Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-18, 03:37   #481
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fishy Visa inlägg
Vad tror du om Golden State W - SKings ?
Lineups klar fördel Golden State men det är svårt att veta hur mycket de kommer spela Curry/Ellis. Över känns väl klokast, lär bli åka av oavsett vilka som är på banan och det är väl bara dåligt skytte som kan fälla ett överspel.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 08:09   #482
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Detta har de kvar, jag har ett sådant Mastercard utfärdat av Neteller och det fungerar klockrent.

Man kan bara handla på kortet om man har innestående saldo på sitt Neteller-konto. Det kostar 40:- för varje uttag man väljer att göra med detta kort i vanlig bankomat, men om man inte vill/orkar betala för dessa så kan man göra kontantuttag i vilken affär som helst och komma runt betalningen. Kanske köper sig en läsk eller snus i samband med detta så får man även nytta av "uttagsavgiften" till egen vinning.

Gillar Neteller mycket mer än exempelvis Moneybookers, smaksak dock.
Säker på det? När jag hade mitt danska VISA så kunde jag inte ta ut cash i affärer etc. Kunde enbart handla med det. Annars fick jag betalla 30 spännoch hämta cash i en uttagsautomat.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 11:56   #483
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maverick Visa inlägg
Säker på det? När jag hade mitt danska VISA så kunde jag inte ta ut cash i affärer etc. Kunde enbart handla med det. Annars fick jag betalla 30 spännoch hämta cash i en uttagsautomat.
Jag har gjort det sådär +100x och det har aldrig varit några problem för mig. Fungerar helt klockrent.

Varje gång. Kan du tänka dig?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 12:02   #484
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Jag har gjort det sådär +100x och det har aldrig varit några problem för mig. Fungerar helt klockrent.

Varje gång. Kan du tänka dig?
Får du ett svenskt Mastercard från Netteller då eller? För det borde inte fungera med utländska nämligen. Möjligt att det slås in som köp och då funkar det ju med kontanter. Mitt problem var att om de slår in kontantuttag så funkade det inte i affärer. T ex Systembolaget.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 12:10   #485
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Kan ni ta denna diskussion i en av forumets Moneybookers / Skrill trådar istället för i Lazlos dagbok.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 12:34   #486
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maverick Visa inlägg
Får du ett svenskt Mastercard från Netteller då eller? För det borde inte fungera med utländska nämligen. Möjligt att det slås in som köp och då funkar det ju med kontanter. Mitt problem var att om de slår in kontantuttag så funkade det inte i affärer. T ex Systembolaget.
Mitt sista i detta ämne. Det är ett utländskt kort jag har tilldelats, som jag kan använda i hela världen.

I affären så handlar jag samtidigt som jag gör ett uttag, då slår de in det som köp + kontantuttag.

Har som sagt aldrig varit några problemas för mig.

FÖRLÅT, SOAP!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 03:07   #487
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Där står det klart att tredje raka B6 spelet torskar vilket innebär att jag drar i handbromsen och min julledighet börjar omgående. Det hade varit en sak om det varit normala B6 spel som förlorats men eftersom samtliga 3 spel haft mycket juice så innebär det att en insats motsvarande närmare sju B6 spel förlorats. Således har också en del tunga B5 spel förlorats.

Ingen är mer besviken än jag själv över hur det gått på senare tid och det är bara beklagligt att jag inte lyckats leverera som tidigare. Hoppas att ingen lidit för mycket pga av det utan att ni, precis som jag själv, har bra med backup från mina tidigare vinster.

Det är ingen direkt katastrof som inträffat även om det kanske låter så, det beror nog på att jag själv är så pass besviken i skrivande stund. Jag ligger trots allt på ca 50% träffprocent för December, en ROI på ca 95 % med ca -50 och hade det inte varit för de tunga spelens missar så hade det ju såklart varit helt annorlunda. Det handlar ju till stor del om att sätta rätt spel med 2-6 systemet och jag har ju lyckats helt otroligt bra med det tidigare så det kanske inte va helt oväntat att man skulle åka på en plump med några missade spel förr eller senare. Det kom nu och det är bara att bita i det sura äpplet och komma igen.

Jag har ändå lyckats öka min rulle med ca 40% på de 4 månaderna jag kört 2-6 systemet och kan man fortsätta prestera på det viset så mer än dubblar man ju kassan varje år vilket är lysande. Att öka rullen med 10% per månad är egentligen mer än vad man kan förvänta sig. Det är ju dock så att dagsformen avgör hur man känner sig vilket gör att jag är besviken nu men man får försöka minnas, se tillbaka och faktiskt inse att man måste vara väldigt nöjd över hur det gått och hur mycket man vunnit.

Jag kommer troligen spela lite över jul och nyår ändå men eftersom det kommer vara fokus på mycket annat så kommer det inte att bli samma mängd spel och det kommer bara att bli spel med lägre insatser (B1-B3) eftersom jag inte kommer kunna jobba som jag normalt gör och då tänker jag inte riskera några tyngre spel heller.

Det ska bli riktigt skönt med jul och nyår för min del på flera olika sätt. Jag ska se till att ladda batterierna och komma tillbaka bättre än någonsin sen när jag drar igång och kör för fullt efter nyår någon gång.

