![]() |
|
Citat:
|
Hah, så dååååliga.
|
hahaha men för i helvete Espanyol. så jävla sämst. vilket skämt. ni som inte sett bör kolla hur 0-2 målet gick till. Sevärt. Bra jobb i backlinjen mmm...
|
Citat:
|
Bra NHL natt är det enda som kan rädda mig nu ... xD
|
Asså !! Så gör Mirandes 0-2.
Men jag inte vara arg då jag bara fortsätter att imponeras av dem. Villareal, Racing Santander och nu Espanyol. 3 La Liga lag har detta Segunda B-II lag klarat av. En stooor eloge för dem. OCH jag hoppas att Real får de i nästa match:P |
Du måste kolla 0-2 målet fireas. Så dåligt att man skrattar ihjäl sig.
|
Vad tror ni om Djokovic till 1.006?
|
Espa 2-2
|
HAHAHA vad händer! Jobba in 2 snabba till nu då :D
|
Espa 3-2
|
HJÄLP VAD HÄNDER I ESPANYOL?!!?!?!?!?
|
Jobbaaaaa ett tilllll nuuu!!!!!
|
HAHA espanyol :drunk:
|
Samma kalabalik som när de mötte Cordoba. fint om man hade livat Esp. vid 0-2
|
hahaha
|
Citat:
|
Odds på det?:)
|
ok, när du sa kolla målet så bestämde jag mig för att kolla påmatchen.. HAHAH
Jag väcker ju för fan min flickvän. VAD FAN E DET SOM PÅGÅR!! |
Jag sa att jag skulle jobba in 3 mål...
|
Citat:
bokade Mirandes till 1.06 84kr som gav 1400 :) |
Citat:
|
Ännu en intressant NHL-natt framför oss även om jag inte har funnit något riktigt fint odds denna afton.
Jag tror dock att Dallas och Detroit kan bli en målrik historia. Återigen när det vankas bortamatch verkar Ty Conklin få chansen och han blandar och ger betydligt mer än Howard. Samtidigt har Detroit bra flyt i målskyttet och lär hänga dit ett antal mål även ikväll. Över 5.5 ger 1.926 hos Pinnacle och det tycker jag är spelvärt. |
Citat:
Omg haha grattis! Ville ge dig sharps men med 1400 gratiskronor så får du inte det hahaha |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
hehe bra där Maijadona. Själv blev man stekt på krysset. Netto +20 kr idag. det är sharp va?
|
Citat:
|
Citat:
|
skulle vilja ge hela tråden lite sharps men TS får väl duga :cheers:
|
Citat:
Lite besviken på Espanyol att de inte kunde täcka handiikappet när det ändå var igång:whistling: 81 gånger degen gav Espanyol när jag slutade kolla. |
Citat:
|
Citat:
Hehe stop it :skamsen: |
0-2 målet borde verkligen aldrig inträffat. Det var så dåligt att jag inte kunde hålla mig för skratt. Man bara "hur kunde detta lag bara släppa in ett mål mot Barca?" jag hade gjort det bättre själv och jag har varit totalt ointresserad av sport större delen av mitt liv hahahaha
|
Kör en feg-parley i nattens nhl
Spoiler:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Håller helt med, det var faktiskt pinsamt för ett lag i la liga att släppa in det.. Citat:
|
|
|