Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-19, 13:04   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: -
Inlägg: 4
Sharp$: 8
Standard

Instinktspelare


Hej, jag spelar mest på magkänsla o rutin. Det är intressantare.

Har spelat på fotboll sen alltid. Statistik o analyser håller inte enligt min mening. Följer man experternas råd så går man bankrutt och det finns inget större kick än att få in skrällarna som andra torskar på.

Det ska vara så lite arbete som möjligt för mycket pengar.

Chansade på en vågad trippel idag

1a på chealse med 1-hc
Valencia vinner
Marseille vinner

Vad tycker ni? Kom själv med andra bud om ni oeniga(annat än att arsenal, barca, milan vinner)
Palomablanca är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 13:11   #2
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Varför tror du ngn vill läsa vad din magkänsla säger ? Det ger väl inte ngn annan på det här forumet ett enda dugg...
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 13:17   #3
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Palomablanca Visa inlägg
Hej, jag spelar mest på magkänsla o rutin. Det är intressantare.

Har spelat på fotboll sen alltid. Statistik o analyser håller inte enligt min mening. Följer man experternas råd så går man bankrutt och det finns inget större kick än att få in skrällarna som andra torskar på.

Det ska vara så lite arbete som möjligt för mycket pengar.

Chansade på en vågad trippel idag

1a på chealse med 1-hc
Valencia vinner
Marseille vinner

Vad tycker ni? Kom själv med andra bud om ni oeniga(annat än att arsenal, barca, milan vinner)
Om du nu är ute efter att få in "skrällarna som andra torskar på", varför spelar du då på en av dagens största favorit (enligt bolagen) Chelsea?

Sedan är jag lite nyfiken när du skriver att du spelar mest på rutin? Skulle du vilja utveckla och specificera detta lite? Du förstår att magkänslan är ett ganska mediokert argument att komma med på ett forum...

Senast redigerad av Redbull den 2011-10-19 klockan 13:19.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 13:19   #4
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: -
Inlägg: 4
Sharp$: 8
Standard

Bläh.. Finns det regler för hur man ska spela och inte spela.
Är det inte vinsten som räknas oavsett hur man kommit fram till resultatet. Tycker du verkligen
att tripplen är safe bara för att jag har med chealse? Är du inte riktigt klok eller?

Var inte bered på att bli påhoppad sådär, ingen tvingar någon till något och allra minst till att läsa mina inlägg.

Senast redigerad av Palomablanca den 2011-10-19 klockan 13:39.
Palomablanca är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 13:21   #5
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Valencia är väl inga favoriter, och Marseille förstår jag inte varför de är sådana favoriter som de är.

Till saken: Tror folk söker sig till detta forumet för att inte spela efter magkänsla
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 13:46   #6
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: -
Inlägg: 4
Sharp$: 8
Standard

Jepp det kan jag förstå. Men alla måste väl inte tippa efter samma principer. Det finns hundratals andra inlägg om analyser och tips för er och som ni kan förkovra er i. Men INGET för oss instinkts spelare som det garanterat finns multum av där ute. Och även om det råkar vara så att jag torskar till höger o vänster så räcker det med att jag vinner var femte gång för att gå +-

Tipsresultatet talks bullshit walks..

Senast redigerad av Palomablanca den 2011-10-19 klockan 14:06.
Palomablanca är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 13:56   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Det finns inga krav på att speldagböcker måste vara uppbyggda på spel gjorda av genomarbetade analyser. Det finns däremot krav på hur en speldagbok ska vara uppbyggd och denna uppfyller ej dessa krav.

https://www.sharps.se/forums/speldagb...na-speldagbok/

Det finns också regler emot OT, så jag nämner det redan nu innan tråden spårar ur mer än den redan gjort.

Denna tråd papperskorgas om en timme om Reglerna för hur en dagbok skall se ut inte uppfylls. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 14:19   #8
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: -
Inlägg: 4
Sharp$: 8
Standard

Behövs inte. Jag tar bort min profil.
Palomablanca är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 14:29   #9
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Jag menade verkligen inte att vara otrevlig, jag bara säger att folk söker sig till forum som denna för att se analyser och rekar som kan backas upp av fakta, statistik och logik. Det är inte ofta någon väljer en rek som går på magkänsla än en kille som nötat siffrorna och kommit fram till ett annat.

Förstår du vad jag menar?

Jag förstår inte riktigt vad du säger när du säger att det finns massa instinktsspelare som vill ha annat. Varför kan inte de satsa efter analyser och åsikter på detta forum?
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 14:43   #10
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Jahopp, så du viker ner dig för att några stycken ifrågasätter ditt spelande?
Lycka till hur du än gör.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 14:49   #11
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 77
Sharp$: 389
Standard

Klart du ska ha kvar dagboken. Skriv hur du tänker inför matcherna, visa upp resultat i form av ett spreadsheet så kommer iaf jag följa. Intressant att se om magkänslan kan vinna över spelbolagen! Tvivlar förbannat starkt iofs men ändå
Steinstein är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 14:53   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Stängd på TS begäran. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td