Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-28, 11:42   #721
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 1064
Standard

Bra fråga Allinlover
tompalitos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 11:52   #722
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 2840


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tompalitos, ska du lägga ut tips igen? Minns dina tips från Guldspel! Du var grym!
skarabe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 11:56   #723
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
Då får du gärna svara på en fråga till:

Om du nu har kontakter som berättar om vilka som är motiverade och när. Varför lägger du då ut dem tipsen här gratis?
Hedersknyffe eller lögnare?
Det har jag aldrig sagt att jag har. Det finns dock säkerligen de personer som har sådana kontakter och hade jag mot förmodan haft det, då hade jag absolut delat med mig av det.

Det är inte fint att lägga orden i munnen på någon annan.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 11:59   #724
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tompalitos, det mest kan man ju vända till sin fördel. Är det så att motivationen hos lagen inte alltid är på topp så kan man ofta hitta mycket bra spel på underdogs o.s.v. Det som är bra med betting är ju att när det serveras svårlösta matcher så är det att skippa spel.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 12:33   #725
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompalitos Visa inlägg
Hej Masho123,

Har aldrig sett spel värdet i NBA. Är detta en liga du går plus på?

Du kanske känner igen mig från andra sidor. Jag har aldrig rekat eller spelat på en enda NBA match sen jag började med basket betting.
NBA är enligt mig en liga man ska hålla sig borta i från.

Både rekare och odds sättarna har väldigt ofta en tendens att vara 20-30 poäng ifrån rätta linan. Är matchen på Över/Under 200 Poäng är det inte alls omöjligt att matchen är allt från 170 poäng till 230 poäng. Något som inte händer ofta i en liga i Europa att linan är så pass långt ifrån det rätta resultatet.

När folk frågar mig vilka ligor jag brukar spela på respektive inte spelar på är alltid det första jag säger att man helt ska avstå från NBA i alla former. Spelas helt enkelt alldeles för många matcher på kort tid, ibland 3-4 matcher på fyra dagar. Det är helt omöjligt att vara motiverad både framåt och bakåt i alla dessa matcher. Därav är det oftast väldigt stora fel i linorna som spelbolagen sätter. Man vet helt enkelt inte vilken av matcherna som spelarna är motiverade alternativ omotiverade till.

MVH
tompalitos
Tjabba!

Jo om jag får ranka ligorna så är NBA helt kart den svåraste ligan. Förra säsongen plusade jag lite på NBA, men inte så att jag skulle klara mig enbart på den ligan. Vet inte varför jag fortsätter spela på NBA, kanske för att det är en jävligt kul liga att kolla på?
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 13:57   #726
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 1064
Standard

Hej skarabe,

Tack för berömmet. Hoppas du ryggade
Min tid hos Guldspel var helt okej.
Jag hade år 2009 420 spel med en ROI på 1,12 och + 394,5 Units.
Tyvärr räcker inte tiden till för att reka på någon sida.

Har du eller kanske någon annan här inne på Sharps frågor angående basket eller
vill ha lite tips på basket.Kontakta i så fall min mejl.

[email protected]

MVH
tompalitos
tompalitos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 14:12   #727
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6758

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompalitos Visa inlägg
Har aldrig sett spel värdet i NBA.

Både rekare och odds sättarna har väldigt ofta en tendens att vara 20-30 poäng ifrån rätta linan.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), RobinD (+1)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 23:59   #728
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3900
Standard

Masho, du har spelat på Wisconsin-Minnesota två gånger, U127.5 respektive U124. Kör du dubbla insatsen på den?
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 00:02   #729
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompalitos Visa inlägg
Hej Masho123,

Har aldrig sett spel värdet i NBA. Är detta en liga du går plus på?

Du kanske känner igen mig från andra sidor. Jag har aldrig rekat eller spelat på en enda NBA match sen jag började med basket betting.
NBA är enligt mig en liga man ska hålla sig borta i från.

Både rekare och odds sättarna har väldigt ofta en tendens att vara 20-30 poäng ifrån rätta linan. Är matchen på Över/Under 200 Poäng är det inte alls omöjligt att matchen är allt från 170 poäng till 230 poäng. Något som inte händer ofta i en liga i Europa att linan är så pass långt ifrån det rätta resultatet.

När folk frågar mig vilka ligor jag brukar spela på respektive inte spelar på är alltid det första jag säger att man helt ska avstå från NBA i alla former. Spelas helt enkelt alldeles för många matcher på kort tid, ibland 3-4 matcher på fyra dagar. Det är helt omöjligt att vara motiverad både framåt och bakåt i alla dessa matcher. Därav är det oftast väldigt stora fel i linorna som spelbolagen sätter. Man vet helt enkelt inte vilken av matcherna som spelarna är motiverade alternativ omotiverade till.

MVH
tompalitos
Hehe, nba linorna anses vara bland de skarpaste som finns. Sen förstår jag inte det negativa med en liga med stort utbud och linor som är 20-30 poäng felsatta, låter som en dröm.
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 03:15   #730
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FoxMulder Visa inlägg
Masho, du har spelat på Wisconsin-Minnesota två gånger, U127.5 respektive U124. Kör du dubbla insatsen på den?
nae, råkade spela den igen
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 21:36   #731
 
Burns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 984
Standard

December extra svår basketmånad? Eller är det bara en tillfällighet Papak, Masho och GB varit helt iskalla samtidigt?
Burn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 21:49   #732
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan inte svara för papak och Masho, men ja, december har varit tung gällande eurobasketen. Speciellt denna vecka. Några dagar ledigt från eurobasketen nu, så får man se om det blir ngr lir på söndag om jag känner att jag har motivation. Blir antagligen ett lir iaf, som jag redan har "span" på. Generellt borde inte december vara en svårare månad, vissa lag har iofs mng matcher iom inhemsk liga och E.L/Eurocup/Eurochallenge, men det tar man ändå med när man gör en bedömning. Dock finns det få "enkla matcher" för tillfället. Bolagen har "skött sig" senaste tiden, tyvärr, linor och spread ligger alltmer ofta rätt. (Min egen iakttagelse, finns kanske de som tycker annorlunda).

Edit: sedan ska tilläggas att mina senaste spel har inte gått som efter den analys jag själv har gjort, och har alltså inget med att göra att bolagen ligger mer rätt ang total-linor el spread. Usel analys av mig ang spelen och inget annat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andy90 (+1)

Senast redigerad av Gb den 2010-12-30 klockan 22:27.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-31, 08:50   #733
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Burn Visa inlägg
December extra svår basketmånad? Eller är det bara en tillfällighet Papak, Masho och GB varit helt iskalla samtidigt?
Jo December var en tuff månad, kommer att bli en minusmånad tyvärr. Men det är bara att köra på så kommer pluset snart igen!
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-31, 09:05   #734
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då avrundar vi December, som blev en usel månad, 352 spel och en minus på 15.6K. Nu har jag fått en minus månad och det betyder att det inte kommer fler nu? för har inte haft mer än en minus månad under en hel säsong på 4 år. Men vem vet, jag kanske slår ett negativt rekord i år! :( men det hoppas vi inte på

Basketsäsongen 2010/2011
September: +1.9K (35 spel)
Oktober: +26.9K (190 spel)
November: +10.5K (219 spel)
December: -15.6K (352 spel)
Totalt: +23K (796 spel)
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-31, 10:02   #735
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Imorgon är ett nytt år !
Då börjar vi om på ny kula. Det är väl dessa förlustmånader som man måste klara av att ta på ett bra sätt.

Tusen tack för dina tips och lycka till nästa år!!
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td