![]() |
|
Citat:
Jag hoppas på en bländade fotbollsmatch med bra tempo och mycket chanser! Tippar 3-1 till Utd. |
Citat:
Wesslau må vara DIFs stabilaste spelare men jag tror AIKs offensiv kommer mangla på och kompensera för osäkerheten i deras egna kasse. |
Citat:
|
Någon som vet vad "Matchodds" innebär på bet365?
Innebär det vilket lag som går vinnande ur matchen? Tex om det blir lika efter fulltid kan laget vinna på övertid alt straffar, eftersom att oddset är lägre än normalt + att man ej kan spela på oavgjort? |
prövar en norsking 2012-02-16, 17:06#24436748 Spel 75
Storhamar - Manglerud Sta...1.251X2 Storhamar Rosenborg - Lillehammer1.451X2 Lillehammer Frisk-Asker - Stjernen1.551X2 StjernenMultispillInnsats 300.00 SEKMulig gevinst843.00 SEK två av matcherna har pejsson spelat så de känns i alla fall bra:) Matchodds brukar betyda att vid oavgjort så blir spelet annulerat. Utom i NHL där övertid och straffar också räknas in i spelet. |
Citat:
Alla europeiska ligor rättas efter full tid. |
Citat:
Fick +0 till 2.40 förut nämligen :innocent: |
Citat:
|
säker på att det inte är +0.0?
Då är det samma sak som rak vilket jag tror du spelat |
Det verkar svårt att få bekräftat huruvida Lundström står för AIK eller ej. Ser ut att bli ett sent beslut från Melins sida.
Citat:
|
Citat:
http://stats.swehockey.se/gameonline/65463/LineUp <-- nu är det bekräftat också! |
Updaterat min rek med skadeinfo.
Må bästa lag vinna! |
Kör en 0-0 match idag också och det får bli Udinese-PAOK. Di Natale saknas och då är Udinese ganska harmlösa. Däremot har man ett stensäkert försvar. Grekerna kommer garanterat spela för 0-0 och det brukar greker vara riktigt bra på.
1u till 9.00 hos ladbrokes. |
YEAHsoo.. det här var ju inte bästa dagen nånsin direkt.. Först skiter sig Home hemma, sen får Lakhiwya rött i 19' minuten, min bil som skulle säljas lortades ner totalt av snöplogen och köparen som skulle ha bilen dök aldrig upp. Och DESSUTOM har jag varit å storhandlat i flera timmar med en gnällig flickvän... GAAAAAAAAH
|
Hörni gubbar och gummor. Almtuna-Västerås kl 19:00 är väl rätt bra?
Almtuna har äntligen kommit igång med målskyttet och har inte förlorat under FT på minst 6 matcher. Jag spelar 1u på X2 till 2.1 |
AZ Alkmaar till 2.05 lirar jag. Otroligt hemmastarkt gäng och även om många på internationella forum har skrikigt Anderlecht så var det innan beskedet kom - Suarez lirar inte...
|
0 - 0
2nd Half 86' Ismail 1 - 0 Den ettan satt jag å lurade på länge, 6.50 hade den gett. Hur fan kan man ha en sån här dag efter den dagen jag hade igår? Är ju som att pissa i motvind i en monsun.. |
Någon som kan trolla fram stream till DIF-AIK? :)
|
Okey grabbar hur ser United matchen ut? ska man trycka på de röda??? Uppställningen ser iallafall bra ut
|
Citat:
|
Citat:
Själv tog jag dock Manutd med oddset 2,05 efter 5min spel.. |
Skit, inte ens +1.5 verkar räcka för salzburg...
|
Stream till Ajax-Man U?
|
AZ har ledningen i alla fall.
|
Citat:
edit Game over |
0-3!
|
En liten livedubbel nu när norskarna sviker.
Spel 72 Luleå HF @ 2.50 Skellefteå AIK -0.5 @ 2.20 Doubles, 1 Spel * 100,00 kr 16/02/2012 18:52:41 100,00 |
Djungel? Livea Man i fonden?
|
Citat:
|
Fan hann inte. Bwin fuckade sig
|
såja! 0-1 utd :cheers:
|
DIF - AIK, 2 mål på 1 min.. wtf?
Parlaysen ser bra ut:) de börjar bli roligt, tack Maijadona och djungel som fick mig in på det.) |
Citat:
1-3 Och djurgården har tappat allt, va riktigt bra första perioden. |
ska man ta och gardera upp 2an på Man u med 6.0 i odds på 1X?
|
Citat:
Spel 73 Djurgårdens IF @ 17.00 (Nuvarande resultat 0-1) Man Utd0.0 @ 1.45 Doubles, 1 Spel * 100,00 kr 16/02/2012 19:31:38 100,00 Inte prata så fult fireas!:innocent: |
Hehe jag tar och satsar ö1.5 mål @ 2.5 istället med 2 u och tog faktiskt Ajax 1X @ 8 :)
EDIT: HAHAHHAHHA OJ DÅ!!!!!! snyggt spel maija:) tog ö1.5 pga jag litade starkt på dig:) |
Citat:
Kul att du gillar parlays också nu , En sådan duktig tippare som du tror jag kommer boosta kassan bra med parlaysvinster:KO: |
Fårse hur det går:) har udinese vinner i 4.5 oddsaren och man c -porto ö1.5 i 2.2 oddsaren
|
Genkow målskytt för Wisla, liten slant till 3.40.
|
Fint att AZ höll ut.
|
|
|