Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

Wirre 2012-02-19 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 170904)
Tack gott folk :)

Att sätta fyra resultatspel i rad känns overkligt, sånt händer inte haha!

Du har just bevisat att sånt händer :D

Vilken blir nästa match? :moneybag:

djungelhjul 2012-02-19 23:44

Citat:

Ursprungligen postat av Wirre (Inlägg 170910)
Du har just bevisat att sånt händer :D

Vilken blir nästa match? :moneybag:

Vi får se, det blir inte i morgon i alla fall. Har kollat och det fanns inget som talade till mig :)

djungelhjul 2012-02-20 06:53

Inget jobb idag, ändå uppe med tuppen :)

Hoppas magen är i fas snart maijadona så det kan bli en tennismatch.

fireas 2012-02-20 07:35

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 170935)
Inget jobb idag, ändå uppe med tuppen :)

Hoppas magen är i fas snart maijadona så det kan bli en tennismatch.

God morgon:) Dubai-tennisen börjar snart:):)

djungelhjul 2012-02-20 07:46

Citat:

Ursprungligen postat av fireas (Inlägg 170939)
God morgon:) Dubai-tennisen börjar snart:):)

Ja, har du nåt kul i godispåsen? :)

Godmorgon själv :)

djungelhjul 2012-02-20 07:47

Ryggar Isner som vinnare i Memphis från annat håll. Kan inte överdrivet mkt tennis längre (var betydligt mer insatt för ett par år sedan). Men Isner lär fått en bra lottning och bör ha fin chans att plocka hem turneringen.

Ogiltigt spel-ID: 805280

djungelhjul 2012-02-20 07:53

Provar dessa två tennisdamer idag då det är dåligt med fotboll.

2u var på Medina Garrigues (2.75@bwin) och Cetkovska (3.00@unibet).

Som sagt, ryggar bara tennisspel så dessa är inte mina egna picks.

fireas 2012-02-20 08:14

Jag ville trada idag men betfair är nere till 9:45 Svensk tid...

Får köra mina live-spel istället.

Men jag kommer nog spela detta pre-game:

Kirilenko - Nicu... - Går nog i 3 set. Båda spelar bra och Nicu.. var en pina för spelarna i Frankrike tror jag det var, inte säker. Men förra turneringen. Dessa har möts två ggr tidigare - samtliga gått över 3 set. (ö22.5 @ 1.9)

Barthel är en mycket kompetent spelare som tyvärr fortf får kvala in sig i turneringar (ja för henne, för oss är det bra :moneybag:)
Hon hade svårt mot Jovanovic igår men har haft mycket bra resultat i 2012.
Hon möter en bra serve i Martic men Matric har bara nått en andra runda som bäst (jämför Barthel som redan vunnit en titel i Hobart och som bara förlorat mot Azarenka och Wickmayer).

2-0 @ 2.1 tar jag

Maijadona 2012-02-20 11:43

Bra jobbat igår allihopa! Skönt med en grön vecka igen! Jag är fortfarande ursjuk ( dålig tajming att bli dålig när man ändå är ledig:idiot:)
Veckosammanfattning när jag pignar till.

11 rätt på Etipset är inte fyskam, Och hade n hört mitt och djungelhjuls snack inför kupongen så var 13 rätt verkligen nära.

Några som är sugna på att köra även på morgondagens Etips?

Jag är även sugen på att dra ihop ett storre sytstem till dubbeljackpotten på lördag. 200-250 per pers. Tycker ni det låter bra?

Jensw 2012-02-20 11:54

Jag är gärna med lördag!

djungelhjul 2012-02-20 11:57

Kan vara med i morgon så får vi se till helgen...är nog upptagen med att ha ångest för att börja jobba igen då...

Akabodil 2012-02-20 11:57

Jag kan haka båda gångerna! :)

djungelhjul 2012-02-20 12:02

Idag kommer det inget resultatspel, vill suga på karamellen lite till :)

Har spanat in ett senare i veckan men det tar vi då.

