![]() |
|
Djungel hur går det med målskyttsspelen? Själv satte jag Soldado och Rooney att göra 2 mål vardera i EL till 30ggr;)
|
Citat:
Gissar på att du var ganska nöjd när Man U fick straff i 93 minuten i torsdags:) |
Måskyttespelen är nästan dem som funkat bäst för mig. Men jag föredrar Italien där man har Di Natale, Miccoli och Zlatan att luta sig emot.
Miccoli spelas idag förresten :) Provar en monsterparley på bet365 för bonusens skull... Palermo, Sunderland, Everton, Mainz, Gladbach, Bayern och Dortmund till runt 165.00. |
Jo jag vart riktigt nöjd, faktum är att Natale var inbakad i en trippel, men det blev void på han, trippeln var på 80 i odds totalt, tänk om han startat istället och gjort mål, nu kom han in med 10 kvar istället.
Får hoppas att ni vinner så jag jan vara med imorgon;) |
Glöm inte på Betsafe:
Citat:
|
STRYKET IDAG:
1. Sunderl. - Liverpool 1 2 2. Aston V. - Fulham 1 2 3. Chelsea - Stoke 1 X 4. Wolverh. - Blackburn 1 X 2 5. Hull - Ipswich 1 2 6. Nottingh. - Millwall 1 2 7. Reading - Leicester 1 8. Southampt - Barnsley 1 9. Brighton - Portsmo. 1 X 2 10. Burnley - Crystal P 1 11. Derby - Watford 1 2 12. Peterbor. - Blackpool 1 X 2 13. West Ham - Doncaster 1 X U-tecken på Chelsea, Brighton, Blackpool och West Ham. 2/4 ska in. Liverättning: http://liverattning.se/1x2/2012-03-1...20the%20jungle |
Jag känner att det är dags för ett räntespel här, det var ett tag sen jag tipsade om något och det blir naturligtvis norsk slutspelshockey.
Rosenborg - Stavanger 0-3 i matcher och 4-25 i målskillnad i matchserien. Stavanger slaktar Rosenborg ikväll igen och jag ger Rosenborg 2,5 måls försprång i tipset och spelar 2 -2,5 Stjernen - Lørenskog Även här står det 0-3 i matcher och 4-17 i målskillnad. Utgången skall vara solklar och Stjernen får 1,5 måls försprång. Tipset blir 2 -1,5 Det var räntetipset till ett odds av 2,46 på Nordicbet (alldeles för högt för att avstå) Ogiltigt spel-ID: 850984 Jag spelar även en trippel med ovanstående matcher ihop med Sparta Sarpsborg - Lillehammer Här har vi två jämna lag som fightas, 1-2 i matcher (Lillehammer vann en av dom på ot) och 8-9 i målskillnad. Lillehammer har vunnit dom 2 senaste och jag tror att Sparta tänker visa att dom inte lägger sej på rygg hemma på anrika Sparta Amfi. Tipset lägger jag på Sparta, dock spelar ja ml här då tidigare matcher slutat med uddamål, coinflip. Trippeln blir således Ogiltigt spel-ID: 850784 Lycka till om ni tar rygg! |
Zidan målskytt vad tror du djungel?
|
Unibet:
Best Finishing Position Dead by April 1.29 Björn Ranelid feat. Sara Li 3.25 (var nyss uppe i 4.00) Best Finishing Position Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern 2.72 Lisa Miskovsky 1.40 Bara jag som ser värde i Ranelid och Thorsten, eller vad tror alla ni Melodifestivalenälskare? :evilgrin39: Har precis kommit igång på allvar med bettingen (precis som jag försöker komma igång på allvar härinne), och har endast konton på Bet 365, Svenskaspel och Expekt, så det känns som att det är läge att börja utnyttja lite bonusar här och var. Vilka är de bästa knepen för att utnyttja alla bonusar till fullo? :) |
Citat:
|
Citat:
|
Kör en liten peng på att Sebastian Larsson målar idag.
|
Citat:
EDIT: Hahaha, läste inte ända ner, det var flera före! |
Citat:
|
11 rätt på stryket just nu...Chelsea eller Brighton + mål i AV-Fulham tack.
|
I ditt 64 system djungel?
|
11 på bolaget...känns dådär.
