Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-23, 16:19   #811
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Nu har jag dubbelspelat färdigt. Tråkigt att Atlant inte klarar av att vinna innan OT.

Severstals målvaktsspel var bedrövligt, och jag skäms nästan över att ha skrivit att de skulle vinna målvaktsmatchen på K.O.
Nu var Traktors som vanligt och då släpper man ändå in tre mål.

Kul dock att de lite högre oddsen Spartak&Salavat satt så säkert som de gjorde.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 13:40   #812
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 253972


Ogiltigt spel-ID: 253971


Har mötts tre gånger under säsongen, vid samtliga tillfällen har Riga gjort tre mål eller fler.
Tvåan känns bra den också. Riga är i bra form, och jagar en slutspelsplats som man ännu inte säkrat. I mina ögon är laget för bra för att slåss kring strecket, men en hel del skador under säsongen har ställt till det.
Senast mot CSKA vann man efter straffar, men det var en match man borde ha vunnit under ordinarie.
Chris Holt var dålig i den matchen, men i övrigt är han en stabil sista utpost. Tellqvist är tillbaka efter skada men jag tror inte att han tar den platsen ikväll.

CSKA har inget att spela för, och det är klart att det kan vara en avslappnande faktor. Men ett Riga som är i klart bättre form och som jagar en slutspelsplats spelas.
Nu fegar jag lite med DnB då en del av deras matcher går till OT.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), performance (+1)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 14:07   #813
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4306
Standard

Tack för överspelet!

Märkte att jag la lite för lite och tänkte köra in mer nu 5-10min senare och nu ligger den på 1.75 :(
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 14:51   #814
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

zenit


hej shoreline,

har du nån vass info eller lean på zenits träningsmatch idag, sent ute då matchen börjar om typ en timme men slänger iväg ett inlägg så kanske du hinner läsa.
hcp lina på +/-1,25 medans överspelet ser riktigt nerspelat ut, funderar om inte hcp på zenit kan va dugligt?
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 17:15   #815
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Sorry, hann inte läsa innan spelstopp.
Zenit var riktigt usla under fjolårets försäsong, men nu verkar man fortfarande gå på ett rus från fjolåret.
2-0 står det nu om jag inte sett fel?

De har iaf en riktigt stark trupp nere i Dubai, och verkar gå runt på alla spelare. Den infon jag kan ge, återstår en match efter dagens mot Persepolis har jag för mig.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 18:48   #816
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Riga nådde iaf upp i fyra mål. Men segt att de inte klarar av att vinna när de har 3-1 och 4-3 i den tredje perioden.

Pengarna tillbaka iaf, och det lönar sig att vara feg ibland.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 11:13   #817
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 255062


Två målfarliga lag utan målvakter. Så kan de här två beskrivas de senaste veckorna.
Avtomobilist är över i sina fem senaste och Traktor i 4/6.
Har mötts tre gånger den här säsongen där två matcher har gått över och en stannat vid fem mål.
Inget av lagen har en realistisk chans att nå slutspelet så jag räknar med en rätt öppen match.

Ogiltigt spel-ID: 255065


En skrällpeng. Men för högt odds på Neftekhimik.
Hemmalaget har sett trötta ut på sistonde och senast föll man i Moskva mot Spartak utan att lyckas få hål på Hasek.
Neftekhimik kan så smått börja förbereda sig för slutspel, men helt säkert är det inte ännu och laget lär vilja ta sina poäng.
Föll senast mot Yugra, men spelade riktigt bra och borde absolut ha fått med sig en poäng. Har varit svagt på bortais under hela säsongen, men mot ett Magnitogorsk som sett omotiverat ut på sistonde så kan det nog räcka trots allt.

Ogiltigt spel-ID: 255067


Jag skrev senast att Severstal inte verkar ha påverkats av det som hänt utanför isen. Men jag får nog ta tillbaka det.
Laget som i mångt och mycket byggt på en stark defensiv och ett fantastiskt målvaktsspel har bytts ut mot ett lag som i princip garanterar ett par mål framåt men släpper in fler.
Kanske spelar det in att laget redan tagit sig till slutspel och inte bryr sig ifall man slutar bland de fyra bästa? Prestationen är trots allt redan gjord.