Maijadona 2012-02-20 12:09

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 170971)
Kan vara med i morgon så får vi se till helgen...är nog upptagen med att ha ångest för att börja jobba igen då...

Sätter vi 13 på lördag behöver du inte börja jobba på måndag :cheers:

djungelhjul 2012-02-20 12:22

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 170976)
Sätter vi 13 på lördag behöver du inte börja jobba på måndag :cheers:

:drunk:

Oscar 2012-02-20 12:25

Jag är gärna med imorgon, och eventuellt på lördag med!

Pejsson 2012-02-20 12:34

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 170969)
Bra jobbat igår allihopa! Skönt med en grön vecka igen! Jag är fortfarande ursjuk ( dålig tajming att bli dålig när man ändå är ledig:idiot:)
Veckosammanfattning när jag pignar till.

11 rätt på Etipset är inte fyskam, Och hade n hört mitt och djungelhjuls snack inför kupongen så var 13 rätt verkligen nära.

Några som är sugna på att köra även på morgondagens Etips?

Jag är även sugen på att dra ihop ett storre sytstem till dubbeljackpotten på lördag. 200-250 per pers. Tycker ni det låter bra?

Jag hänger på.

En hundring igen?

SPADERMAN 2012-02-20 12:52

Jag är på. Du har min mail från söndagens bolag. Bra tippat, gillade upplägget :)

fireas 2012-02-20 13:31

Alltid på :)

Samma bolag eller?

Pistablo 2012-02-20 13:40

Lite OT men ni har ju stenkoll på allt.

Har idag konto på bet365 och svenska spel men tänkte nu dra igång ett nytt.
Vad rekommenderar panelen?, gärna med bra bonus och vettig android app.

djungelhjul 2012-02-20 14:00

Androidappar har så vitt jag vet bara unibet och bwin och av de två är det givet unibet som det bästa bolaget.

Jinx 2012-02-20 14:16

Citat:

Ursprungligen postat av Pistablo (Inlägg 171000)
Lite OT men ni har ju stenkoll på allt.

Har idag konto på bet365 och svenska spel men tänkte nu dra igång ett nytt.
Vad rekommenderar panelen?, gärna med bra bonus och vettig android app.

Följ listan här http://www.betsmart.se/bonus.html. Önskar jag också bara haft konton på två ställen, då hade man ju haft big dollars att casha in i bonusar :innocent:. En av de sjysstare bonusarna tycker jag bet24 står för. Lågt omsättningskrav (4 ggr bonussumman). Sidan är inget vidare dock men de kör sk "dynamite-odds" på utvalda matcher varje helg som innebär 100% utbetalningsprocent i oddsen.

djungelhjul 2012-02-20 14:48

Det blir resultatspel idag, mest för att få det ur vägen som man kan gå vidare :)

Aue har gjort 8 mål på 9 hemmamatchen medan Braunschweig har gjort 11 mål på 10 bortamatcher. Lagen snittar alltså ett mål i snitt och då blir det att köra på 1-1 till 7.00 hos betsafe. Mötet i höstas slutade för övrigt också 1-1.

Jinx 2012-02-20 14:55

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 171019)
Det blir resultatspel idag, mest för att få det ur vägen som man kan gå vidare :)

Aue har gjort 8 mål på 9 hemmamatchen medan Braunschweig har gjort 11 mål på 10 bortamatcher. Lagen snittar alltså ett mål i snitt och då blir det att köra på 1-1 till 7.00 hos betsafe. Mötet i höstas slutade för övrigt också 1-1.

Denna har jag inte råd att inte rygga :lol:

BOL!

Maijadona 2012-02-20 14:56

morgon blir det en hundring igen, De som var med igår kan bara sätta in 100spänn på samma bolag, behövs inga inbjudningar då. Om det är någon ny som vill haka på är det bara att pma mig.

