![]() |
|
Gårdagens tennisdubbel satt!! Första spelet på 2 dagar som suttit!
Här kommer nästa tennisdubbel! :) Sugita+Lorenzi@2,03(Bwin) Sugita @ 1,40 Japanerna är verkligen på fram-marsch nu med Soeda, Sugita och framförallt Nishikori i spetsen. Sugita som jag spelar på här idag har hittils i år spelat riktigt bra tennis och slagit ett par grymma motståndare. För att bara nämna några: Rochus, bemelmans, Lu med flera.. Han har 8/2 hittils i W/L i år, och spelar vanligtvis sin bästa tennis på just hardcourt. Igår vann han enkelt mot den nya uppstickare Bhambri med 2-0. Duclos hade en jobbig afton igår när han dock tillslut lyckades vända ett stort underläge till vinst 2-1. Hans siffror på serven var riktigt dåliga, och skärper han inte till den inför dagens möte så kommer han få lämnan courten väldigt fort. Sugita på frammarch lär vilja ta sig långt i denna turneringen, och jag tror han avfärdar en ostabil duclos enkelt. Lorenzi@1,45 Lorenzi är en rutinerad herre som gillar gruset allra mest. Han gick igår upp mot den unge, mycket duktige Elias, och gjorde köttfärs av honom med 6-2, 6-2. Hans har spelat bra hittils och ser fin ut inför säsongen. Han möter navarro som varit skadad länge men som inför denna säsongen tycks fokusera på challenger. Han hade det lite struligt mot alvez i första set igår, där han tillslut vann i tiebreak. Därefter gick det lättare. Mot lorenzi har han haft de tufft och de senaste matcherna dessa två emellan har han inte vunnit ett enda set. Jag tror lorenzi som är betydligt mer rörlig än navarro springer sönder honom ganska lätt och vinner matchen komfortabelt 4 units läggs på denna kvällsdubbel! |
Blir så glad av att se denna fina inställning till oss som är riktigt gröna sharps(eller wannabe sharps som i mitt fall).. Lär mig massor av att läsa poster som denna! Följer för övrigt denna speldagboken och lär mig samtidigt som en hel del av era Rekar ryggas! Ser fram emot den dagen då jag själv bidrar till bra rekar. Tack så mycket till er på denna tråd! Inga nick nämnda, inga glömda!!
|
Jobba in ett mål till nu Elfenbenskusten !!!
Härligt!!! Elfenbenskusten -1.5 @2.05 |
Min egna först parlay får se hur det går 9 matcher lite i alla ligor :)
1 Man Utd Man Utd v Stoke (Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 1.25 Levande 2 Reading Reading v Bristol City (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.80 Levande 3 Peterborough Peterborough v Portsmouth (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 2.20 Levande 4 Leicester Leicester v Swindon (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.57 Levande 5 Sheff Utd Sheff Utd v Birmingham (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 2.62 Levande 6 Juventus Juventus v Udinese (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.61 Levande 7 Inter Lecce v Inter (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.61 Levande 8 Milan Milan v Cagliari (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.30 Levande 9 Barcelona Villarreal v Barcelona (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.22 Levande Total odds 83.65 1u satsat kommer kolla vad Maijadona hittar med efter som han har bättre koll än lilla jag :) lite chans matcher med som jag tror kan gå vägen, kommer nog lägga en eller två till minst. |
Citat:
väldigt många svåra matcher i den parlayen! championship brukar jag försöka undvika i parlays då alla lagen är så sjukt jämna där. |
Citat:
Nu kan du få en bonus på upp till 100% på din utdelning om du placerar flervalsspel på Premier League, Serie A, La Liga, Bundesliga 1 eller Champions League. |
Citat:
|
Citat:
|
Någon som ryggade gårdagens tennisdubbel?
Den satt som handen i handsken! Runt 10 kommer ny rek! :) |
Citat:
Jag tänkte rygga men hittade inte Lorenzo någonstanns på bet365, samma sak förra gången. hittade bara ena liraren då också. |
Citat:
Ska försöka lägga in vilken turnering etc det är ifrån så att det blir lite lättare! Förstår inte att man inte kan söka odds på alla sidor, det är ju hur smidigt som helst! |
Va en snygg rek wLn, hoppas det håller i sig för dig!