11 på min i tips-sm, känns lite bättre. |
Citat:
alltid lika spännande dock med era bolagsspel, tackar tackar :drunk: |
Citat:
Har jinx/maija och fireas fixat 10+ kan det räcka!! Jag stannade på 9.. |
Facit 2 elvor och 18 tior.
Kändes trots det bra idag och vivar ju inte lågnt från 13. Vi gör ett nytt försök på E-Tipset imorgon. Ni som redan är med fixa in en 100ing innan kl 22.00 sedan tas reserver in. Ni som vill vara med kan pma mig. Jensw: Får hoppas på Jinx och fieras...Jag total havererade idag:skamsen: Nu ska snart Flinck jobbas in:thumbup: |
Ps. Snart tar jag på mig mina glittriga schlagerkläder. Brukar värma upp med att sjunga den bästa låt som någonsin gjorts:
http://www.youtube.com/watch?v=273doGZGYiA :thumbup: |
Jag glömde ju bort den allra bästa. Mina stora idoler och förebilder i livet :)
http://www.youtube.com/watch?v=AOcJchLNq-k |
Vad tror folket om Palermo vs Roma ikväll?
Kan Palermo ta det? |
Citat:
|
Hoppas ni får en lika trevlig kväll som djungelhjul! Han ligger nämligen i krampattaker på golvet och skratar åt att han varit inne på mitt konto och levt ut sina egna "våta" drömmar :)
Ryggdunka mig för att jag fått en Iphone idag som jag försöker lära mig hur den fungerar:) |
Maijadona - att leva i förnekelse och kasta anklagelser omkring sig mår ingen bra av i längden...vill du prata finns jag här för dig min vän. :yes:
Lirar att Flincken blir trea i kväll till 6.00. Loreen vinner och jurygrupperna kommer hjälpa Danny till en oförtjänst andraplats. Sen blir det Thorsten! |
Jag har en hel hög med spel på melodifestivalen som har ramlat in under veckornas gång , Dock bara med pengar som inte tillhör den riktiga "spelkassan"
Här kommer några : Flinck som vinnare 150.00 Ranelid som vinnare 34.00 Killen som vill bli som ledin 26.00 Loreen och Flincken topp två: 11.00 För första gången någonsin tycker jag det ska bli kul att kolla på Melodifestivalfinalen :) ( Flincks musik har jag diggat i snart 7-8 år, Något jag tror jag är ganska ensam om nu uppe i all hysteri ) |
Livar Dortmund AH-1 till 2.68. Tror man vinner här tillslut, gärna med två mål.
|
Fast vet inte om jag hinner se festivalen , Verkar som om jag kommer att ha fullt upp med att kolla runt i allatrådar och se vart djungelhjul har skrivit när han lekt att han var jag....... ( Något han lekar/önskar att han är även irl ;) )
PS . E-Tipset imorgon ser grymt skoj ut. Ramen är redan gjord och det kan bli mucho dinares om fru fortuna är på vår sida :cheers: |
Ett litet mellospel på David Lindgren som vinnare till 26.00 blev det också.
|
Citat:
|
Lägger en peng på Budan som målskytt!
|
Citat:
|
Heja Thorsten! Håller tummarna för dig Maijadona, 150.00 är grymt!!
|
Då var tips-sm avgjort.
Jag fick tyvärr 9 rätt ikv, jinx 7. Vi fick 178p denna tävling. finalplats var 182p. Är väl ändå nöjd med en 71a plats av 3500 lag. Tack för en grym tävling killar! |
Vilken spänning.
Spoiler:
|
Jobba nu Porto!
(Nuvarande resultat 0-1) FC Porto-1.0 @ 1.90 1.000,00 kr Singel 10/03/2012 21:29:59 1.000,00 Edit: Finns flera platser kvar till EU-Tipset imorgon (Nuvarande resultat 0-1) FC Porto-1.0 @ 3.55 300,00 kr Singel 10/03/2012 21:46:48 300,00 300 till Kom igen nu Porto!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Nu blir jag faktiskt sur, Kom igen nu porto!
|
Ingen mer data idag , då kommer jag troligtvis tilta bort hela kassan :)
|
Men herregud Porto och Dortmund, synd!
|
|
|