Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-28, 23:29   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Allinlovers travtips


Hej!

Jag har tänkt att starta en travdagbok och få upp intresset för havremoppar på detta forum.Ni kan följa mina spel på V75, V65 samt V64. Jag kommer mestadels att spela vinnare och platsspel men även systemspel när jag har tunga ideér att bygga mina system på.

Mitt stora travintresse har pågått sedan barnsben och har bra kunskaper om både kusk, banor och hästarna. Ni får gärna ställa frågor om sporten, spelet och mina tankar.

Jag kommer att finnas här onsdagar (V64), lördagar (V75) samt även när jag har ideér på övriga dagar.

Väl mött!
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 06:42   #2
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 138
Sharp$: 648
Standard

Ska bli spännande att följa, lycka till...
joacim772 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 10:41   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Datum: 2010-12-29
Tid: 11:25
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Yucay Boko -

Spel: Annat
Insats:
Odds:
Bolag:

Motivering:
Här kommer min första travrek då jag startar upp min speldagbok Allinlovers travtips.

Jag spelar idag vinnare i lopp 9 (V65:6) NR. 3 Yucay Boko. Hästen är 5år och har först i år visat vilket ämne detta är. Har tidigare varit "stressig" som 3 och 4 åring men av detta är bara ett minne kvar. Hästen är startsnabb och i senaste loppet dirigerade man busenkelt från start till mål. Dock ska sägas att motståndet var skralt men man landade ändå på en 17-tid med krafter kvar. Idag har man spår 3 vilket bäddar för en snabbstart till ledningen. Att plocka tillägg på Solvallas oval är oftast mkt svårt och om det är en häst som kan 16,5-17 på distansen så måste dem som står 2o efter gå en låg 16-tid i spåren för att vinna vilket jag anser är helt omöjligt. Att Leif Witasp (kusken) skulle åka från Romme (Dalarna) till Stockholm en onsdagkväll som turist har jag mkt svårt att se. Nä detta vinner Yucay plättlätt. Oddset är svårbedömt men jag räknar med 2,5-3ggr pengarna om inte hela Sharps-gänget går Allin som jag.

Spets och slut det är bara att hämta ut!

//Allinlover

Senast redigerad av Allinlover den 2010-12-29 klockan 10:46.
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 11:58   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Hello Mr lover...
"all in" hoppas jag verkligen inte du lockar någon att gå på ett vinnarspel på en häst, eller vilket objekt som helst för den delen.
På en skala 1-5 , vad ligger spelet på?
Galopp risk? Witasp blir skitnödig mitt i loppet? Påkörd av en tomte? Punktering? Sjukdom? "låta hästen gå preparé?"
Well, du förstår min poäng - kusar är kusar..:-)

Men vad anser du vinnarchansen ligga på? Om man jämför tex Järvsöfax på gamla goda tiden när det var drygt 90% att han vann.....

God Jul
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 13:00   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Hello Mr lover...
"all in" hoppas jag verkligen inte du lockar någon att gå på ett vinnarspel på en häst, eller vilket objekt som helst för den delen.
På en skala 1-5 , vad ligger spelet på?
Galopp risk? Witasp blir skitnödig mitt i loppet? Påkörd av en tomte? Punktering? Sjukdom? "låta hästen gå preparé?"
Well, du förstår min poäng - kusar är kusar..:-)

Men vad anser du vinnarchansen ligga på? Om man jämför tex Järvsöfax på gamla goda tiden när det var drygt 90% att han vann.....

God Jul

Hej!

Jag hoppas att alla såg glimten med mitt nick och gå allin. Om inte ber jag om ursäkt. Självklart ska man inte lasta in allt oavsett vad det är för spelobjekt.

På din skala bedömer jag detta som 4 då jag anser att detta är ett mkt bra spelobjekt. Jag kommer bara reka hästar med höga chanser. Outsider och fiduser får ni hitta själva.

Preparé? 20 mil från hemmabanan, knappast
Punktering? Javisst det händer.....
Witasp skitn? Nä bra, lugn och startsnabb kusk

God Fortsättning
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 13:15   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Got it, ska kolla lite närmare start vad den står i..
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 08:10   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Summering av spelet Yucay Boko:

Yucay var inte snabbast från start och fick därför positionen utanför ledaren. Ett tempo som ungefär kallbloden presterar gjorde dock att man borde kunnat betydligt mera än att bli 4 på en 1.18-tid. Även om hästen fick ett tungt lopp borde han presterat betydligt bättre summerar både jag och kusken Leif Witasp.

Återkommer på lördag och V75.
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td