![]() |
|
Någon som vet varför man byter domare mitt i betis - real ?
|
Citat:
Det är helt sanslöst. Hur man än gör så går man back, eller i bästa fall ligger man runt 0. Det är inte okej! :rant: |
Oh herregud.. Att kolla BR imorgon blir värre än att kolla kontot på måndag. Ikväll blir det gravöl... Vilken jävla pittdag. 4/15 spel satt... :cry:
|
Man Utd mot West Brom imorgon spelas West Brom +1.5 @1.90 bet365.
Man Utd har inte fått sitt spel att fungera alls dom senaste matcherna och mot tottenham vann dom på inställning och att Young levererade 2 klass mål. Matchen mot Bilbao i veckan var riktigt dålig och som United supporter mår man dåligt av och se dom just nu. West Brom slog Chelsea senast och har visat upp en grym form på sistone med 3 raka segrar (Wolves borta 5-1, Sunderland hemma 4-0 och Chelsea hemma 1-0) Dom saknar högerbacken Steven Reid och Jerome Thomas som skadade sig senast mot Chelsea med troligvis tar dom in Chris Brunt (som varit skadad men gjorde ett piggt inhopp senast mot Chelsea) från start istället från Thomas. Tror på en tajt match där United kanske drar det längsta strået pga den maskin dom är, men då gör dom det med uddamålet. Därför ser jag värde i +1.5 @1.90. Lycka till ! |
Tror Johaug kommer leka hem tremilen idag men hittar 1.90 som max på de bolag jag tittat upp. Det blir en ganska hög insats på bwin.
Kanske kan få bättre odds på livespel när loppet startat. |
LALALALA betting är ju roligt... NAT. Jag har sån jävla magisk touch när det gäller livespel, inom loppet av 5 minuter efter att jag liveat något är det 80% av fallen ett förlorat bet. Det är alltid förbannat roligt :)
Hursom, nya tag idag, och Europatips på kalendern. Ser ut att kunna finnas lite stålar att hämta va? Blir så ledsen när man kollar BR varje morgon, men ett stabilt (och gigantiskt) minustecken blir snart ett happyface om man drar hem miljonerna idag :) |
Hoppas på bättre lycka idag grabbar, riktigt oflyt man hade igår.
|
Funderar på att plocka Hannover borta mot Bremen idag, 5:an möter 6:an och Bremen har ju sjukstugan full och senaste "offret" Marko Arnautovic är ju deras nästbästa målgörare efter Pizarro. Hannover har ju en del skador själv och osäkert om Diouf spelar. Bremen har ju heller inte gjort på dom två senaste matcherna mot betydligt sämre motstånd, så 4.45 som dom står ju just nu är ju värt att testa med en liten slant i alla fall.
|
2.20 nu på Johaug.
|
Djungel, har du några roliga målskyttstips!
|
Citat:
|
Kolla upp di vaio i bolgona.
Lazio saknar massor med folk i backlinjen. |
Nej Johaug är för dålig utför...skit.
|
Godmorgon! Puh att porto iallafall lyckades peta in en boll igår så livespelen voidades. Får hålla med er andra att gårdagen inte var något vidare.....Men det ska vi ändra på idag och vinna tillbaka våra pengar med saftig ränta på köpet :)
Jag ser Kanariefåglarna som dagen bästa spel. Tycker de verkligen imponerar , speciellt på hemmaplan! Kör 1000krx1.90 på bet365 Två singlar spelas i italien Catania 300x Siena 300x Och en parlay Created: sö 12-03-11 11:19 Insats: 150.00 SEK Möjlig Vinst: 9954.00 SEK Tävling: March Challenge SPEL resultat Odds sö 12-03-11 12:00 Spa. Primera Division Atlético Madrid - Granada 1X2 1 1.30 sö 12-03-11 15:00 Eng. Premier League Swansea - Manchester City 1X2 2 1.60 sö 12-03-11 15:00 Ita. Serie A AC Milan - Lecce handikapp 1 (-1.0) 1.55 sö 12-03-11 15:00 Ita. Serie A Catania - Fiorentina 1X2 1 2.15 sö 12-03-11 15:00 Ita. Serie A Cesena - AC Siena 1X2 2 2.30 sö 12-03-11 16:00 Spa. Primera Division Valencia - Mallorca 1X2 1 1.50 sö 12-03-11 17:00 Eng. Premier League Norwich - Wigan 1X2 1 1.85 må 12-03-12 21:00 Eng. Premier League Arsenal - Newcastle 1X2 1 1.50 Finns fortfarande andelar kvar till eu tipset. Klockan 2 görs raden. Nu blir det en solskenspromenad! |
Kört för Johaug...jaja.