dubbel-finalen i damtennisen AO var tuff! Jag hade otrolig tur som kunde gå plus då jag valde att spela resultatspel live. Hade Errani/Vinci vunnit sista gamet vid 3-5 till 4-5 hade alla mina spel gått bort (om det inte blivit 7-6 till Errani som jag hade @ 17 i odds). Men ryskorna räddade 3 break-bollar och vann på sin fjärde matchpoäng (PUUUUH!) . Tack gode gud för det. Plus i matchen iaf:) |
Här kommer en till liten rek:
Vibeke Skofterud - Ingvild Flugstad Østberg, B 1.72 Timo André Bakken - Hans Petter Lykkja, H 1.55 som dubbel på BETSAFE Go for it! |
Authom+Galung@1,625(bet365)
Authom @ 1,30 Authom är en ung grabb som kommer kunna ta sig riktigt långt framöver. Han har bra serve och alltid en fin inställning till uppgiften oavsett motstånd. Jag såg han en del i salzburg förra året, där han imponerade stort på mig. Han har även blivit lovordad av många bättre spelare, exempelvis Wawrinka. Han har också börjat detta året starkt med 2 vinster och 2 förluster. Dock kom förlusterna mot Schutler (2-1) och De voest (2-1). Det är hur som helst starkt att ens ta set av dessa två, då dem bägge spelar på tourer mycket högre än Authom. De två segrarna var bägge med 2-0 och motståndet var snarlikt det han har idag. Han möter en Ung kille, Hugo Nys(lustigt namn, jag vet). Han är också han lovande, men har inte ens kommit halvvägs ditt authom är idag. Så fort han möter spelare av lite högre klass så stuper han direkt. Hans nuvarande ranking är 1088, att jämföra med Authom som ligger runt 250. Här ska authom vinna enkelt, då han är en bättre spelare med mer rutin och säkrare grundspel. Galung@1,25 Galung är en hårdservande kille som gjorde ett riktigt bra kval i Australian Open och vtog sig fatkiskt hela vägen till huvudturneringen, där han återigen gjorde en bra match men stöp mot berlocq med 3-1. Han är en stabil spelare som visat god form inledningsvis, och idag möter han en gammal räv, flock. Flock trivs inte alls indoor, utan endast på clay(grus). Han har dåliga resultat här karriären igenom och lär inte ha mycket att sätta emot i denna matchen. En formtoppad Galung gör processen kort! En rikitg fegisdubbel detta, men jag hittar inget bättre idag :/ Stoppar in 6 units och väntar mig få tillbaka lite ränta på det :) Alternativ kan vara att lägga till Mertl också för att få upp oddset lite, då de gått ner en del! |
Citat:
|
Citat:
Godmorgon alla! Hoppas det gick bra för er igår . Nu är jag tillbaka med ny kraft och energi. Den här helgen ska bli kanon! Dagens kamp sång: http://www.youtube.com/watch?v=f-eAhyMi54c |
Citat:
Mertl låg på 5.50 imorse, så något fel måste ha varit! Återkommer! |
Spoiler:
Ser ut som om vi har en riktigt härlig parlayvecka framför oss! Gillar många av dina matchet musse! Men jag hade hoppat championship matcherna och siktat på bonusen istället. Har själv lagt två parlays idag. Spelbekräftelse -Spel 48 - Internet Tid då spelet placerades: 27/01/2012 09:36:47 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Tottenham Tottenham v Wigan (Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 1.20 Levande 2 Inter Lecce v Inter (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.61 Levande 3 Real Madrid Real Madrid v Real Zaragoza (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.071 Levande 4 Real Madrid Getafe v Real Madrid (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.33 Levande 5 Barcelona Barcelona v Real Sociedad (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.05 Levande 6 Bayern München Bayern München v Wolfsburg (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.16 Levande 7 Arsenal Arsenal v Blackburn (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.28 Levande 8 Man City Everton v Man City (Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 1.83 Levande 9 Barcelona Villarreal v Barcelona (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.22 Levande Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning 9-val 1 750,00 750,00 6.579,75 och ett monster på 13 matcher ;) Spelbekräftelse - Spel 49 - Internet Tid då spelet placerades: 27/01/2012 07:02:48 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Tottenham Tottenham v Wigan (Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 1.20 Levande 2 Arsenal Arsenal v Blackburn (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.28 Levande 3 Sunderland Sunderland v Norwich (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.72 Levande 4 Juventus Juventus v Udinese (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.61 Levande 5 Inter Lecce v Inter (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.61 Levande 6 Milan Milan v Cagliari (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.30 Levande 7 Inter Inter v Palermo (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.44 Levande 8 Real Madrid Real Madrid v Real Zaragoza (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.071 Levande 9 Barcelona Barcelona v Real Sociedad (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.05 Levande 10 Real Madrid Getafe v Real Madrid (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.33 Levande 11 Man Utd Man Utd v Stoke (Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 1.25 Levande 12 Borussia Dortmund Borussia Dortmund v TSG Hoffenheim (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.33 Levande 13 Palermo Palermo v Novara (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.53 Levande Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning 13-val 1 250,00 250,00 12.263,85 I runda slängar 10 000 om den översta går in och 25 000 om man lyckas sätta den "stora" Kommer nog bli fler. Minst en med runt 8 hemmavinster skulle jag tro. |
ryggar dig på den första Maijadona. Den här ska sitta!
