![]() |
Ovanstående spel finns på bwin
http://www.oddsportal.com/soccer/chi...76456/#ht-ft;2 där kan ni jämföra alla odds. |
Underbart Fuzzy, så skönt med dina rekar så man har någon fotboll att följa om kvällarna/nätterna!!!! :D
|
HT/FT taget till 2.00 @ Unibet
|
Haha! Här sitter man o lirar poker och har bwin livebetting på.. brukar alltid låta utav bara den vid mål så trodde det fortfarande var 0-0 men ser nu att det står 2-0!
Tackar redan nu för reken oavsett utfall! Mycket snyggt! :hattenav: |
3-0 ser bra ut!! Fuzzy Dunlop for president!
|
2010-10-27 Pachuca - Tigres (Primera Division)
Datum: 2010-10-27
Tid: 03:00 Sport: Fotboll Land: Mexico Liga: Primera Division Match: Pachuca - Tigres Spel: Annat Insats: 2.00 Odds: 1.830 Bolag: Motivering: Pachuca har 5 av 7 hemmamatcher över 2.5 mål denna säsong och de 2 som gått under har slutat 1-1. De har släppt in minst 1 mål i 12 av 13 ligamatcher. Pachuca har ett vasst anfallspar i Cvitanich och Edgar Benitez+Amerikanske VM-spelaren Hercules Gomez på bänken. Ordinarie mittbacken Leobardo Lopez som missat de 2 senaste matcherna är tveksam till spel inatt igen men kan ev vara tillbaka. Tigres är lite ojämna men har varit bra på slutet och har gjort 8 mål framåt de sista 3 matcherna. Även de med bra folk framåt i brassen Itamar 12/8mål och offensive Mf Damian Alvarez som är ny för säsongen från just Pachuca och som nätade senast. Överspelet lockade lite också men tror på minst 1-1 inatt. |
2010-10-27 Inti Gas - Total Chalaco (Primera Division)
Datum: 2010-10-27
Tid: 20:30 Sport: Fotboll Land: Peru Liga: Primera Division Match: Inti Gas - Total Chalaco Spel: Inti Gas -1.5 Insats: 2.00 Odds: 2.350 Bolag: Motivering: Inti Gas är mycket starka hemma och har nu 5 raka hemmasegrar varav de 2 senaste mot storlaget Universitario och San Martin som toppat ligan hela säsongen. De har inga nya problem och satsar på att förlänga hemmasviten. Total Chalaco har stora problem med bara 1 poäng de 7 senaste matcherna totalt och bara 1 poäng de sista 8 bortamatcherna där de är usla. Chalaco blev förnedrat senast hemma av San Martin 1-5 och viktige Mf Corcuera blev utvisad i slutet,Df Moisela,Mf Soria och Anf Guzman saknas med. 20 årige Mv Hermosa hade en tung kväll men är deras enda friska målvakt så lär få fortsätta. 2-0 till Inti Gas när de möttes i Juli och risken är stor att historien upprepar sig. Ska vara Max 2.20 på hcp. |
Jag prövar en singel till 1.57 på Inti Gas på BlueSQ, tack!
|
Upptäckte nu att din rek är kopierad och lanserad som någon annans på R&K plank. Haha!
|
Citat:
/WiseGuy - 2010-10-27 16:36:59 Inti Gas - Total Chalaco Dagens bästa -1 mål på inti gas som har fem raka vinster och möter absolut sämsta laget i ligan. Chalaco blev förnedrat senast hemma av San Martin 1-5 och viktige Mf Corcuera blev utvisad i slutet,Df Moisela,Mf Soria och Anf Guzman saknas med. 20 årige Mv Hermosa hade en tung kväll men är deras enda friska målvakt så lär få fortsätta/ Han kunde väl åtminstonde dubbelkollat och rättat till att jag skrev fel att Corcuera blev utvisad i slutet,läste fel där då kl var 5 på morgonen och ögonen var lite NBA-trötta ;) |
Haha gills detta som RoK-jinxen?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jaha, då slog RoK-jinxen till igen! Fy fan!
|
Hade flyt här, oddsen var sänkta så körde raka där de ännu inte rasat. Tack!
|
Jinxtastic i Peru :gun_bandana:
Bolivia: Jorge Wilstermann 02:00 Rekade denna match för några veckor sedan med -1.5 på Wilstermann men den blev inställd och flyttad till inatt. Sen dess har situationen för Wilstermann förvärrats och de riskerrar faktiskt snart nedflyttning i den sammanlagda tabellen trots segern i Aperturan. Extremt viktigt att ta 3 poäng i hemmamatcherna och Mamore med sina 0-1-6 0-15 borta och bäste målskytten Maraude (16mål) fortfarande avstängd efter direkt rött i senaste bortamatchen=2 matcher avstängning verkar som en bra chans. Historien starkt på Wilstermanns sida med 6-0-1 18-3 hemma mot Mamore sen gästerna kom upp 07 och jag räknar med att de grejar detta. |
Ryggad, överlägset marknadshögst.
