![]() |
Olimpia vann med 2-1, så tack för den! :cheers:
Bolivar matchen uppskjuten? Till imorgon? |
Målvakten i Santa Fe ska ha ett stort tack :cheers:
Faan va gött me lite stople in efter förra helgen, hoppas det fortsätter imorgon! |
Citat:
Nej inte uppskjuten,den skulle hela tiden spelas på Söndag 21:00. Antingen hade Sportingbet fel tid från början eller så slarvade jag när jag la in flera matcher samtidigt,troligen det senare men bättre än åt andra hållet ;) Ogiltigt spel-ID: 180488 Alianza slåss med Cienciano om att undvika nedflyttning (Chalaco redan ute) och tog en extremt viktig seger senast mot Juan Aurich hemma. Har 4-1-0 8-2 sista 5 hemma så bra hemmaform och måste vinna imorgon med då de har just Cienciano borta i sista omgången. Huancayo är helt utan motivation och ett av de sämsta bortalagen i ligan med 2-3-16 22-47 totalt borta. De kommer även testa lite ny "varianter" imorgon,inte helt säker på hur jag ska översätta det korrekt men rotera truppen typ. Sun 16/05/10 PRD Alianza Atlético 2 - 1 Sport Huancayo Sun 01/11/09 PRD Alianza Atlético 2 - 1 Sport Huancayo Sun 28/06/09 PRD Alianza Atlético 3 - 1 Sport Huancayo Hemmaplan brukar avgöra mellan dessa och med motivationen för Alianza imorgon bör det vara samma igen. Förväntade mig runt 1.50 faktiskt och kan vara där omkring imorgon kväll. |
Gott att kommma hem rätt packad och se två spel vunna från dig, najs! :cheers:
Nu sova! Tack, Vlad! :popcorn: |
Palmeiras- Fluminense ; Läggmatch eller tidig semester i Palmeiras i samband med guldfirande för Flumi? :) Palmeiras har ju ändå sex raka segrar hemma mot Flumi...
Med på allt, som vanligt :) |
Citat:
Med på all NHL igen nu sen ett par dar :) Avai har doiminerat men hade svårt att få in bollen och Neymar kontrade sönder dem,never easy with these brazilians :rolleyes: 2 snabba innan paus till 2-2 iaf och hoppet lever. |
Tjenare Vlad
Tycker du det är värt att köra en rak etta på Atletico GO? Livespel på bet365, 1.83 i odds atm. /Oscar |
Citat:
|
En svart Söndag till,så dålig :hurt:
Peruansk fotboll... Var absolut sista spelet på Peru. Skulle lagt ner den ligan för längesen samma med Bolivia,bara ett svart hål ner i plånboken med kokabladstuggarna :whoco5: :idiot: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Man har rätt att bitcha om det går dåligt, bara man inte kommer med lama ursäkter:) |
Ogiltigt spel-ID: 182153 Förväntar mig en överkörning av Velez egentligen på Tisdag efter Estudiantes seger idag men tar den mindre linan. Velez -1.5 bör också sitta faktiskt,3-0? |
Velez leda i HT @ 1.90, stor chans ?
|
-1.5 spelat på Velez till oddset 2.05 på Bet365
|
1-0 tidigt och bud på 3,4-0 till halvtid men 1-0 står sig... frilägesutvisning, straff och 2-0 i 62:a och sedan bud på 3,4,5-0 under resten av matchen tiiiiillllsss.... Tigre gör 1-2 i 92:a minuten på nick med en man mindre på plan och blivit spelmässigt utklassade från minut 1 till minut 92... ouch! :rant:
|
Tur man hade -1 AH. :sweatdrop:
Jävligt surt dock, men bara jobba på Vlad! |
Citat:
Ogiltigt spel-ID: 184932 Olimpo har bra resultat på hemmaplan sista matcherna och förtjänade även poäng borta mot River i förra matchen (0-1 förlust) men har otroligt svårt att ta poäng borta så måste fortsätta plocka poäng hemma i jakten på nytt kontrakt. Paraguyanske Anf Bareiro troligen tillbaka från start ikväll efter att ha börjat på bänken senast. Sun 17/10/10 PRD Olimpo 1 - 0 Lanús Fri 05/11/10 PRD Olimpo 4 - 0 Huracán Mon 22/11/10 PRD Olimpo 1 - 1 Argentinos Juniors Arsenal har spelat svagt en längre tid och fick sin första seger på 5 matcher när de fifflade in 2-1 i 93:e hemma mot San Lorenzo senast. Anfallaren Leguizamon 16/5 mål drog på sig en lättare knäskada som håller honom borta från spel ikväll och han står även för en del assist och skapar ytor för bäste målskytten Ivan Obolo 7mål. Olimpo ska vara knappa favoriter och inte knappa dogs ikväll. |
Kom igen nu, ge oss lite medflyt!
