![]() |
|
Citat:
Det är denna omgång det avgörs om vi kommer att vara med i toppen eller ej ! |
Jag är utelåst från mitt hus!!! Om en timme kan jag komma in...
|
Sluta prata om det killar. Ryser bara jag tänker på det:)
Satt in pengar i bomben nu..:) 2 precisa missar (bomben och eu-tipset--stryktipset också för den delen) EDIT: Citat:
|
Citat:
|
Du kan bjuda in mig till Bomben Maijadona!! Du har adressen sen tidigare.
|
Citat:
|
Förresten, vill ni lira reducerat med vilkor på Bomben också??? I så fall är BombenVX ett ganska bra program.
Hur vill ni lägga upp EU idag? Vilkor igen eller matematiskt traditionellt system? |
Citat:
Själv tror jag inte det blir något resultatspel idag. Men man vet aldrig, jag ändrade ju mig igår... |
Vil vara med. Pmat Maijadona!
|
Citat:
Hur vi gör med bomben får vi klura på lite. Mycket beror på om King och/eller Zigic spelar idag. Någon som sitter med bra info? Ringer dig sedan djungel, har du föresten redan blivit insläppt? Edit: Försoker svara på alla pm. Men man fåar bara skriva 6 stycken inom 15 minuter.:holms: Beror kanske på att man inte ska skicka en massa spam, Riktigt skoj att så många verkar vara nyfikna på bolagsspelen. :thumbup: Börjar känna en del press:yes: |
Japp, jag är inne :)
Ett litet tips...Carballo som dömer Napoli-Chelsea idag viftar riktigt mkt med korten: http://www.soccerway.com/referees/ca...arballo/45077/ Unibet har över 50.5 varningspoäng (gult=10p, rött=25p) till 2.35. Har inte bestämt mig själv men ni kanske vågar :) |
Mot bakgrund av att vi har en riktigt osthyvlare till domare idag väljer jag i stället att lira att...
...Luiz tar gult/rött till 3.00. ...Ivanovic tar gult/rött till 3.50. 1 u på var! |
Citat:
Blir rygg där :cheers: |
Vilken sida tycker tycker ni uppdaterar laguppställningarna i England snabbast, Jag har använt mig av skysport en del men det brukar hoppa över "uppställningarna" på veckomatcherna. Bra tips är lika med hittelöns sharps:cheers:
|
Citat:
|
|
Citat:
|
2 gånger Ramos i CSKA-Real:
Ramos får gult eller rött - 3.00 Ramos gör mål med huvudet - 10.00 båda unibet |
Attans, två mål av Bologna i första men inget av Di Vaio...
Maijadona, ska vi ta diskussionen på Facebook??? Det är barnläggning så det krävs tystnad :) |
Vad är viktigast egentligen? Men okey då, för den här gången.:)
|
Ramos synar gult :)
|
Kliv in i matchen då Maijadona :)
|
Real tappar med 10 sekunder kvar, not my day I guess.
Edit dock mycket kul att Wernblom får göra mål i debuten!! |
Citat:
|
Njae inte direkt, har inte varit jätte aktiv senaste dagarna.
Tror att Napoli tar det ikväll dock, men det är bara en känsla. |
Jag har en känsla av att det kommer låsa sig för chelsea.
La en liten peng på "Endast Napoli gör mål" till 3.50.. |
Bra snus han har bakat, wernbloom! :whistling:
|
en som ännu inte betalat i eutipset och en som inte betalat i bomben bolaget.
20:20 är deadline;) |
Jag kan vara med om du vill.. insättning på 1 min!
edit eu då jag redan är med i bomben |
Sorry jensw. såg inte ditt mess och nu är det redan inlämnat....
|
Citat:
Var inte jättesugen eftersom omgången ser så lätt ut tänkte mest ställa upp så ni slapp minska systemet. (hatar själv när man måste göra det) Hoppas ni sätter den nu! |
Citat:
|
Vårt EU:
1. Nap-Che 1 2. Bar - Bir 12 3. Bla-WH 12 4. Mil-Mid 1X2 5. Cha-Roc 1X2 6. MK-Bur 1X 7. Scu-Wal 1X 8. Swi-Shr 1 9. Bas-BM 1X2 10. Mar-Int 1 11. MaC-Por 1X 12. Sie-Cat 1X 13. Hul-Bri 1X U-tecken på Birmingham, Charlton, MK Dons, Bayern, City, Siena och Hull där mist 4/7 måste sitta. Liverättning: http://liverattning.se/1x2/2012-02-2...s%20Tisdagsmys Topptips: 1. Nap-Che 1 2. Bar - Bir 2 3. Bla-WH 12 4. Mil-Mid 1 5. Cha-Roc 1X2 6. MK-Bur 1 7. Scu-Wal 1 8. Swi-Shr 1 |
Våra bomber (ett uttryck kännt från systrarna Graafs storhetstid):
Napoli-Chelsea 2,3,4 - 0,1 Barnsley-Birmingham 0,1 - 1,2,3,4 Millwall-Boro 0,1,2,3,4 - 1,2,3,4,5 Napoli-Chelsea 1,2 - 0 Barnsley-Birmingham 0 - 2,3 Millwall-Boro 0,1 - 0,1 |
Känner mig grymt säker på en dubbel med Napoli och Birmingham idag!King tillbaka hos blåingarna och tror att det blir lekstuga;-)
|
Jag slänger in 2.45 på Blackpool i sista stund. Tror man vinner här!
|
Citat:
Andra lappen är 5 kr med villkoret att det inte får bli x i match 3. Nu jobbar vi in den här! |
Är det inte också att det inte får bli X i match 1?
Kollade på spelet nyss och det står "reducering X" på match 1 och 2. |
Citat:
|
Citat:
Någon som sitter med en bra stream? |
|
|