![]() |
Vila Nova: Orka göra defensiva byten för tidigt och tappa matchen vid 1-0 ledning.
Jävla tur att America Natal är mästare på att sabba för sig själva ;) |
Hade raka till 1.775, tack! :hattenav:
|
Synd på brasilianska, vi får hoppas på Bolivia senare inatt istället antar jag.
|
Gremio kunde gjort ett par mål till som det ser ut på recapen på Globo då de hade massor av lägen men det behövdes liksom inte då Goias är för dåliga. Goias enda riktigt farliga läge var tydligen att de skulle haft straff precis i slutet men domaren sket i det.
"Marcão faz uma jogada pela esquerda, entra na área e é derrubado por Paulão na área. Mas o árbitro erra e não marca a penalidade." Lite mycket begärt att ha sån tur att det trillar in 2 bollar på övertid iofs ;) Yup vi får hoppas Bolivia kan rädda tillbaka en del,annars bara ta nya tag. |
Det gick snabbt där i andra efter 0-0 i HT. Tack! Skönt efter 0-2 tidigare. :hattenav:
|
Ja, skönt att den satt. Var lite uppgiven efter 0-0 i HT.
Tack för spelet! :cheers: |
Danke, Fuzzy ;) Aldrig orolig. :moneybag:
|
Alltid något även om det blev lite minus idag. Bara jobba på :KO:
|
Ogiltigt spel-ID: 143411 Ogiltigt spel-ID: 144859 Glömde reka Lima idag och den är slashad nu tyvärr. Om det dyker upp bra odds någon annanstans kan jag skriva en rek annars skippa den. Bolivia Matchen Aurora visade effektivitet framåt men även svagheter bakåt inatt mot Bolivar när de tappade 3-0 till 3-2 med en man mer. San José har ligans vassaste offensiv och tog en stark seger borta mot Real Potosi 3-1. Spelar för titeln och har visat att de kan göra mål även borta. Lagen har mötts 5 gånger i år inklusive slutspelet i Aperturan och bara första mötet gick under. Sat 11/09/10 PRD San José 3 - 3 Aurora Fri 28/05/10 PRD San José 0 - 3 Aurora Sun 09/05/10 PRD Aurora 4 - 4 San José Sun 02/05/10 PRD Aurora 2 - 1 San José Sun 21/03/10 PRD San José 0 - 1 Aurora Kommer bli mål och ska vara större chans än oddsen antyder att det blir 4st |
Fakkk... min feed vaknar till liv för 3 minuter sedan och redan sänkt till 2.95 :S Spelvärt? Eller ska man avvakta och se om nån öppnar högre?
|
Citat:
Tror bara Bwin och Sportingbet har 3.5 linan på Bolivia och Bwin brukar ligga högre,värdet är borta även om den troligen droppar lite till. Avvakta och se vilka odds som släpps på Över 2.5,1.80 el bättre är definitivt spelvärt. |
1.78 på över 2.5, what do you say?
|
Citat:
Ogiltigt spel-ID: 145386 Mycket tveksamt om det släpps högre på 2.5 när B365 lagt sig på 1.67. Minst 60-40 i favör till överspelet enligt min värdering så sätter 2u på det förutom 1u på 3.5 linan. Ogiltigt spel-ID: 145377 Homecooking for The Spanish Union,and team news :) |
Tackar för spelen som vanligt:hattenav:
|
Feeden blinkar till och de är snabbt in och lira. Tack!
Kör 1.78 nu då det som du säger troligtvis inte kommer öppnas så mkt högre. |
Mycket tacksamt att sitta med RSS när Fuzzy Dunlop är igång. ;) Cheers, mannen!
