![]() |
|
haha, man måste ge en stoooor eloge till Udinese som saknar nyckelspelare och klarar av att göra en sådan här match!
|
btw, mitt 96raders topptips lever . KNAPPT men ändå
http://i1094.photobucket.com/albums/...23kl201558.png Fan, kollade på mitt 216 raders som jag skulle lägga men aldrig lade.. Då hade mitt topptips varit helt inne då jag hade 1x2 på hannover och udinese......................varför lämnade jag inte in den vet jag inte varför |
En halvtimmes telefonkonferans med djungel och nu är bomben spikad!
Jobba nu in ett mål Valencia!!! Vill förövrigt inte bli ihopkopplad med topptipset på något sätt mer än som stödmedlem:drunk: Edit vore snyggt om någon hade lust att lägga in den på liverättningen :) Idag ska DeGea bli våar hjälte! |
Här kommer Bomben!
Bomben Stora Anderlecht 1,2,3,4,5 AZ 0,1,2 (hemmaseger krävs) Atletico 0,1,2,3 Lazio 0,1 (får ej bli bortaseger) Man U 2,3,4 Ajax 0 Olympiakos 0,1,2 Rubin 0,1 (får ej bli bortaseger) Bomben Lilla Anderlecht 2,3,4 AZ 0,1 Atletico 0,1 Lazio 0 Man U 2,3 Ajax 0,1 Olympiakos 0,1 Rubin 0 |
Oj, det såg faktiskt riktigt bra ut!
|
|
Sorry för Valencia boys! Man skulle kört -1 AH eller rak. men tyckte oddset var för klent. Jag såg inte matchen. Var det någon annan som såg den som kan berätta lite hur den var? Ska jag störa mig eller bara ta det som ett dålgt spel?
|
Över 30 avslut i Brugge-Hannover och ett mål...nej, det får gärna vända snart :)
|
Citat:
såg lite på slutet, valencia hann i alla fall bränna ett friläge på den tiden:ohmy: |
Citat:
Edit haha bläddrade några sidor bak och det var stor humor. RoK parodi och Baggios fantastiska matblogg, Hörde att flera komuner har köpt in hemsidan och att den använd i all hemkunskapsundervisning i skolorna. Nu jobbar vi in Bomben och så hoppas jag att Tyskarna tar Tjeckerna! |
Citat:
|
Livet kan vara underbart i bland vaknade i natt med 39 grader feber samma nu med, började att koll nattens NHL resultat fick in 1 av 3 spel yay not fortsatte lägga lite spel under dagen resultat 0 in, och febern sitter i :( tror fan det är bara att dra täcket över sig och hoppas på en bättre fredag. :)
Annars är livet tiptop :D efter regn kommer solsken som det heter he he |
Fan! Det var inte skoj! Men har hängt lite i luften . Vad håller Man U på med?
Edit Vi är kvar på den lilla bomben |
Helvete Ajax :gun_bandana:
|
Om bara Anderlecht kunde öka takten kan det blii bra ändå tillslut.
Vi bestämmde att vi skulle nolla något av bortalagen idag... Snacka om att välja fel, alla de andra ligger ju med nollor i protokollet:skamsen: |
Citat:
Ang. resultatet så tror jag Utd sätter minst en boll till. Det syns dock ganska tydligt att det går på halvfart hittills. |
Livespelar Anderlecjt. Man har tryckt på bra och haft en i virket också.
|
Citat:
Edit Anderlecht @ 21.00 100,00 kr Singel 23/02/2012 21:18:47 100,00 |
Anderlecht och Braga går vidare - 11.04.
|
Godnatt!
Nya tag i morrn! |
Kom igen schalke låt mig få fel på den här!
Spelbekräftelse - CJ21720196F - Flash Tid då spelet placerades: 23/02/2012 21:45:50 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Oavgjort Schalke v Plzen (Resultat efter fulltid) 23/02/2012 Ingen 19.00 Levande Insats: 50,00 Vinst: 900,00 Utdelning: Total insats: 50,00 Total utdelning: 0,00 |
United :whoco5: Så dåliga de är ibland. skrämmande ofta just när man spelat på dem. men ändå.... åhh asså
|
Jag är den förste att beklaga. Riktigt dålig bomb av oss/mig idag! faktiskt inte ens nära. Svagt men bara att ta nya tag.