Ja oj vad man önskar att man bara hade haft 2 konton. Och börjat jobba igenom bonusar igen hade vart rena julafton:KO:

Android mappar kan jag dock inget om. Men bolag som jag gillar är Betsafe ( bra odds) och Expekt ( många bra tävlingar) Dock så bär det emot att säga Expekt och ge dem ens den minsta lilla reklam efter att jag fortfarande känner mig lurad på runt 4000 dollar för en gammal pokerdeal:rant:

Nu ska jag sätta mig och föra in alla helgens f¨rlorade parlays i sheetet, roligare kan man ha även om jag har för mig att jag kan hitta åtminstone någon vinst där i helgen :-)
Börjar bli dags för en STOR vinst där nu!

Pejsson 2012-02-20 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 171022)
morgon blir det en hundring igen, De som var med igår kan bara sätta in 100spänn på samma bolag, behövs inga inbjudningar då. Om det är någon ny som vill haka på är det bara att pma mig.

Ja oj vad man önskar att man bara hade haft 2 konton. Och börjat jobba igenom bonusar igen hade vart rena julafton:KO:

Android mappar kan jag dock inget om. Men bolag som jag gillar är Betsafe ( bra odds) och Expekt ( många bra tävlingar) Dock så bär det emot att säga Expekt och ge dem ens den minsta lilla reklam efter att jag fortfarande känner mig lurad på runt 4000 dollar för en gammal pokerdeal:rant:

Nu ska jag sätta mig och föra in alla helgens f¨rlorade parlays i sheetet, roligare kan man ha även om jag har för mig att jag kan hitta åtminstone någon vinst där i helgen :-)
Börjar bli dags för en STOR vinst där nu!

Går det inte att öppna nya konton i frugans namn?

Jinx 2012-02-20 15:13

Rent statistiskt är det dags för en riktigt stor parlayvinst för dig nu Maijadona! Bara jobba på.

Mina favoritbolag för spel är:
- Bet365 (bra odds och bästa sidan)
- Pinnen (i princip alltid bäst odds)
- William Hill (ofta oddshögst och helt ok sida)
- Victor Chandler (ofta höga odds och snygg sida)
- Betsafe (snygg sida, mycket gratisgrejer och en del utstick då och då)
- 188Bet (bra odds på asiater och riktigt snygg sida)
- Gamebookers (bra parlay- och NHL-sida med upphottade odds på parlayer)

Bästa bonusbolag:
- Bet365
- Unibet
- Betsson
- Bet24
- bwin
- Sportingbet
- Ladbrokes

djungelhjul 2012-02-20 15:19

Maijadona - vad är en androidmapp? :evilgrin39:

Maijadona 2012-02-20 15:23

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 171028)

Visar väl bara hur mycket jag kan om sådana tekniska grejer:innocent:

djungelhjul 2012-02-20 15:24

Jaha, då blev man bortputtad från datorn...där ska någon tydligen se på Pax jordiska äventyr :)

Tur att man har lur...

Maijadona 2012-02-20 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 171023)
Går det inte att öppna nya konton i frugans namn?

Du anar inte hur mycket jag har masat på henne om det:gun_bandana:Dock så är hon bestämd i den åsikten att hon inte gillar spel..bestämd i alla andra åsikter också för den delen :lol:

Jinx 2012-02-20 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 171028)

HAHAHAHA!! hade jag haft mer sharps på mitt konto hade jag gett dig 50 för denna djungelhjul.

Maijadona 2012-02-20 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 171041)
HAHAHAHA!! hade jag haft mer sharps på mitt konto hade jag gett dig 50 för denna djungelhjul.

Stöd inte hans förtryck av de svagsinta:no:

Pejsson 2012-02-20 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 171032)
Du anar inte hur mycket jag har masat på henne om det:gun_bandana:Dock så är hon bestämd i den åsikten att hon inte gillar spel..bestämd i alla andra åsikter också för den delen :lol:

Stackare, då är det inte så lätt.

Btw, flyttar ni pengar mellan kontona (isåfall vad är bäst/enklast/snabbast/billigast) eller har ni pengar sittande på alla kontona?

