![]() |
|
Spännande tankar ang skyttekun spel. Jag har oxå funderat på både Gomez och RVP. Det som talar emot dem två tror jag är att de spelar i den bästa/målsnålast gruppen. Tror faktiskt att skyttekungen kommer komma från grupp D, och att det kommer bli den anfaller som får förtroendet i franska start 11an.
|
Citat:
Men att det är den tuffaste gruppen är det inget snack om |
jag själv lade 1 unit på robert lewandowski till bästa målgörare i em för 51 i odds , sinnessjuk överodds
|
Citat:
|
Vad tror ni om Trelleborg - Umeå FC idag?
Unibet ger 5,75 på bortaseger till UFC. Umeå FC har spelat riktigt bra hitills och har idag idag tillbaka Vänsteryttern Johan Larsson som varit borta pga av förkylning förra matchen. Trelleborg verkar ha problem att hitta spelet och annonserar att dom för tredje matchen i rad kommer att byta spelsystem. Tre mål på 5 matcher är väl inget större plus för Trelleborg heller, ochså här i säsongsupptakten så tror jag att UFC kan ha en chans att rubba Trelleborg som på papperet borde vara ett bättre lag. Till 5,75 är iallafall jag beredd att prova en liten peng. |
Dålig dag igår. Dock satt ¨åda de tidiga spelen på Fulhanm och QPR, så här i efterhand kan man tycka att man borde spelat hårdare på dem och inte spelat så många spel som jag gjorde.... Från och med nu ska jag dra ner frekvensen på spelen och ist satsa hårdare på de spelen jag verkligen tror på!
Hockey VM får en till parlay på sig innan den butiken stängs. Spelbekräftelse - LC55742757I - Internet Tid då spelet placerades: 07/05/2012 10:25:02 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Sverige -1.5 Danmark v Sverige (Handikapp) 07/05/2012 Ingen 1.29 Levande 2 Kanada +0.0 Frankrike v Kanada (1:a perioden) 07/05/2012 Ingen 1.062 Levande 3 USA USA v Slovakien (Matchodds) 07/05/2012 Ingen 1.33 Levande Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning Tripplar 1 500,00 500,00 416,67 Total insats: 500,00 Total utdelning: 0,00 |
Citat:
|
Bra spel:
Saint-Étienne rak (2.25 Pinnacle) Toulouse rak (1.76 12Bet) Öster rak (2.25 Nordicbet) Lorient rak (1.85 Mybet) Ok spel: Nancy +0 (2.60 Betsafe) Gais rak (2.05 Bwin) wigan rak (2.88 888Sport) Elfsborg-Göteborg Över 1.5Mål HT (2.90) Lillpeng Toulouse resultat 2-0 |
Hoppas svackan bara var en tillfällighet igår Jenw. Idag tar du sweepet :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
L: Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers 2:0 29.04.2012 W: Blackburn Rovers - Norwich City 2:0 21.04.2012 L: Swansea City - Blackburn Rovers 3:0 14.04.2012 L: Blackburn Rovers - Liverpool FC 2:3 10.04.2012 L: West Bromwich Albion - Blackburn Rovers 3:0 07.04.2012 Gjorda mål: 4 Insläppta: 11 W:Wigan Athletic - Newcastle United 4:0 28.04.2012 L: Fulham FC - Wigan Athletic 2:1 21.04.2012 W:Arsenal FC - Wigan Athletic 1:2 16.04.2012 W:Wigan Athletic - Manchester United 1:0 11.04.2012 L: Chelsea FC - Wigan Athletic 2:1 07.04.2012 Gjorda mål: 9 Insläppta: 5 BTW: nån mer än jag som tror det kan bli mycket mål i denna match? Borde kunna bli en riktig fight... |
Borde inte Wigan vara väldigt nöjda med oavgjort? Vid en poäng har de sågott som säkrat kontraktet eftersom Bolton har mycket sämre målskillnad.
+ att de möter redan nedflyttningsklara Wolves i sista matchen. Troligt senarie är att Wigan håller tätt bakom i första hand och försvarar sin poäng. |
Citat:
3p idag så är de helt klara...och med formen de har just nu..wooow |
räknas inte inbördes möten först i premier league? har för mig det.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
(Förutsätter att båda vinner) |
Citat:
|
Norge kan spela med Tjeckerna, 5 mot 3 i minst 1,5 minut så jag livear Norge!
