Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-16, 21:13   #61
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

vet du nåt om varför grozny-cska är släckt hos så många bookies?
funderar på om ht på cska till 2,10 kan vara nåt men är nyfiken till varför så många inte erbjuder spel.
cska har ju inte släppt in mål på de fyra senaste ligamatcherna och ej heller i de två EL matcherna som spelats under den tiden. 6 matcher utan att läckt bakåt är bra. ok jag vet att det knappast har nåt att göra med min fundering på ht, va mest som lite extra info.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 23:58   #62
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Ja, jag tänkte faktiskt komma till det.
Det har ryktats lite lätt om att det skulle vara en läggmatch på G, något som ändå känns helt otroligt.
Att Terek skulle lägga sig frivilligt när ett lag från Moskva, och speciellt arméns lag, CSKA kommer till stan, det finns bara inte.
Det hat som finns mellan Tjetjenien och Moskva är helt enormt, och de supportrar som vågar sig ner till Grozny skyddas av en hel vaktstyrka.

Det här är de största matcherna på säsongen för Terek och jag kan bara inte tro att man säljer sig här.
Det som talar för att det skulle vara en läggmatch är att Terek var inblandat i en misstänkt sådan förra året. (Faktum är att rysk tv valde att visa om matchen "prime time" som underhållning)

Om man ska utgå från att matchen spelas på normala villkor så skulle jag säga att 1X-spelet på Terek är riktigt bra.
CSKA är förvisso i ruskigt bra form, men att komma till Grozny är ingen lek. Speciellt inte när du är från Moskva.
Zenit, Spartak, Rubin, Lokomotiv och Dinamo har alla tappat poäng här under säsongen. Och om Terek spelar för fullt så tar de en pinne här också, det är jag rätt säker på.
Men som sagt, med tanke på det rykte som flyter omkring så får vi se vad jag gör.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 02:23   #63
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

ok, tack för ditt svar, nu hann jag spela en slant på cska ht/ft, hos williamhill till 2,37. bara att hålla tummarna nu när ditt resonemang öppnar mina ögon lite mer. en unit fick det bli.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 03:26   #64
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Ja, jag tänkte faktiskt komma till det.
Det har ryktats lite lätt om att det skulle vara en läggmatch på G, något som ändå känns helt otroligt.
Att Terek skulle lägga sig frivilligt när ett lag från Moskva, och speciellt arméns lag, CSKA kommer till stan, det finns bara inte.
Det hat som finns mellan Tjetjenien och Moskva är helt enormt, och de supportrar som vågar sig ner till Grozny skyddas av en hel vaktstyrka.

Det här är de största matcherna på säsongen för Terek och jag kan bara inte tro att man säljer sig här.
Det som talar för att det skulle vara en läggmatch är att Terek var inblandat i en misstänkt sådan förra året. (Faktum är att rysk tv valde att visa om matchen "prime time" som underhållning)

Om man ska utgå från att matchen spelas på normala villkor så skulle jag säga att 1X-spelet på Terek är riktigt bra.
CSKA är förvisso i ruskigt bra form, men att komma till Grozny är ingen lek. Speciellt inte när du är från Moskva.
Zenit, Spartak, Rubin, Lokomotiv och Dinamo har alla tappat poäng här under säsongen. Och om Terek spelar för fullt så tar de en pinne här också, det är jag rätt säker på.
Men som sagt, med tanke på det rykte som flyter omkring så får vi se vad jag gör.


Hehe....efter dina ord tar jag och testar en liten slant på en rak hemma-etta....7,75....

Politik OCH idrott hör ihop
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 09:56   #65
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

2010-10-17 Krylia Sovetov - Sibir Novosibirsk (Premier Liga)


Datum: 2010-10-17
Tid: 16:30
Sport: Fotboll
Land: Ryssland
Liga: Premier Liga
Match: Krylia Sovetov - Sibir Novosibirsk

Spel: Krylia Sovetov 1
Insats: 4%
Odds: 1.80
Bolag: Bet24

Motivering:
Vi tar en riktig rek i en match som inte lär vara uppgjord.
Två lag som slagits i botten under hela säsongen, skillnaden är nu att Krylia verkar på väg därifrån.
Jag har tyckt att man har haft ett bättre lag än vad tabellen visar, men stora ekonomiska problem har gjort att spelare strejkat och att moralen i laget varit dålig.
Nu har man dock två raka segrar och en ny investerare har betalat ut lönerna för resten av året så nu finns det inte längre några ursäkter.
Efter att Amkar och Alania förlorat (Och Anzhi lär göra det) så är det här en jättemöjlighet för Krylia att rycka i bottenstriden.

Inga nya avbräck finns att rapportera om.