Passar också på att säga God Jul och Gott Nytt År till er allesammans om vi nu inte hörs något mer innan högtiderna kommer och tack för alla fina, värmande och uppmuntrande ord jag fått av er i dagboken. Det har varit mycket blandade reaktioner på min dagbok men jag har inga problem att bara komma ihåg er positiva personer som följt mig. Hoppas att ni fortsätter haka på 2012 och att vi kan ha lika trevligt då. Förhoppningsvis har jag iaf lyckats hjälpa er till att ha råd med en riktigt fin jul för det ska nämligen jag och mina vinster ha med mina nära och kära! Ha det fint och kört hårt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+1), Ching (+3), Soap (+20), KP (+5), fishy (+40), roon (+10), Andreas15 (+10), Valleyo (+2), Shell Peppe (+4), performance (+2), MrGerrard (+5), AndreasB1897 (+5), O12 (+2), mackyyy (+7), Vlad (+10), Grnvit (+5), Galeocerdo cuvier (+10), Zzz (+2), daanieel21 (+5), kingscania (+5), laszlo (+10), messijah (+10), Redbull (+5), hugo (+5), the chef (+9), _Isola_ (+15), psyace (+5), smak (+3)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 06:02   #488
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Man får tacka för denna höst. Ett tips är att fira in det nya året med denna, det skall undertecknad göra.

Med hopp om ett profitabelt 2012 för dig och de dina
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 21:55   #489
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3893

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Underbar slutklang på detta åter Lazlo!

Stort tack för allt och på återseende
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 22:33   #490
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Låter bra. Chilla med familj/släkt/vänner,kolla lite NBA i mellandagarna och sen köra vidare i Januari.

Spelarspecialer på NBA Laz
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 23:08   #491
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Fan vad alla var generösa med $harps, orkar inte hänga runt i skamstocken så varsågod, 10 extra dollarz Lazslo, nu kanske du kan köpa en Sharpskeps till din mor nästa jul. Tack för dina spel, ryggat ett par stycken B5 - B6. God jul!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
soulstrike3 (+1)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 11:10   #492
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 7
Sharp$: 195

slaktarn
Stats: 80 - 53 - 3
ROI: 117.94%
Vinstprocent: 60.15%

Standard

God fortsättning!

Hur gör man för att lägga in statistik för enskilda sporter ovanför själva spreadsheetet?
Där du idag har Hockey, Basket, Tennis, Baseball & Speedway?
lindzkoug är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 11:22   #493
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lindzkoug Visa inlägg
God fortsättning!

Hur gör man för att lägga in statistik för enskilda sporter ovanför själva spreadsheetet?
Där du idag har Hockey, Basket, Tennis, Baseball & Speedway?
Finns en guide här: https://www.sharps.se/forums/spreadsh...er/#post156762
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-02, 18:10   #494
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Tjenare igen allesammans! Har nu firat in nyår på sämsta sätt hittills i mitt unga liv och det lär nog inte kunna bli något sämre nyår i framtiden heller, tyvärr. Så nu är det väl dags att återgå till vardagen igen när man inte har så mycket annat att syssla med den kommande tiden

Kommer smyga igång och spela lite igen, redan inatt troligen och imorgon är det en mängd med hockey i europa där vi säkert ska kunna hitta bra spel. En tidig 21.30 NBA match idag där det finns ett par stora frågetecken för spelare och jag återkommer närmare matchstart om det blir spel där!

Nu kör vi igen guys, hoppas ni hakar på och att vi får ett lyckat år tillsammans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ching (+5), daanieel21 (+5), Andreas15 (+10), Semicolon (+10), Soap (+2)

Senast redigerad av Lazlo den 2012-01-02 klockan 18:11.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-02, 20:19   #495
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Den tidiga matchen blir nog tre spel för min del, börjar så här:

2012-01-02 21:30NBAPhoenix Suns vs Golden State Warriors M.ELLIS (WARRIORS) OVER 21 PTS FT+OT 7.77 1.850


Lee är out och Curry är tveksam (gtd på honom) vilket gör att en hel del poäng saknas för Warriors. Ellis va på begravning nyligen men kan han bara fokusera på basket så ska han kliva över denna linan då mycket kommer hänga på honom i denna matchen.

2012-01-02 21:30NBAPhoenix Suns vs Golden State Warriors A.BIEDRINS (WARRIORS) OVER 9.5 PTS+RBS FT+OT 4.63 1.950


Som sagt, Lee är out vilket bör ge mer utrymme till Biedrins och med denna låga lina ska det kunna gå tycker jag. Han har fått klent med speltid på slutet men nu finns det chans att han får vara ledande in the paint för warriors. För låg för att släppa med Lee out, Warriors måste gå in till Biedrins ibland och returerna ska vara hans ikväll!


Inväntar besked på Curry innan jag firar av ett B3 spel på matchen, spelar han så blir det överspel, spelar han inte så blir det spel på Phoenix ats och beslut om detta kommer troligen tas väldigt nära inpå match eller tidigare om hans status mot förmodan dyker upp tidigt. Återkommer med de sena matcherna när denna tidiga är färdigspelad! BOL
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td