![]() |
|
Citat:
|
Eu bolag ser riktigt skoj ut . Bra jobbat Jensw!
:claps: |
Citat:
Känns riktigt bra måste jag säga.. Kom igen jens, skriv i tråden så jag kan ge dig lite sharps:):clap: |
Kom precis in efter snöskottningen och ser att Lillehammer gjorde sitt jobb ändå (såg tveksamt ut ett tag!) Synd på ditt hcp-spel där Maija :sad44:
|
Straff coventry:sad44:
|
Testar en lite livepeng på Lyon AH-1 till 2.60 (0-0). Tror man plockar hem detta och förhoppningsvis med 2.
|
Livar också 0-0 i Birmingham-Hull. Kändes målsnålt innan match och det verkar knappt varit några avslut så jag kör på det. 3.40 blev oddset.
|
Kör också på 1X för She W mot Stevenage (0-1). Sheffield riktigt starka hemma och verkar ha haft en held del spelövertag. 2.25.
|
Lyon rak uppe i 2.00 nu. 15-0 i totala avslut enligt bet365.
|
Och där kom 1-0!!!
|
Lyon leder hörnstatistiken med 6-1 och ger 2.00 på -5.5 i hörnor. Tror man skapar fler hörnor än cyprioterna sista tjugo.
|
Fan Milwall....
|
2 vinster, 1 push och 2 förluster på livespelen. Lite pluss då 0-0 i Birmingham-Hull var till ett behagligt odds.
Nya tag i fonden Maijadona!! |
aj aj aj , oväntade resultat .... sedan missar jag topptipset med en match:(
|
Ojoj vilken omgång gick verkligen inte våran väg!
Fast vi gick ju för hög ute idag och när båda spikarna missar är vi körda! Men det är mycket nöje för 100kr måste jag säga:-) |
Citat:
Hojta till när du är på gång :cheers: |
Citat:
Coventry fick 2 straffar igår. inte lätt att få in spelen då.:whistling: |
Citat:
Det är kul när det väl är dags! Igår blev det mycket krångel med folk som mailade att de skulle vara med och fick inbjudan / satt på kölista och sen när de väl fick platsen va det ingen som svarade. Men det brukar komma igång efter några omgångar! |
Vad tror ni om dagens Champions League?
Zenit-Benfica 17.45 Milan-Arsenal 20:45 Zenit-Benfica , Båda lagen gör mål till 2.10 på bet365 just nu känns bra, men tänkte undersöka vidare. |
Citat:
|
Citat:
Bjud in mig om jag får plats! |
Maijadona - idag blir det ingen parley, det blir en singel i vår fond!
Milan-Arsenal över 2.5 mål till 2.00. Milan spelar hemma och måste framåt. Arsenal har bara ett läge i sitt spel och det är framåt. Dessutom är man sylvassa på kontringar. Lirar den själv till 2.10 på bet365. |
Citat:
Javi Garcia Benfica missar matchen pga skada. Och i Zenit saknas defenitivt Danny och Criscito och kanske malafeev. Tunga avbräck för Zenit det. |
Citat:
Vinner Milan idag? Förra året åkte dem ju på spö mot Spurs i ett liknande möte. Hur känsliga är Milan för snabba kontringar? |
Citat:
Ska kolla lite men jag tror på Milan idag. |
Dagens spel
Milan0.0,-0.5 @ 1.825 500,00 kr Singel 15/02/2012 10:18:44 500,00 0,00 Tror på dig där tompa. Milan är stakare. dock är 0-0 inget dåligt resultat för någon så jag kör -0.25 Parma @ 5.25 500,00 kr Singel 15/02/2012 10:18:44 500,00 0,00 Om den här matchen skrev jag en lång rek om när matchen skulle spelats för någon månad sedan. Bläddra bak några 100 sidor så får ni se ;) |
Citat:
|
Det har varit ordentliga svängdörrar när Genoa spelat fotboll på slutet och när man idag besöker Bergamo tror jag det går över igen.
Över 2.5 till 2.02 hos expekt. |
Slutligen lirar jag 0-0 i Parma-Juventus. Ingen riktig motivering, det bara känns tråkigt... :) 9.00@ladbrokes.
|
Zenit - Benfica känns väl som en 0-0 match, lite fördel Benfica?
Zenit har spelat 0-0 i 2 av sina 4 senaste hemma matcher, man är matchotränade och 0-0 är inte ett dåligt resultat för endera laget. Kanske blir en liten slant på Benfica DnB, dem har faktiskt sett riktigt bra ut på slutet och gjort en hel del mål! Jo, det blir det. 2.16 på Pinnen DnB, helt OK. Benfica har vunnit 11 matcher i rad. |
Citat:
Oddshögsta: 2.62 @ William Hill (0-0 i HT) |
Citat:
Det är bara -12 grader, visst kallt och omotiverande att spela kanske men detta är proffs och Zenit har som sagt varit som ett lag Bendtners i avsluten, ser inte dem göra mål men däremot Benfica med sin spetskompetens känns mycket bättre. Men det är ju bara min uppfattning :) |
Några som är sugna på att gäöra ett bombenbolag idag? 500 000 extra i potten.
:cheers: |
jag är på om det inte blir för dyrt!
=) Dock vill jag helst inte administrera det |
Jag gissar att de inte håller Benfica-klass i Uzbekistan hahaha. Jo, skulle jag spela nåt av lagen skulle det bli Benfica.
EDIT: Blir en liten slant på HT/FT: X/2 också. Har jag tur går båda in hehe. 6.5 @ Bet365 |
Citat:
|
Dagens bank enligt mig. Marseille i strålande form emot ett division 4 lag som gick vidare på övertid emot ett icke cupsatsande Ajaccio (en bedrift såklart) men ikväll tar det stopp!
När Bourg mötte Lyon i den andra cupen blev det tvärstopp; 0-5 hemma emot ett Lyon som var i sämre slag än vad Marseille är i nu. Marseille är som sagt i flygande form; man har inte förlorat sedan förlusten i CL hemma emot Olympiakos i November, (när man redan var klara och Olympiakos var tvungna att vinna) det är alltså 12 matcher i rad varav 9 (+ en oavgjord i cupen som blev vinst på övertid) har vunnits på ordinarie speltid och 5 har vunnits med handikappet, detta alltså emot kvalificerat motstånd. Nu möter man ett div. 4 gäng och Deschamps vill hålla den goda atmosfären kring laget uppe inför mötet med Inter nästa vecka och har plockat ut en riktigt bra trupp: Mål: Bracigliano, Mandanda Backar: Azpilicueta, Fanni, Diawara, N'Koulou, Morel, Sabo, Traoré Mittfält: Diarra, Kabore, Cheyrou, Valbuena, Amalfitano Anfallare: Remy, Brandao, J. Ayew, Gadi Spännande för detta spel är också att Marseille spelar hemma, denna match skulle egentligen spelats borta men eftersom "alla" vet utgången av matchen och bortalaget inte kunde få sin plan iordning så spelas den på Marseilles hemmaarena. Marseille vinner denna med minst 2 mål 6,5 dagar av 7 i veckan! Höga insatser. Finns även ett väldigt intressant spel; som jag sa så åkte Bourg på rådäng av Lyon, jag tror på liknande idag och multipel score 4-0, 5-0 eller 6-0 till Marseille ger 5.75! @ bwin, bra odds, små insatser på det. |
Citat:
|
Citat:
|
Finns det någon turnering i världen där skrällar kommer så är det väl franska cupen. Ta det lugnt med insatserna pojkar :whistling:
|
|
|