|
Citat:
|
Djungel
U cant catch a break;( |
Nja, så illa går det väl inte :)
|
Nu sätter jag och djungel oss ner och fixar E-Tipset.
Finns fortfarande några platser kvar:cheers: |
Är E-tipset samma bolag som Sharpsstryket? :)
/Asder |
Let me know!
|
Citat:
|
OK...har mailat om det eventuellt finns någon andel kvar tar jag gärna en invite. :-)
mvh Asder |
Milan gör mål på straff idag, är nästan helt säker haha - 4.50!
|
Maijadona har ett riktigt intressant drag på EU-kupongen idag. Bara att hålla tummarna kl 15 :)
|
Catania liras till 2.15!
|
Citat:
|
Tjo tjo.
Min rast är snart slut och lägger några spel inför dagens fotboll. (kolla oddshögsta innan ni lägger spelen, detta är bet365 odds. Spelar från mobilen och försöker skriva så gott jag kan från den:)...kollar därför inte upp oddshögsta) Ogiltigt spel-ID: 853913 Ser inte mkt värde i vinst för Lazio, fastän derbyvinsten. Bologna var starka mot Juvve. Jag ser dock ett värde i Båda gör mål @ 2.00 . Lazio gör mål på hemmaplan, har svårt att tro annat, och Bologna har gjort mål i 8 av sina senaste 10 bortamatcher. Medel - medelhöginsats Ogiltigt spel-ID: 853925 Norwich , som hade en bra match förra, möter ett skakigt Wigan som verkligen måste vinna idag. Tyvärr så är truppen svag och med ett skakigt försvar som de har tror jag verkligen inte att det håller. 2 måls skillnad tror jag på ikv men nöjer mig med ett bra odds på 1.9 för rak vinst. Hög insats. Ogiltigt spel-ID: 853937 Swanseas form har gått av sig och mot ett starkt borta lag som Man C (nästbäst med 8-3-3) blir det för svårt. Swanseas hemmastatistik är 5-6-2. Medelhög insats |
Dagens EU!
1. Manch.U -West Brom 1X2 2. Norwich -Wigan 1 3. Swansea -Manch.C X2 4. Osasuna -A.Bilbao 1X2 5. Racing S -Barcelona X2 6. Valencia -Mallorca 1X 7. Atalanta -Parma 1X 8. Genoa -Juventus 1X2 9. Catania -Fiorentin 1 10. Cesena -Siena 2 11. Lazio -Bologna 1X2 12. Milan -Lecce 1 13. W.Bremen -Hannover 1X2 u-tecken på City, Bilbao, Barca, Atalanta, X i Laz-Bol och Hannover - 3/6 måste sitta. Liverattning: http://liverattning.se/1x2/2012-03-1...%C3%B6ndagsmys Ett litet topptips: 1. Manch.U -West Brom 1X 2. Norwich -Wigan 1 3. Swansea -Manch.C 2 4. Osasuna -A.Bilbao 12 5. Racing S -Barcelona X2 6. Valencia -Mallorca 1 7. Atalanta -Parma 1 8. Genoa -Juventus 1 Och en liten Bomb: Osasuna 2,3 Bilbao 2,3 Racing 0,1 Barca 1,2,6,7 Lazio 0 Bologna 0,1,2 |
Finns det några andelar kvar i EU-tipset ?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jobba nu Siena o Catania!
|
Kör en tv-peng på Domracheva i skidskyttet.
|
Bra Catania! Jobba nu Siena!!!!
|
Siena! :clap:
|
Jarrå!! :D
|
0-2 Siena :D
|
Men ser tufft ut på villkoren ett city eller atalanta mål skulle ju vara trevligt
|
City ligger under tyvärr
|
|
|