Sibir tog sig sensationellt till cupfinal i våras, vilket ledde till spel i Europa League.
Det blev ganska kostsamt, trots avancemang och seger i hemmamötet mot PSV.
Under den här perioden så tappade man allt i ligaspelet och det la grunden till att man nu är sex poäng från säker mark.
Man har visserligen sprattlat till lite nu på sistonde via en seger borta mot Rostov och ett kryss hemma mot Rubin.
Men de två framgångarna har kommit p.g.a underskattning. Den risken finns inte idag, och jag tror att ett formstarkt Krylia tar den här chansen att klättra upp till lite säkrare mark.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 10:05   #66
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

shoreline kavkaztipster spelade över 2,5 i den matchen för ett tag sedan med insats 8/10 (avg stake 4.5). Dock motiverar han ju aldrig sina spel. Så vi hoppas på 2-1 här

Ps. Lägg gärna in ditt spreadsheet i din profil (https://www.sharps.se/forums/profile.php?do=editprofile)
Snabblänkar -> Kontrollpanel (Redigera alternativ) -> Redigera dina uppgifter (till vänster) -> Sedan skriver du in idnumret/namnet på ditt spreadsheet längst ned på sidan under fältet Spreadsheet, i ditt fall är det 3243
Då hamnar den under ditt användarnamn som vi andra har.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 10:56   #67
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Sådär ja

Det kan nog vara ett rätt vettigt spel det med. Sibir läcker oftast ganska rejält bakåt, dock kan deras målvakt ha helt sjuka dagar där han tar allt, tyvärr för honom så har han seriens sämsta försvar framför sig.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 12:37   #68
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Ja, en behagligare bortamatch har inget lag haft i Grozny den här säsongen, den saken står klar....
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 14:31   #69
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Såg highlights från Terek - CSKA nu, och faktum är att Terek hade minst lika många chanser att göra mål som CSKA.
Tydligen ska en enskild person ha satsat en enorm summa på tvåan, vilket fick alarmklockorna att ringa hos alla spelbolag.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 14:57   #70
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Såg highlights från Terek - CSKA nu, och faktum är att Terek hade minst lika många chanser att göra mål som CSKA.
Tydligen ska en enskild person ha satsat en enorm summa på tvåan, vilket fick alarmklockorna att ringa hos alla spelbolag.



Ryggat Krylya Sovetov Samara 1.95@188bet. Bra start på din dagbok,keep it up
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 17:27   #71
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Bara 1-1 för Krylia. Borde ha vunnit sett till chanserna.
En sak kan man konstatera med den ryska bottenstriden, inget lag tar chansen att rycka när de får den.
Kan vara att tänka på till nästa helg.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 20:21   #72
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Vad tror du om Salafat UFA imorgon?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 20:51   #73
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Blir nog en del mål, det brukar det bli när de spelar.
Torpedo är visserligen rätt snåla bakåt, men har haft rätt kassa målvaktsinsatser på sistonde.
Såg att oddsen på Salavat låg runt 1.75-1.80 och det känns i snålaste laget.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-18, 11:04   #74
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

2010-10-18 Lokomotiv - Metalurg Magnitogorsk (KHL)


Datum: 2010-10-18
Tid: 17:00
Sport: Ishockey
Land: Ryssland
Liga: KHL
Match: Lokomotiv - Metalurg Magnitogorsk

Spel: Över 5.5
Insats: 308.46
Odds: 1.820
Bolag: Unibet

Motivering:
För er som vill spela det här spelet baserat på statistik så har Lokomotiv nåt över fem mål i fem av sina sex senaste matcher. Magnitogorsk har gjort det i fyra.
Tvåan i den västra möter ettan i den östra conferencen.
Två stycken solida lag från målvakt till anfall, där Lokomotivs offensiv egentligen bärs utan lagets tjecker och slovaker.
Pavol Demitra har gjort 16p, backen Rachunek ligger på 15 och trea i den interna poängligan Josef Vasicek på 14.

Kanske är laget lite för beroende av den här femman? Men vad gör det när de kommer till spel kväll efter kväll.
Laget har den fjärde bästa powerplayspelet i ligan med 23.2%
Totalt har det blivit 45 mål på 13 matcher, fjärde bästa målsnittet i ligan.

Magnitogorsk tycker jag är ett jämnare lag med fler än en riktigt bra femma.
Denis Platonov är ligans bästa målskytt hittils med 11 mål och hittar man ett målspel på honom kring 1.80 kan även det vara spelvärt.
På backplats finns bl.a Janne Niskala som är dödlig i spel 5-4, 5-3. 5+7 hittils den här säsongen.

Magnitogorsk har ett aningen sämre PP än Lokomotiv med 21.5%
Laget är dock bättre i spel fem mot fem och har gjort tredje mest mål i ligan den här säsongen med 53 mål på 15 matcher, ett snitt på 3.53, vilket bara Salavat slår.

Tror på en chansrik och öppen match, risken att lagen ska ta ut varandra ser jag som rätt liten & till skillnad från tex. SKA så behöver inte de här två speciellt många chanser för att göra mål.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-18, 11:06   #75
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

I övrigt så var jag lite inne på Spartak Moskva mot Dinamo Riga. 2.20 står oddset i på ettan och känslan är att Dinamos flyt måste ta slut snart.
Fyra raka segrar förvisso, men de har egentligen räddats av Holt/Tellqvist i varje match.
Spartak kommer från två bra insatser mot SKA och CSKA och min förhoppning är att Riga ska vara lite halvslitna till det här mötet efter flera tuffa matcher på sistonde.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td