|
Stort tack! :hattenav:
|
2010-11-02 Vila Nova - America Natal (Serie B)
Datum: 2010-11-02
Tid: 22:30 Sport: Fotboll Land: Brasilien Liga: Serie B Match: Vila Nova - America Natal Spel: Vila Nova -0.75 Insats: 2.00 Odds: 2.070 Bolag: Motivering: Vila Nova tog 4 poäng på de 14 första omgångarna och såg ut att vara på väg ner i Serie C men VM-uppehållet kom lägligt och sen de fick in nya finanser och nya spelare under hösten har de presterat rätt bra speciellt hemma. America skrällde i senaste bortamatchen mot Portuguesa men fick sedan stryk i "6-poängsmatchen" mot Ipatinga hemma i helgen och nu ser det riktigt mörkt ut. Americas offensiv är inte tillräckligt bra och de lyckades inte skapa tillräckligt mot Ipatinga som är ett svagt bortalag. Cris och Carlos Alberto kommer in i Vila Nova istället för Jorge Henrique (Skada) och Eder Lima (Avstängd) men båda dessa har spelat rätt mycket och gjort det bra så inga tunga avbräck. America har inga nya skador eller avstängningar. Vila Novas 10 senaste Hemma: 7-1-2 24-14 America Natals 10 senaste Borta: 2-2-6 7-22 Vila Nova är det klart bättre laget i nuläget och jag tror de grejar kontraktet men i första hand denna matchen. Tippar 3-1 så tar -0.75 men runt 1.75 el högre på raka ettan är också spelbart. |
Blir en liten rygg till 1.775 på bet365. Tack!
|
Jag är alltid med, denna ska hitta in! :)
|
Oj, vilken satans dropp redan!
|
Citat:
|
Jag hann få den till 2.02 på betfair men den droppar något fruktansvärt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Yeah,gick snabbare än jag trodde men är Cupvecka i Europa och inte så mycket ligaspel så brukar gå snabbare då :)
1.75@Unibet på Vila Nova rak är fortfarande värt ett litet spel imo,annars skippa denna helt då oddset ligger rätt nu på hcp. |
2010-11-03 Goias - Gremio (Serie A)
Datum: 2010-11-03
Tid: 13:14 Sport: Fotboll Land: Brasilien Liga: Serie A Match: Goias - Gremio Spel: Över 2.5 Insats: 2.00 Odds: 1.800 Bolag: Motivering: Gremio har spelat över 2.5 mål i 9 av sina 10 senaste matcher. Är nästan säkra på en plats i kvalet till Copa Sudamericana så har inget att förlora men om de vill utmana om en Libertadores-plats krävs det seger så ingen idé att fegspela här. Ligans skyttekung Jonas (20mål) och André Lima på topp funkar väldigt bra ihop och är farliga när de får ytor. Goias har också varit inblandade i målrika matcher på slutet och måste vinna sina hemmamatcher nu i bottenstriden med 6 omgångar kvar. Har aviserat 3 man på topp i den här matchen och Everton Santos som gjorde mål som inhoppare senast mot Palmeiras (2-3 förlust) startar med Rafael Moura och Felipe. Ett desperat Goias som chansar lite i jakten på 3 poäng mot ett formstarkt och kontringsskickligt Gremio som ändå har ovanan att släppa in en hel del mål på bortaplan. Båda lagen lär göra mål och minst 3 mål känns mycket troligt. |
Tackar!
|
Ska rygga men funderar på att avvakta då det inte droppar och det finns 1.85 på några bolag. Tror du att man får 1.80 vid matchstart? Skulle vara skönt att nypa 1.95 efter några minuter på liven. :evilgrin39: Just nu är det gröna pilar på över...
|
Citat:
Går alltid att nypa högre odds på liven men risken finns ju där för ett tidigt mål och det går inte att få in samma summor på liven,+ att jag har en känsla av att limiteringen kommer snabbare vid mycket livebetting efter erfarenheter vid tidigare konton på Bet365 så ligger lågt med det själv nu :) |
Det blir rygg :)
På expekt i alla fall har jag märkt att oddsen för målspel ofta inte är de samma precis innan matchstart på liven som de är på oddsavdelningen. Det känns som om de justeras för att bli jämnare. Så det högsta oddset sänks och det lägsta höjs lite för till exempel över/under 2.5 mål. Bara en känsla jag fått, har inget underlag. |
Citat:
Har inget belägg för att limiteringar kommer snabbare vid mycket livebetting heller men man ska lita på sin känsla så tror jag är något på spåren :D |
Bolivia natt mot Torsdag: The Strongest-Blooming Över [email protected] 1/5 u
The Strongest 9 raka hemmamatcher över 2.5 mål. 6 av de 8 senaste inbördes mötena över 2.5 mål (De andra två 1-1). Båda lagen med suspekt försvar sista tiden och Blooming med andrekeepern i mål. Båda lagen i stort behov av en seger. Måste testa 1u på över. |
Hakar på denna samt brasilianska, ser ju ljust ut i båda fallen.
|
Dito dito - tacha!
|
Rygg!
|
Snyggt! Blev ju bara ett måls seger, men en vinst är en vinst! :cheers: ½:moneybag:
Tackar! :hattenav: |
Halv vinst på Vila Nova, tack för den! :cheers:
|
Citat:
|