![]() |
|
Två snabba nu City ! Tråkigt att de ska förstöra när man får in en spik som bara är streckad till 34% och den andra till 48%
|
Synd att Swansea sabbade.
|
Bra Norwich, en kvittering från Mallis hade varit fint.
|
Swansea vad säger man!
|
Hur funkar det nu djungel räcker det att sätta två av villkoren eftersom att swansea vann?
|
Ja, då får vi tolv...
|
Djungelhjul vad behöver vi för resultat för att få 12 rätt?
|
|
Vill bara lägga in ett gott ord för den så kallade xperten när det gäller topptips!
Visste inte vad mer jag skulle gardera så xperten fick ta ut resten av garderingarna. Fick både med 1 på Swansea där och X i Valenciamatchen! Så nu lever chansen för 8!! |
Håller Norwich är drömresultaten Rac-Bar X, Osa-Bil 2, Laz-Bol X
Vinner däremot Barca har vi lite större chanser men mindre utdelning... Först och främst ska Norwich in. |
HAHAHA, sååå sjukt skönt att jag lägger in spelet och hör i bakgrunden : GOOAAAAAAL. Bad till gud att det va barca:)
-0.75 HT kan sitta:) Kom igen ett till barca:) |
Kom igen Norwich !
|
5min tillägg i Norwich
|
synd i Norwichmatchen.
Alla mina livespel som är i sheetet kommer att publiceras här i dagboken efter matcherna. helt otroligt vad jag prickar in barca iidag:) |
Vilka är vi som vill ha målfest i Lazio? På med pannbandet för denna ska jobbas in. Skulle vara väldigt välbehövligt, med det är det väl alltid? :evilgrin39: Nej, svettband på och vänta in italienskt målkalas.
|
Citat:
|
... ledsen jag blir.. rekade Bologna RAK till 7.20 i tråden och slängde in spelet som RAK i testsheetet och som DNB @ 4 i mitt vanliga.. å nu när dem leder med 2-0 upptäcker jag att jag inte ens lagt spelet själv på ngn av mina bookies....... :*( Efter en urusel spelhelg hade det ju känts som ljuset i slutet av tunneln, nu känns det som att mörkret närmar sig alltmer.. :/
|
Bomben lever! Länge leve bomben :evilgrin39:
|
2-3 i bilbao matchen skulle ju vara perfekt
|
Jag skulle älska 2 Udine mål jag..
|
1-2 på självmål! God natt, nu kan jag sova gott :D
Skämta bara, 2 man utvisade för Lazio måste man bara se! |
Vilket flyt man har. Haha, godnatt grabbar!
|
där gick båda gör mål in :)
puuuuh! trodde det var kört med en utvisad |
Spelar Catania @ 2.50 emot Lazio nästa vecka, Lazio fick 2 utvisningar tillråga på alla skador.. Lär gå ner..
|
Citat:
EDIT: underspelet i Colo colo ser lovande ut. ska försöka att inte jinxa det nu |
Citat:
|
Lite tankar inför dagens matcher:
Ogiltigt spel-ID: 857606 8 av sina Villarreals senaste 9 matcher har gått över linan samt att de både gjort mål och släppt in i 4 av deras senaste 5. Getafe har både gjort mål och släppt in i 7 av sina senaste 10 matcher. Medelinsats på ö2.5, oddshögsta : 2.19 @ 188bet.com Dessutom ser Villareals skadelista roligare och tunnare ut. Samtidigt möter man ett Getafe som är i en svag period just nu. Räknar man sedan med att Villareal bara förlorat en hemmamatch (5 vinster, 6 oavgjorde och en förlust) så tror jag på Vinst också. Men jag chansar på "Villareal att vinna + ö2.5" @ 3.25 (låg insats) Kommer att spela på Arsenal matcher och lite tennis tror jag senare. Men pga av lektioner och lite fotbollsspelande kommer jag nog inte hinna dela med mig tankarna innan start. |
En riktigt skrällpeng:
Cambuur-Apeldoorn 2/2 till 19.00. Apeldoorn har riktigt bra form och är det någon gång man ska kunna skrälla så är det nu. |
Kör en egen 100 kr-bomb idag:
Arsenal 2,3,4,5,6 Newcastle 0 Villarreal 1,2 Getafe 1,2 St.Pauli 0,1,2,3,4 Karlsruhe 0 |
Citat:
|
Nja...jag har inte riktigt tid att sätta ihop bolag idag. Men vill någon annan göra ett bombbolag idag kan jag hänga på.
Det fick bli en överspelsdubbel idag också: Trabzonspor - Sivasspor ö2.5 Cambuur-Apeldoorn ö2.5 2.16 hos expekt fick duga. |
Glöm inte att på Onsdag är det dags för 250 kr gratis livebet på bet365 igen. Chelsea-Napoli är det som gäller.
Har redan bestämt mig för att köra ö 0.5 före matchstart och 0-0 som livespel igen, det gick ju vägen förra gången. Visst, denna match är långt från att sluta 0-0 tror jag men att gratis dra hem en fin peng lockar ändå. |
Tjena alla! Som ni säkert märkt har jag legat lite lågt den senaste tiden ( Men sån tur är håller ni andra igång spelboken med bravur:hattenav:) Min låga frekvens av rekar och uppdateringar i sheetet beror delvis på att jag varit ganska mycket sjuk den senaste tiden , Men framförallt på att jag precis har kommit in i en ny relation. och min llla älskling har tagit mycket tid de senaste dagarna:)
http://www.youtube.com/watch?v=EvFL9n6hdew Ps har inte sett någon resultatuppdatering av djungelhjul angående vollyboll och fotbollsmatchen vi spelade förut idag :D Måtte BM och RM vinna sina CL matcher i veckan! Heja heja heja |
Jag hade ju en påse nötter i mitt lag idag...
|
0-1 getafe och villareal missade precis en straff!
|
Tänkte livea Getafe under 1,5 mål till 20 gånger degen nyss, är ju kanonodds IMO även om dem gjort 1 redan så är det väl inte 1/20 som dem fastnar vid 1? GO VILLAREAL FÖR FAAAAN!
EDIT: Dem låste spelet och nu är det mer likt, 2 gånger stålarna på samma spel... :) Fuck, Villareal är det sista laget i min trippel idag (ser ju ut som att arsenal-Newcastle sätter linan va?) så det fattas ju bara att Villareal gör bort sig som dem grovsopor dem är .... :/ |
Någon som kollar Arsenal? Sugen på att livea -1. Vad tror ni??
|
SÅ: nu har jag sett till att det blir X i Villarreal - Getafe matchen, miniplus på getafe vinst och större plus på Villareal vinst :)
|
Citat:
|
Finns det någon chans att villareal vänder matchen?
|
|
|