|
Spelar redan nu en match som går på Söndag:
1 Sunderland Sunderland v Middlesbrough (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.66 Levande Insats: 1.500,00 Vinst: 1.000,00 Jag tror att Sunderland kommer ställa upp med starkast möjliga lag. O´Neill Visade redan i förra rundan att de prioriterar Fa cupen. Matchen är ett Derby vilket garanterar att det inte blir någon underskatting från Sunderlands sida Boro saknar 3 av sitt lags bästa spelare: Julio Arca, Kevin Thompson ( skotsk landslagsman ) och Nicky Bailey. Alla dessa är ordinarie på mittfältet. Och just mittfältet ser jag som Sunderland bästa lagdel, vilket borde betyda att Sunderland kommer kontrolera matchen relativt enkelt. Jag tror att oddset kommer hamna runt 1.5 så därför spelar jag redan nu. Jag slänger även iväg ett spel på att Sunderland ska vinna Fa cupen till 19 gånger pengarna. |
De bryter mycket games i tennisen nu:)
|
Uppdaterade gamla inlägget med tennis-rek!
Jaha, givetvis så har oddsen rasat där också nu! Undra om bet365 kollar killens rekar eller något! :p |
Citat:
|
Citat:
|
Hur ser tennisen ut? Har Djoko nån skada? snackades en del om det under förra matchen?
Exstremt tacksam för svar! |
Han förlorar bara för att jag har satsat på honom :rant:
Nej men det måste väl vara hans axelskada som börjat spöka? Han verkar bli helt slaktad för tillfället. |
Dom har verkligen svårt i egen serv.. Djokovic har inte visat nån tendens på skada. Men eftersom jag jobbar ser jag inte exakt hela tiden.
|
Citat:
Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Novak Djokovic vinner set 3 Novak Djokovic v Andy Murray (Nuvarande set - Vinnare) 27/01/2012 Ingen 3.00 Levande Insats: 300,00 Vinst: 600,00 Utdelning satsar på att han tar sig samman i detta set och går den in så spelar jag nog vändning förån skotten till fin fint odds;) |
Citat:
Driver rekaren en egen speltjänst eller har han en egen sida / blogg där han postar iom att det är, som du skriver, många som ryggar? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spoiler:
Jag ryggar den första den andra får vi se och min första är en chans lapp med högt odds tänkte inte så mycket på bonusen där några chans spel i den är väl 50/50 om den går in, brukar vara dom så kallade "säkra" man spricker på. Jag har min två andra parlays från förra veckan som ska spelas i morgon och söndag får hoppas dom går in med. :) |
Citat:
PM för länk, då jag inte får sprida den här enligt forumregler. |
Vilken tennismatch, svänger ju hej vilt !
|
Vad håller han på med ? Kör på att djocko ändå vänder matchen nu till 2.62....
|
Fan Djoko är så jävla dålig. tror jag måste skriva mitt första inlägg i avreageringstråden. ahh jag hatar han.
|
Här är min andra parlay är väl den som är lite mer "säker" om man nu kan säga det :)
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Man Utd Man Utd v Stoke (Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 1.25 Levande 2 Arsenal Arsenal v Blackburn (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.28 Levande 3 Man City Man City v Fulham (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.33 Levande 4 Tottenham Tottenham v Wigan (Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 1.20 Levande 5 Juventus Juventus v Udinese (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.57 Levande 6 Milan Milan v Cagliari (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.28 Levande 7 Inter Inter v Palermo (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.44 Levande 8 Bayern München Bayern München v Wolfsburg (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.16 Levande 9 Borussia Dortmund Borussia Dortmund v TSG Hoffenheim (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.33 Levande 10 Real Madrid Real Madrid v Real Zaragoza (Resultat efter fulltid) 28/01/2012 Ingen 1.071 Levande 11 Barcelona Barcelona v Real Sociedad (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.05 Levande Får ju inte mycket för den men få väl se om den går in inget är säkert i spelens underbara värld. |
Glad att jag höll mig ifrån Djoko-matchen, nog mycket folk som torskar på denna!
Svår match att lägga pengar på :( |
Murray stärkte sig med en banan nu. Djoko börjar darra. Nu förlorar han :(
|
|
|