Tack för förtroendet, Nu återgår vi till att endast spela bomben när staten skjuter in extra pengar. |
Måste dock tillägga att tompa gjorde en snygg come-back idag. Riktigt bra rek. Synd att man inte gick in tyngre på den. Du är tillbaka nu tompa!
|
Citat:
|
Citat:
Maijadona: våra lag ställs mot varandra i nästa omgång. Må bästa lag vinna. Olympiakos vann med 2-0 aggr. va? hmm vad var det metalist vann med nu igen... hmm...;) |
Citat:
|
Citat:
|
DET ÄR JU TAMMEFAN HELT JÄVLA MAKALÖST! Kan jag aldrig nånsin få ha lite jävla tur? Detroit - Vancouver var sist ut i min 5 parlay i NHL inatt, 3 vinster å 1 push och dem skulle under 6 mål...1-1 in i 3e och det ser bra ut.. 15 sekunder kvar gör Vancouver 3-3.. INTE 4-2 å PUSH som dem flesta skulle fått utan 3-3 och förlust.. som vanligt helt OTROLIG otur. Hann inte ens med att gröna ur för alla målen kommer sista 10 minutrarna då jag sitter och spelar fifa i lugn å ro.. aldrig har väl någon nånsin haft så mycket sista sekundrarna otur.
|
Det var väl för väl att Schalke fixade det i förlängningen och en av maxparleyerna gick in i alla fall. Annars var det en katastrofdag igen. Dags att dra ner på antal spel och hitta max två per dag. Fast det är inte så lätt när man har lov och tid över :)
Idag är det då dags för den stora mjuktennisdrabbningen. Började dagen med att dricka sju råa ägg (en grogg) och äta en tallrik kolhydradladdad pasta (pizza) för att sen ta ett stärkande löparpass (FIFA12). För att stärka mig mental samtalar jag online med en psykolog (tittar på Big Brother på tv4play). Ska även spendera förmiddagen i ett höghöjdsrum (dasset på övervåningen). Förlorar jag är det inte pga förberedelserna i alla fall för de har varit perfekta :) Liverapportering kommer att ske här i tråden! I kväll blir det party. Vi får väl se om jag och Maijadona sätter stryket på fyllan i kväll, kan bli riktigt bra :drunk: God morgon förresten! |
Fråga till er som spelar på stryket vad har ni som grund till era spel tidningar eller är det helt från eget huve ?
Jag brukar titta på lite dagstidningar plus vitippa men det har fan inte hjälpt så denna gång utgår jag från en statistik sida som nån här inne la upp kommer inte ihåg vem sidan är whoscored.com så får vi se om det kan gå lite bättre, fick en lite ögon öppnare när man kollar hur tidningarna tippar det behöver inte betyda att det kommer gå bättre men vi får se. Kommer inte tippa som den stora grå massan kommer göra denna gång kommer sticka ut i några matcher. Och djungel gillar din uppladdning vem kan förlora med den uppladdningen :D |
Citat:
|
Citat:
|
Tros om Milan-Juve imorrn grabbar? Utan Zlatan och med europaspel i tankarna känns väl juve som ett bra spel?
|
Citat:
|
Ett litet eftermiddagsspel i finska ligacupen.
FC Inter - Haka FC Inter vann senaste mot Mariehamn med 5-0 Haka piskade Mariehamn med hela 1-0. Ytterst värdelös analys från min sida och spelet bör inte ryggas. :D |
Citat:
|
Tog Inter -1 när dom släppte oddsen, har pendlat upp och ner och är nu på samma nivåer. Mer än så skulle jag inte ta eftersom Inter haft svårt mot Haka tidigare dock ska ju Inter ha bättre lag på plan idag än Haka så dom borde vinna men inte med 4 mål ;)
|
Om tio minuter börjar den omta :)lade mjuktennismatchen! Är på plats i hallen. Maijadona ser oroad ut :)
|
Citat:
|
|
|