Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-28, 22:46   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Växjö
Inlägg: 12
Sharp$: 0
Standard

sole_oggi En slant i fickan (Hockey)


sole_oggi En slant i fickan (Hockey)



Info
Är en kille på 21 som gillar all typ av sport men har en extra förkärlek till hockey. Har varit juniorproffs i USA under något år men har nu flyttat hem och lever studentliv. Försöker följa NHL och Elitserien så mycket som möjligt och hoppas få något bra utav det.

Spel
Eftersom hockey är min grej kommer jag att hålla mig till det för det mesta. Framförallt NHL och elitserien. Men bli inte förvånade om någon fotbolls eller bandy rek dyker upp.

Mål
Målet kan inte bli mer tydligt än dagboksnamnet. "En slant i fickan". Har en summa på Bet365 som jag vill bygga på. Men har inga större mål utan vill egentligen bara gå plus. Jag hoppas att det ska fungera bra och att någon kanske till och med ryggar på någon rek.

Statistik
NHL 4/7
Elitserien 1/2

Totalt 5/9
+/- Units: +10,75

Senast redigerad av sole_oggi den 2010-02-03 klockan 09:47.
sole_oggi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 21:06   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Växjö
Inlägg: 12
Sharp$: 0
Standard

NHL 3/2

Rangers @ Los Angeles

Kings har 8-2-0 på de senaste 10 matcherna. Inga nya skador utöver de som dem har dratts med under ett antal veckor. Senast möte man NY Jersey borta och vann turligt med 2-3. Men laget har en lustig förmåga att vinna. Laget ligger nu på 69 poäng 9a i totala NHL. Detta trots att man spela i en division med Sharks, Coytes, Anaheim och Dallas!

Rangers
Vann senast med 1-3 mot Colorado. 3 mål av Gaborik. Colorado hade fler chanser med med 6 forwards borta hade man som tidigare svårt att göra mål. Innan senaste borta matchen hade man 4 raka förluster borta och laget är väldigt ojämna.

Kings är lite bättre i powerplay medans Rangers har bättre siffror i BP. Men ska Kings förlora här vill det till att Gaborik hittar trollspöt i natt igen!

King 2.10 BET365 3 UNITS
--------------------------------------------------------------------------

Senast redigerad av sole_oggi den 2010-02-02 klockan 23:37.
sole_oggi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 21:09   #3
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Lycka till! Spelar inte själv men tror också på WAS.
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-30, 08:51   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Växjö
Inlägg: 12
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Lycka till! Spelar inte själv men tror också på WAS.
Du skulle tryckt in en slant!
sole_oggi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td