre hade sluppit att spela dessa sista 2 omgångar. Detta pga att de saknar i princip hela startelvan pga skador/avstängningar. "Estão fora por lesão: Miranda (trauma no joelho direito), Rodrigo Souto (fissura na costela), Alex Silva (dor no joelho direito), Fernandão (dores lombares), Dagoberto (contratura na coxa direita, Ricardo Oliveira (tendinite no joelho esquerdo), Fernandinho (voltou a sentir um problema na perna direita). Além deles, também não poderão ser relacionados Richarlyson, Xandão e Ilsinho, todos suspensos" 10 man borta i Sao Paulo och jag ser en stabil 2-0 seger för Goianense. |
har redan GO rak från milos, nice.
|
Citat:
|
Citat:
Ser nu att han också åkte på Deportivo Quito igår med sämre lina så då känns det lite mindre illa med den torsken då han är en stabil punter :) |
Citat:
|