Salavat går för förstaplatsen i öst, och kommer med sex raka segrar i ryggen. Dessutom har man börjat visa upp ett försvarsspel av högsta klass och jag håller dem som favorit att ta hem titeln senare i år.

Ogiltigt spel-ID: 255068


Känslan är att jag spelar Atlant dag ut och dag in? Men laget är bra, och oddsen oftast för höga.
Man har en uttalad målsättning att sluta topp fyra i väst, man möter ett lag som uttalat inte bryr sig ifall man slutar femma eller åtta i öst.
Sibir skrällde senast mot Lokomotiv, men innan dess hade man fem raka förluster och har redan ställt in sig på slutspelet.
Atlant är en av mina outsiders till åtminstonde en finalplats, och även om man har en tendens att avgöra matcherna först i OT så tycker jag att 1.85 är ett bra odds på hemmaseger.

Ogiltigt spel-ID: 255069


Dinamo spräckte sin svit på elva raka förluster senast genom en seger mot Minsk. Det var såklart bara en tidsfråga innan det skulle ske.
Nu har man chansen att rycka ifrån SKA i kampen om andraplatsen, och trots ett gäng skador så ställer man ett starkt lag på isen. Man har förstärkt bra under Januari och trots alla förluster så har man faktiskt spelat rätt bra.
SKA var tama senast mot Salavat och verkar inte bry sig ett dugg om att hamna topp två i väst.
Eller vad sägs om citat som, "Etta, tvåa eller åtta spelar ingen roll. Vi slutade etta i fjol och åkte ur direkt. Jag väntar bara på slutspelet. /Maksim Sutjinski

Vi längtar redan till Dubai! Hela laget som inte är uttagna till landslagsspel. SKA ska dit på "träningsläger" och visst, det finns säkert en skämtsam underton här. Men det talar ändå sitt tydliga språk, laget är inte lika motiverat och det har märkts i de senaste insatserna.
2.42 tycker jag är för högt. Jag hade nog lagt det runt 2.10 sett till de senaste matcherna.
Har mötts fyra gånger i år, Dinamo har två segrar efter ordinarie och två förluster efter OT/SO
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joacim772 (+2), Savve (+3), Iamthelegion (+2), comprende (+1), Shell Peppe (+1), Halvari (+3), performance (+1)

Senast redigerad av shoreline den 2011-01-25 klockan 19:40.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 13:23   #818
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack!
Ryggar överspelet och Dinamo! BoL!

EDIT

Hoppade med på skrällbudet på Nefthekhimik, 5,60 på betfair!

Senast redigerad av Iamthelegion den 2011-01-25 klockan 13:28.
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 14:25   #819
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Överspelet redan spelat.
Men gillar analysen på Dinamo eller rättare sagt på Ska....RYGG!
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 16:11   #820
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Blev en jävla fart där i slutet av tredje i Avtomobilist-Traktor, och som vanligt behövs det inte speciellt många skott mot Traktor för att göra mål.
3/24 i mål.

Rann iväg lite väl mycket i Magnitogorsk - Neftekhimik tyvärr. Neftekhimik var det bättre laget i de två första perioderna, men gör man inga mål på 28 skott i de två första perioderna, samt bränner två 5-4 lägen och ett 5-3, då förlorar man mot topplagen.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 16:21   #821
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja man vart lite darrig i traktor men det ordnade ju till sig.. Stort Tack! Nu mosar vi på i Dinamo
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 19:00   #822
 
Halvaris avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ryggade rubbet idag -> Stort tack!
Halvari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 19:06   #823
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Försöker hålla mig från att kladda för mycket förutom i min egen dagbok men du måste få två såna här idag:
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 19:22   #824
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 138
Sharp$: 648
Standard

underbart...
joacim772 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 19:35   #825
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Kan bara instämma. Grymt! Spasiba!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td