Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-24, 22:29   #16
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tackar bara jag som läste slarvigt och var inne på min avantar i stället för mina uppgifter tack för ert tålamod
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 07:54   #17
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Japp då var dagens vad lagt. Kan som sagt var aldrig tänka mig att federer förlorar mot söderling var lite sugen på att spela fedrer 2-0 till en 1.50 men det blev seger för fedrer till 1.20 Full insats dvs 5 procent.

Visst 1.20 är väldigt lågt men enda chansen som söderling kan vinna på är om fedrer skulle skada sig.
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 22:13   #18
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jaha då var man klar med sin första månad som mer proffesionell gambler dvs. Många spel, bokföring och mer seriöst spelande rent allmänt.

Hur har det gått då?
Hyfsat får man väl säga Roi på 106.7 över 71 spel.
Vinstprocent på 49.3.
Medelodds 2.28
Omsättning som är lika stor som kassan som jag började månaden med.

Mest nöjd med: Dels att jag har lyckats få rätt tänk dvs se värdet i matcherna, innan när man har spelat har man sett varje enskild match som ett vad som måste vinnas nu har jag ett bredare tänk. Hoppas ni förstår vad jag menar. Tagit fina ryggar. Lyckats bra de gånger som jag har gått in med 3/5 procent av spelkassan. Och avslutningsvis att jag trots en tung början lyckades fortsätta att tro på mig själv och mina ideer.


Mest missnöjd med: Alla dåliga handbollsvad som jag tagit. Ett par utav mina vad som kanske inte var genomtänkta. Att man aldrig kan slå bort tankarna på att man egentligen hade tänkt spela mer på ett spel än vad man gjorde när det går in osv. Det är lätt att vara efterklok men man är inte bättre än vad Spredsheeten visar.

Att jag varit dålig på att komma med egna tankar kring mina spel i forumet skall försöka skärpa mig men tycker kanske inte att man har så mycket att bidra med då alla verkar vara så duktiga här.
Skall även bli bättre på att föra in mina spel i sheeten när de görs.

Har bestämt med för att öppna nya sheets för varje månad, intresant att se hur dagsformen är och hur jämn man är över sitt spel över tid.

Skall också förändra betnivåerna har hitills haft 1,3 eller 5 procent av kassan, men det gör att jag blivit alldeles för rädd för att ta de högre vaden då ett missat innebär att man måste sätta en himla massa småvad.

Skall införa även 2 och 4 procent som nivåer. Skall nog lyfta upp standardbeten till 2 procent.

Mål inför nästa månad:
Hitta minst lika många spel.
Jag vet att det är roi som ger en inkomsten men siktar mot 55 procent satta vad med ett snittodds på 2.
Omsättningen skall ökas.
En roi på 105

Tack för all hjälp man har fått här

Kommentera gärna
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 22:50   #19
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

varför nya sheets per månad? Använde filtret istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 06:43   #20
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Smart hade inte upptäckt denna funktion innan så vi kör på med det påbörjade sheetet.
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:16   #21
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Klart med dagens spel.

Tvärtemot de flesta så tror jag att Färjestad kammar till sig och tar den fjärde raka segern över AIK.

Varför? Gnaget har haft marginalerna på sin sida ett tag så de har samlat ihop till en förlust. Färjestad är i grunden ett mycket bättre lag. Om fast dessutom är borta så är det ju ett +. Alltså Färjestad till 2.20.

Sedan drar vi till med Leksand mot Mora då leksingarna börjar hitta form och slåss för en direktplats till kvalserien. 2.35 hos bet 365
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-01, 15:59   #22
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens spel

Sunderland -Chelsea 2 1.66 3 Procent

Känner så här i efterhand att oddset var kanske lite lågt främst med tanke på Chelseas något dunkla form.

Bournemouth-Swindon 1 1.72 2 Procent

Tog rygg på denna kändes bra.

Hv 71- Linköping x 4.40 1 Procent

Känns som det blir en tätmatch, derbykaraktär med få mål och förhoppningsvis ett kryss.
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-01, 20:34   #23
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knoppen_72 Visa inlägg
Hv 71- Linköping x 4.40 1 Procent

Känns som det blir en tätmatch, derbykaraktär med få mål och förhoppningsvis ett kryss.
Ett oavgjort spel på dessa E4-derbyn kan alltid löna sig i längden, absolut. Dock har du lite fel på en sak i din lilla "analys".

Dessa möten har för vana att alltid bli riktigt målrika av någon anledning, kanske att de vill bjuda publiken på gladhockey? Vad vet jag, men kul är det.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-01, 21:00   #24
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Ett oavgjort spel på dessa E4-derbyn kan alltid löna sig i längden, absolut. Dock har du lite fel på en sak i din lilla "analys".

Dessa möten har för vana att alltid bli riktigt målrika av någon anledning, kanske att de vill bjuda publiken på gladhockey? Vad vet jag, men kul är det.
Jo du hade rätt 7 mål får väl betraktas som mycket mål nuförtiden. nära var det ju men nära skjuiter ingen hare
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 17:33   #25
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens spel

Kiruna -Björklöven 2 2.20 3 procent
Fiorentina- Genoa x 3.20 1 procent
Parlermo- Juventus x 3.25 1 procent
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 19:33   #26
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fortsatt god form Björklöven räknar jag redan som en vinnare i och med 3-0 och äntligen över 110 i Roi fär väl se hur länge det varar. Jobba in ett kryss nu ikväll på italienska också.
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td