Jinx 2012-02-20 16:15

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 171046)

Btw, flyttar ni pengar mellan kontona (isåfall vad är bäst/enklast/snabbast/billigast) eller har ni pengar sittande på alla kontona?

Har pengar på alla konton (ca 30 st :lol:) och flyttar runt via moneybookers när det behövs. insättningar/uttag via MB går oftast på nån minut och kostar inget.

djungelhjul 2012-02-20 16:16

Nantes liras till 1.95 hos expekt.

Hade hoppats på att oddset skulle gå upp men nu verkar det gå nedåt i stället på många bolag så den liras nu.

Nantes har tre raka segrar hemma och kommer utan skador i truppen. Metz är i dåligt slag och har folk borta. Bör kunna bli en hemmaseger.

Maijadona 2012-02-20 16:21

Antal spel: 40 Insats: 16950 Vinstprocent: 34.21%
Vinster: 13 Vunnet: +12680.9 Medelodds: 16.51
Förluster: 25 Förlorat: -8100 Medelinsats: 423.75
Push: 2 Netto: +4580.9 Medelvinst: +114.52
Levande spel: 0 ROI: 127.03%

Så skönt med en grön vecka!

Bara 40 spel den här veckan, kändes som mycket fler.

9 av veckans spel var live och även där blev det grönt.

Vinstprocenten är dock fortfarande för låg skulle vilja komma över 40% nästa vecka.

Veckans hjältar var utan tvivel Leeds som avgjorde i 99 minuten! Och självklart Ranelid i melodifestivalen

veckans svkare var detJordanska laget som troligtvis gjorde "årets" sämsta match, dock har jag sagt åt mig själv att inte spela på sånt jag inte vet något om.

veckans sämsta spel måste varit Fiorentina. trodde starkt på dem men de slutade med 0-3 i baken

Många bra spel den här veckan men vill nog lyfta fram Stoke som det bästa. vid 0-0 och lika många på plan gav de ett tag 2.4 på liven , Där borde man tryckt!

Veckans kalkon blir dommaren i Parma- Juvematchen som inte dömde straff till lille Gio och samtidigt sabbade både bombenbolaget och en skön singel

Stor eloge till Tips-Sm laget jag är med i som ligger på 57 plats av 3500 lag, Gäller att hålla i det här och öka en liten smula!

ingen kan väl heller undgått djungelhjuls resultatspel den här veckan! Fortsätt så stänger snart "bolagen" den här dagboken!:drunk:

Ps kul att det varit så stort inntresse för bolagsspelen. Tack för förtroendet, det värmer!

Ett stort tack till min mamma som hittade lyckosköldpaddans huvud!:clap:

Maijadona 2012-02-20 16:24

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 171046)

Till skillnad från Jinx är jag gul på flera konton. Och de flesta saknar jag inte ett dugg:smoke:
Men annars har jagpengar på de bolag jag gillar att spela på. Mb är för krångligt för mig, suger på engelska så jag fattar inte hur man ska göra :skamsen:

Tänkte egentligen att jag kunde öppnat konto i syrrans namn , men det var visst någon orm som han före.......

djungelhjul 2012-02-20 16:25

Vill också tacka Maijadonas mamma som fick mig att se Pestens Tid för första gången igår :)

anth 2012-02-20 16:26

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 171048)
Nantes liras till 1.95 hos expekt.

Hade hoppats på att oddset skulle gå upp men nu verkar det gå nedåt i stället på många bolag så den liras nu.

Nantes har tre raka segrar hemma och kommer utan skador i truppen. Metz är i dåligt slag och har folk borta. Bör kunna bli en hemmaseger.

Tänkte gå in i tråden och skriva om den men istället så väljer mitt nät att gå ner så att jag missar att både skriva om den samt missar att spela den till 1.95 som den även var i på bet365.

När nätet kommer tillbaks så står den i 1.83. Suck... Hoppas detta inte sätter standarden för dagens tur.

Men heja Nantes ändå!