EDIT: JÄVLA Bet365, låser spelet under hela PPet.. |
Citat:
Lade precis in: Ogiltigt spel-ID: 969686 |
Vad tror ni om Loui Eriksson som målskytt idag mot Danmark som släppte in 4 mål mot Italien?! 2.30 på Unibet är det högsta jag hittar men är ingen hockeyexpert...
|
Hela förstakedjan kan vara aktuella där, gäller att chansa rätt för ngn av Alfredsson, Eriksson eller Franzen kommer nästan garanterat göra mål, men ingen av dem ligger på över 3.. Däremot Silfverberg eller Järnkrok kanske?
|
Drar en tv-peng på att Loui gör fler mål än Franzén, 3.15.
|
Hitils så har vi haft 7 olika målskyttar på 7 mål. Sverige har ett starkt lag och vi sitter på 6-7 MÅLSKYTTAR. Så de spel som gäller enbart målskytt så är det nog bara att spela på där;)
|
Spelade också 7-1 till Sverige. Mest för att få dubbla freespins i morgon på betsson till Fru Djungel :)
|
Livepeng på ÖSK som verkar ha det spelmässiga övertaget mot KFF trots underläge 0-1. 2.62.
|
Citat:
|
Vet inte om det är Danmark är såhär usla eller om vi är såhär bra, men JÖSSES vilket spel!! :)
|
Loui leder redan med två mål över Franzèn, bra bra.
|
Blackburn måste vinna och jag går in med 300 till5 gånger degen!
/ Sutton |
Backar rakt ut! Spelpaus.
|
Vad säger ni om Empoli idag? Albinoleffe (måste vara det häftigaste klubbnamnet nånsin) har torskat 10 raka i ligan och är klara för Serie C, Empoli jagar nytt kontrakt och otroligt viktiga poäng står på spel...
|
Tar en rövarpeng på att Streit gör mål för Schweiz i kväll till 8.00. Finland kan väl inte hålla tätt igen?
Schweiz PP verkar gå ut på att ge pucken till Streit så skjuter han. Han spelar mest hela tiden i PP, är en offensiv back, skjuter många skott osv. |
Då var 1dagars spelpausen över, Kör en favorit fyrling i hockeyn
Spelbekräftelse - QC88665310I - Internet Tid då spelet placerades: 09/05/2012 07:52:32 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Kanada +0.0 Kanada v Schweiz (Handikappspel) 09/05/2012 Ingen 1.30 Levande 2 Norge +0.0 Norge v Italien (Handikappspel) 09/05/2012 Ingen 1.25 Levande 3 Slovakien +0.0 Slovakien v Kazakstan (Handikappspel) 09/05/2012 Ingen 1.11 Levande 4 Sverige +0.0 Sverige v Tyskland (Handikappspel) 09/05/2012 Ingen 1.20 Levande Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning Fyrlingar 1 500,00 500,00 592,25 Total insats: 500,00 Total utdelning: 0,00 Jobbigt när man har känslan att matcherna kommer missas. då är det lika bra att man tar paus en liten stund. |
Vart kan man kolla vilka NHL spelare som ansluter till de andra länderna. Mycket snack om vilka proffs som ska ansluta till Tre Kronor. Men hittar inget om vilka som ryssarna och Finnarna kommer plocka in innan kvartarna.
|
Al-Tilal - AL Zawraa -1.5 @ 1.57 (betsafe)
Usla odds ja, men fortfarande värd en titt: *Al-Tilal är ifrån Yemen, men kan inte spela hemmamatcher p.g.a. situationen där så matchens spelas i Iraq, så hemmafördelen är hos Al Zawraa. *Första mötet slutade 5-0 till Al Zawraa. *Al Zawraa spelar först, dem behöver målskillnad för att göra sig helt klara, annars kan Al-Shorta och Safa Beirut "fuska" så att bägge lagen går vidare... *Al-Tilal har gjort 1 mål och släppt in 13! Kan vara värt en medelslant bara för att! |
Citat:
|
Citat:
|
|
|