|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Regal redan lirat, dock fick jag inte samma spread som du... Vilka bolag använder du dig av? Kazan imorgon ser intressant ut, blir antagligen en rygg där...
![]() Funderar även på Caja Laboral på onsdag... Har även funderat lite på matcherna Istanbul-Montespashi samt Maccabi-Real Madrid, men kommit fram till att jag antagligen avstår de två sistnämnda matcherna... Caja Laboral blir det dock ev. lir på... |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Olympiakos känns också intressant.... Khimki har förvisso gjort det bra senaste tiden men grekerna borde väl kunna halvkrossa ryssarna på hemmaplan? De är ju starka hemma, krossade ju Partizan i mitten av jan hemma med 81-60...
|
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Citat:
Kazan håller jag högt i den här turneringen och tror dom tar hem allting till slut. Caja Laboral till -4.5 är ett bra spel på onsdag och jag hade tänkt betta 3u på den. |
||
|
|
|
|
|
#95 |
|
Vill Olympiakos så ska dom kunna krossa Khimki med ca 18-20p. Visst Khimki har spelat upp sig lite och har gjort det bra, men återigen är Olympiakos sugna så blir det nog runt 18p...
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Många spel den här veckan, tänk på att jag är iskall just nu så rygga på egen risk.
Redan spelat: Spel nr: 40 Euroleague (Onsdag) Partizan v Barcelona Barcelona -6.5 @ 1.90 4u Spel nr: 41 Eurocup (Idag 17:00) UNICS Kazan v Valencia UNICS Kazan -4.5 @ 1.90 3u Spel nr: 44 Euroleague (Torsdag) Cibona v Caja Laboral Caja Laboral -4.5 @ 1.90 3u Spel nr: 45 Eurocup (Idag) Hapoel Jerusalem v Galatasaray Hapoel -7.5 @ 1.90 3u Spel nr: 46 Euroleague (Onsdag) Olympiakos v BC Khimki Olympiakos -11.5 @ 1.85 3u |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Såg nu att Tompalitos också har Olympiakos
Even better Nu hoppas vi att Kazan vänder trenden i afton
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Spel nr: 47
Eurocup Red Star v Gran Canaria Över 147.5p @ 1.85 4u |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Aj,aj, rövknullad av Kazan. Vi får hoppas på en bättre natt och dag imorgon
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Hade bara Kazan i basketen idag. Men gratz till de två andra liren
Du ser,trendvändning på gång inför imorgon 5u vardera på Olympiakos och Regal. 2u på Laboral. Några lir på Nba:n lär det väl dock bli i natt
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
2-1 idag plus ca 3u.. Nattens basket än så länge, håller nere insatserna då amerikansk basket inte varit bra för mig.......
....än. Spel nr: 48 NCAAB Northwestern v Michigan Northwestern -1.5 @ 1.96 2u Spel nr: 49 NCAAB Wake Forest v Miami Florida Wake Forest -6 @ 1.96 2u |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Citat:
. Yes man måste ju ha något som håller en vaken inatt, så NBA blir det nog
|
||