|
NU jävlar :) :gun_bandana: Black November
|
1-1 slut, vi kan väl glädja oss åt att Arsenal de Sarandi är borta från titelracet och ta tillbaka insatsen. Haha. :)
|
Citat:
Olimpo sumpade ett friläge i 90:e och Arsenals mål var på straff så inget medflyt direkt men var en jämn match så push är väl ok. Om man fick pengar för att vara på rätt sida om oddsdrop däremot skulle jag vara jävligt rik ;) |
Citat:
|
Citat:
Vi tar nästa, mannen. |
Sharpspengar till alla,snart riktiga pengar också :cheers:
Obolo är väl den gnagare jag hatar minst då jag har respekt för honom men visst varför inte :) |
Ogiltigt spel-ID: 186405 Prudente har spelat trevlig fotboll som så ofta händer med bottenlag när de är klara för nedflyttning. Har gjort minst 1 mål framåt i 5 raka matcher men läcker fortfarande bakåt. Unga anfallsparet Willian José och Rhayner som fått chansen gör det bra och någon av dem gör mål i varje match nu på slutet. Internacional ska iväg till klubblags-VM i Abu Dhabi och förväntades ställa upp med reserver i den här matchen men tränaren Celso Roth vill slipa på deras mer offensiva 4-4-2 ist för 4-2-3-1 så de ställer upp med ordinarie lag. Inter har 4 raka bortamatcher över och ett ungt Prudente lär bjuda till så 3 mål minst ska det kunna bli. Prudente: Sidney; Bruno Ribeiro, Anderson Luís, Diego Giaretta e Cleidson; Rodrigo Mancha, Anderson Pedra, João Vítor e Renan; Willian José e Rhayner. Internacional: Renan; Nei, Bolívar, Índio e Kleber; Wilson Matias, Guiñazu, Tinga e D’Alessandro; Rafael Sobis e Alecsandro. |
Satt ju som en smäck, man tackar så oerhört. Med på samtliga helgens lir som återfinns i ditt sheet, Vlad! :D
|
Citat:
Snygga mål också men Prudentes markering...:p [ame]http://www.youtube.com/watch?v=X5wNlSueo0c[/ame] Trodde jag postade spelen igår men tydligen inte. Sista helgen med fulla omgångar så hoppas kunna rädda säsongen lite. Ogiltigt spel-ID: 187336 Ogiltigt spel-ID: 187341 Ogiltigt spel-ID: 187274 Ogiltigt spel-ID: 187278 Un Más. Fel favorit,inga reserver och Tacuary är inte ens ett bra hemmalag. Ogiltigt spel-ID: 188087 |
Nacional +0 1.98 @ Unibet :cheers:
|
För övrigt, jävligt läckert 0-3 målet var av Internacional :D
|
Citat:
Oddsportal fixar fan inte Paraguay så letade runt och missade Ub. |
Citat:
|
Citat:
|
Körde tyngre på Nacional och Espanola och även en slant på Minerio rak. Tack för rekarna, i helgen vänder det!
|
Sweeeet, äntligen en win! :cheers:
Nu håller vi tummarna för Audax vid tolvslaget med. ;) ED: Det gick inte alls. :no: |
Meh,Audax torskade. Skulle vågat köra raka på Nacional till 2.80,fegisar vinner inget :thumbdown:
Kör ändå en till homewin i Chile,liten kort writeup också efter jag fixat käk ;) Ogiltigt spel-ID: 189187 Huachipato har bara 1 förlust de sista 9 och förlusten kom borta mot serieledarna Catolica. Kör samma lag på Söndag som i de 2 senaste segrarna där de varit väldigt stabila (5-0 i mål) och vill avsluta med ännu en hemmavinst. Palestino har haft en medioker säsong speciellt borta där de är 2-5-9 med 13 mål gjorda. Säkrade kontraktet i förra omgången trots stora problem mot jättejumbon San Luis med ett mål i 89:e och formen är inte bra. Tror inte Palestino nu när kontraktet är fixat kan ladda om tillräckligt för att störa här och de har en del spelare borta sen tidigare. 4-1 förra året och Huachipato bör vinna igen,ett odds runt 1.75 vore mer korrekt. |
Citat:
|
Citat:
Nah,fortsätt posta när det finns bättre odds :) |
Ogiltigt spel-ID: 189205 Jodå jag kommer ihåg när Monterrey tappade 3-1 till 3-3 sista 5 senast jag spelade på dem och jag kommer ihåg att Santos fuckade mig senast också men... Monterrey var det bättre laget i första finalmatchen och hade flera chanser till 3-2 innan det oturliga självmålet som innebär att de måste vinna på Söndag och de är det bästa laget i Mexiko just nu. Dessutom mycket fina stats hemma historiskt mot Santos. Vet inte varför oddset är så på -0.5 när det är 1.83 på 1X2 men ett bra odds är det så måste ta det. Jag litar på Chupete. |
|