|
Ogiltigt spel-ID: 145471 Absolut sista chansen men America hustlade bra mot Vila Nova och hade oflyt att åka på 1-2 i slutet när de chansade och gick för 3 poäng (Tur för mitt spel på Vila Nova) Parana har säkrat kontraktet så motivation kan slå klass här och America har faktiskt bra stats inbördes. Wed 18/08/10 SEB Paraná 0 - 1 América RN Sat 23/05/09 SEB América RN 3 - 1 Paraná Sat 28/06/08 SEB América RN 3 - 2 Paraná Fri 05/10/07 SEA América RN 3 - 2 Paraná |
Jäklar var du öser på med spel! Förra veckan var det knappt några men nu rullar det på, bra kvallite på skiten som alltid och jag hakar på. Tack :hattenav:
|
Citat:
Det här är mer normalt då jag kör en "grind" på Sydamerika och försöker hugga allt där jag finner värde. Vi håller tummarna för bra resultat i helgen :) |
Ogiltigt spel-ID: 146055 Spela inte den här,jag får aldrig in mina parlays :idiot: Det sagt så har jag suttit halva natten och försökt tänka ut ett scenario där hemmalagen tappar poäng och misslyckats,så gör ett sista försök. |
Kan tillägga om parlayen att jag inte blivit galen och skiter i värde och försöker hitta vinnare :p
Värdet låg på Gremio som jag ger 62-63% att vinna hemma mot Ceara imorgon. Oddset på Bolivar ligger rätt men samtidigt har Real Mamore 0-1-8 0-19 borta i Clausuran och har extra svårt på hög höjd+att Bolivar tar över serieledningen om de vinner. Vore väldigt fittigt om Mamore fick en pinne imorgon. En till i Serie B. Ogiltigt spel-ID: 146412 |
Med på Recifespelet. Men jag sov för länge för att hinna ta oddset på dubbeln... snyggt! Vettefan om det är vi sharpare som pressar ner oddsen.. men inte mycket tid att leka med när du rekar. :lol:
|
Citat:
Överodds har en tendens att försvinna oavsett sport och liga och tror inte jag är den enda som spelar och rekar på Gremio denna helg,de är klart bättre än Ceara just nu. |
Haha. Du är en jävla gud, vet du det? Kommer just hem och ser att America har spöat Parana. Det regnar hattar, tack! :hattenav:
|
Citat:
|
Lugn med hyllningarna grabbar annars får jag hybris snart :popcorn:
Ogiltigt spel-ID: 147546 Figu kommer utan sin bäste försvarare Roger Carvalho men har gjort 34 mål på 16 hemmamatcher och jagar Coritiba om seriesegern. Duque fortfarande med minimal chans på uppflyttning men då måste de vinna här något de lyckades med förra säsongen vid samma tid och sabbade Figus chanser på uppflyttning då. Duque har 6-0-10 borta och är det lag som kryssar minst i hela serien. Båda deras 2 senaste ligamatcher har innehållit 5 mål och de har gjort mål framåt i 7 raka ligamatcher. Sat 21/08/10 SEB Duque de Caxias 2 - 2 Figueirense Sat 21/11/09 SEB Figueirense 1 - 2 Duque de Caxias Sat 15/08/09 SEB Duque de Caxias 2 - 3 Figueirense Ser klart "overish" ut så övertänker inte denna. |
Sport Recife :idiot:
Bolivar-Real Mamore spelas imorgon 21:00 så det står inte 0-0 i matchen i andra halvlek som det står på vissa livescores. |
Citat:
|
Citat:
Har suttit och svurit över Bolivar i över en timme nu, och så spelas den inte ens. :lol: :rant: |
Citat:
Haha Gremio leder om man säger så! 3-0 efter 35min. Riktigt mäktigt!:cheers: |
Omfg. Wanderers pressar på och har en boll i ribban nyss, med en man mindre. Komigen nu Espanola!
EDIT: GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! EDIT2: Skulle just in med lite på -0.5 då ett 2-0mål var väldigt nära, men hann inte. De prioriterade inte defensiven och hade en man mindre. Tack fuzzy! :hattenav: |
Citat:
|
Citat:
|
Fan vad härligt att här iaf är en fuzzy som det går bra för just nu, stiligt mannen :drunk:
|
Nu har du inte rättat allt än fuzzy, men dina 1u spel är nu uppe på 119% eller så och då är det väl sannolikt dags att börja flatbetta de med då det inte verkar som att du har har högre träff på de hårdare spelen.
Funderat själv i de banorna någon gång? Få spel så det är ju fortfarande så att stora varianser kan ske. Men det känns som att dina picks håller jämt skägg rätt igenom. Keep it up! |
Citat:
|
Citat:
Utan att jinxa något kan jag nästan lova att Bolivar kommer göra åtminstonde 1 mål framåt imorgon med Ferreira 42/30mål och Zé Carlos 15/10mål på topp. Om Bolivar inte vinner kommer jag vara galet bitter på mig själv att jag inte spelade Gremio rak till 1.67 el Gremio hcp. Jag hatar ju parlays :D |
Citat:
Prövar att gå över till flatbet 3u i en testperiod så får vi se. Bara dumt att envisas när resultaten visar att min värdering av spelen inte är på topp :) |
2010-11-07 Pumas UNAM - Necaxa (Primera Division)
Datum: 2010-11-07
Tid: 19:00 Sport: Fotboll Land: Mexico Liga: Primera Division Match: Pumas UNAM - Necaxa Spel: Pumas UNAM Insats: 3.00 Odds: 1.870 Bolag: Motivering: Necaxa är ett av de svagaste lagen i ligan och tappade en 1-0 ledning till 1-2 i andra halvlek hemma mot mediokra Atlante i förra matchen och spelat var tydligen så illa att de i princip ber om ursäkt på officiella hemsidan. 3 av deras 4 segrar har tagits mot Tecos,Atlas och Puebla som alla ligger sist i respektive grupp och de har bara gjort 13 mål framåt på 15 matcher. Pumas har inte fått poängmässig utdelning på slutet på sitt offensiva spel och hade maximal otur senast mot Queretaro där de borde haft alla 3 poängen men blev tomhänta efter 1-2 i 94:e. 21 avslut och 18-5 i hörnor till Pumas och spelar de så kommer målen att komma. Extremt viktigt med 3 poäng imorgon för Pumas om de vill nå slutspelet,speciellt efter att Jaguares vann idag. Är ett stabilt hemmalag med 5-2-1 13-6 i Clausuran och 2 hemmamål lär räcka till seger imorgon. Ner mot 1.75 är mer korrekt i mina ögon. |
Heja Pumpas!
|